xبستن تبليغات
کاندوم فضایی
xبستن تبليغات
.مهمان گرامی به اين سايت خوش آمديد. جهت استفاده از تمامی امکانات سایت باید عضو شوید. جهت عضویت اینجا را کلیک کنید


دکتر رهام صادقی

+
  برای ورود کلیک کنیدبرای ثبت نام کلیک کنید

تبليغات

-
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


پرسشهای متداول
پرسشهای متداول
علامت یاب
علامت یاب
راهنمای سایت
راهنمای سایت
جستجو
جستجو
مدیران سایت
مدیران سایت
درجات
درجات
مشخصات فردی
مشخصات
فردی
برترين ارسال کنندگان
برترين
ارسال کنندگان
پرتشکرترین کاربران
پرتشکرترین
کاربران
پیامهای خصوصی
پیامهای خصوصی
ورود
ورود





newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
3 پاسخ • 5351 بازديد •  
تزریق امپول و کمردرد
 
نویسنده پیام

کاربر عالي
کاربر عالي




تاریخ: دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 - 20:52    عنوان:  تزریق امپول و کمردرد آدرس (لينک) شرح موضوع شرح موضوع
سلام
من دیروز ظهر بر اثر سرما خوردگی دکتر برام 6 تا آمپول نوشته که دیروز 3 تا زدم . یکی از اون 3 تا پنی سیلین بود اون یکی ها رو نمی دونم . ولی از دیروز 2 ساعت بعد تزریق آمپولا من کل کمرم بدجوری درد می کنه . مخصوصاً قسمت گودی کمرم . حتی نمی تونم راه برم فقط می خوابم . احساس می کنم دارم فلج می شم . از شدت درد فقط گریه می کنم . توروخدا بگید چه بلایی داره سرم می یاد . ناگفته نماند موقع تزریق هم من درد زیادی داشتم . پرستاره هم نمی تونست پنی سیلینو تزریق کنه آخرش یه پرستار دیگه اومد و تزریق کرد. علت این کمردرد من چیه ؟ از دیروز تا حالا هم چشمام سیاهی میره موقع راه رفتن سرم گیج میره کم مونده بخورم زمین . تمام بدنم داره می لرزه . قبل اینم پنیسیلین زده بودم ولی هیچ وقت اینجوری نبودم .

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول

مدير تبليغات




ADS




تاریخ: دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 - 20:52    عنوان: تبلیغات سایت متناسب با نیازهای شما آدرس (لينک) تبليغات تبليغات

بازگشت به بالای صفحه


کاربر ممتاز
کاربر ممتاز




تاریخ: دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 - 21:48    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 1 پست # 1
با سلام!
دوست عزیز احتمالا موقع تزریق عضلات خودتون رو محکم نگرفتین؟
گاهی به علت سفت کردن بیش از حد عضلات موقع تزریق این حالت اسپاسم پیش میاد که با کمپرس آب گرم و ماساژ ملایم رفع میشه. البته گاهی و به ندرت ممکنه هنگام تزریق ، به علت انتخاب ناصحیح محل به اعصابی که از محل میگذرن آسیب وارد بشه. نوع آمپول هایی که تزریق میشن هم تاثیر داره که اگر روغنی باشن خیلی درد زیادتری دارن. در هر صورت اگر دردتون ادمه  داشت بد نیست که به پزشک مراجعه کنین. این رو هم بگم دوست عزیز ممکنه دردتون به خاطر تعداد زیاد تزریق ها باشه که معمولا طبیعیه!

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول

کاربر عالي
کاربر عالي




تاریخ: دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 - 22:11    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 2 پست # 2
مرسی خانم momena .
البته من همیشه از آمپول می ترسم  موقع تزریق هم خودمو سفت می کنم ولی هیچ وقت اینجوری نبودم
آقا سامی لطفاً شما هم جواب بدید من خیلی نگرانم می ترسم فلج بشم چون کمردردم هی داره بدتر میشه حتی نفس هم می کشم کمرم درد می کنه حتی رگای گردنم درد می کنه تب شدیدی هم دارم

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول

کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای




تاریخ: دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 - 23:03    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 3 پست # 3
سلام

دردناک بودن تزریق پنی سیلین عجیب نیست و گاهی این درد مدتی همراه ما هست
آمپول پنی سیلین تزریق نسبتا دردناکی دارد که  اگر درست و با سرعت مناسب انجام نشود دردناکتر هم خواهد بود . بلافاصله بعد از تزریق جهت کاهش سرعت جذب دارو و کمتر کردن درد می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید ولی در حال حاضر دوش گرفتن با آب گرم می تونه به شما کمک کنه
نگران فلج شدن نباشید . تزریق پنی سیلین عضلانیست و ربط مستقیمی به اعصاب حرکتی ندارد

تا اینجا انرژی مثبت دادم حالا کمی هم بترسونمت

درصدی از افراد حتی در صورت داشتن سابقه تزریق پنی سیلین بازهم به این دارو واکنش نشان می دهند و بهتر است در هربار تزریق یکبار تست پیش از تزریق انجام شود
اغلب عوارض جدی پنی سیلین بصورت کهیر و تحریکات جلدی ( التهاب و خارش ) صورت می گیرد و اسپاسم عضلات و تنگی نفس را نیز شامل می شود . همچنین افت فشار خون گاهی دیده می شود
این اثرات گاهی بلافاصله بعد از تزریق و گاهی چند ساعت بعد بروز می کنند

در شما این گیج رفتن سر و سیاهی رفتن چشمها ممکنه - فقط ممکنه - از اثرات تزریق پنی سیلین باشه
اگر صرفا کمردرد دارید مشکلی نیست
توصیه من اینه که اگر مشکلاتتون پیشرونده هستند ، یعنی درحال بدتشر شدن هستید یا همچنان چشماتون سیاهی میره و یا علائم دیگری مثل تحریکات پوستی و مشکلات تنفسی دارید با یک پزشک مشورت کنید .
البته نگران نباشید ، حساسیت به پنی سیلین معنیش مرگ نیست ! این دارو انقدر نجیب نیست که شما رو فقط کمی بیازاره ، یعنی اگر قرار بود دچار حساسیت های شدید و خطرناک پنی سیلین شده باشید تا الان دور از جونتون مرحوم شده بودید ( شوخی کردم )
و اصلا ممکنه ربطی به پنی سیلین نداشته باشه و فقط بر اثر بیماری ضعیف شده باشید


امضافکرنکن روو به غروبه زندگی / اگه عاشق باشی ، خوبه زندگی
به امید دیدار ...

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
تشکر شده توسط : ROHAM و 1 کاربر ديگر
نمایش پستها:   
newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


 

پرش به:  
شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©
تقویم تخمک گذاری با قابلیت فارسی سازی



.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.
.::: سایت دکتر رهام صادقی افتخار دارد در سایت معرفی وبسایتهای سلامت (سالم دات آی آر) - متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - ثبت شده است:::.


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.15 ثانیه (42)
xبستن تبليغات