.مهمان گرامی به اين سايت خوش آمديد. جهت استفاده از تمامی امکانات سایت باید عضو شوید. جهت عضویت اینجا را کلیک کنید


دکتر رهام صادقی
براي تبليغ در سايت اينجا کليک کنيد
+
  برای ورود کلیک کنیدبرای ثبت نام کلیک کنید

تبليغات

-
پرسشهای متداول
پرسشهای متداول
علامت یاب
علامت یاب
راهنمای سایت
راهنمای سایت
جستجو
جستجو
لیست اعضا
لیست اعضا
مدیران سایت
مدیران سایت
درجات
درجات
مشخصات فردی
مشخصات فردی
برترين ارسال کنندگان
برترين ارسال کنندگان
پرتشکرترین کاربران
پرتشکرترین کاربران
ورود
ورود
پیامهای خصوصی
پیامهای خصوصی

تبليغات




newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
3 پاسخ • 1695 بازديد •  
قطع زاناکس و اضطراب
 
نویسنده پیام
pari2009
اخطارها : 2 باراخطارها : 2 بار

کاربر نيمه فعال
کاربر نيمه فعال




تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390 - 00:38    عنوان:  قطع زاناکس و اضطراب آدرس (لينک) شرح موضوع شرح موضوع
من سه سالی هست که به واسطه اضطرابی که گرفته بودم قرص زاناکس نیم میلی میخورم روزی یک عدد نصف صبح یا ظهر و نصفم قبل خواب واقعا بهش معتاد شدم نمیدونم چی کار کنم قطعش کنم یه بار تا یک چهارم هم رسوندم ولی چون اضطرابم زیاد شد دوباره برگشتم همون یک عدد (در ضمن مشکل من اضطراب اجتماعی هست که دارم روش کار میکنم ... فقط الان مشکلم قطع زاناکسه دیگه خسته شدم از خوردنش چی کا کنم به نظر شما این معتاد ها چطوری ترک میکنن؟ من فکر کنم ازونا بدترم ... چطور قطع کنم که بهم فشار نیاد دوس  دارم رهاااااااااااااااااااااااااا باشم کمکم کنید مثل معتاد ها اگه نخورم شدید اذیتم میکنه سنمم بیست و یک سال هست
ممنون

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : tanha2012


مدير تبليغات




ADS




تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390 - 00:38    عنوان: تبلیغات سایت متناسب با نیازهای شما آدرس (لينک) تبليغات تبليغات

کلیک کنید!

بازگشت به بالای صفحه

arya_sh
اخطارها : 1 بار

کاربر فعال
کاربر فعال




تاریخ: یکشنبه 30 بهمن 1390 - 15:26    عنوان:  Re: قطع زاناکس و اضطراب آدرس (لينک) پست # 1 پست # 1
pari2009 نوشته است: من سه سالی هست که به واسطه اضطرابی که گرفته بودم قرص زاناکس نیم میلی میخورم روزی یک عدد نصف صبح یا ظهر و نصفم قبل خواب واقعا بهش معتاد شدم نمیدونم چی کار کنم قطعش کنم یه بار تا یک چهارم هم رسوندم ولی چون اضطرابم زیاد شد دوباره برگشتم همون یک عدد (در ضمن مشکل من اضطراب اجتماعی هست که دارم روش کار میکنم ... فقط الان مشکلم قطع زاناکسه دیگه خسته شدم از خوردنش چی کا کنم به نظر شما این معتاد ها چطوری ترک میکنن؟ من فکر کنم ازونا بدترم ... چطور قطع کنم که بهم فشار نیاد دوس  دارم رهاااااااااااااااااااااااااا باشم کمکم کنید مثل معتاد ها اگه نخورم شدید اذیتم میکنه سنمم بیست و یک سال هست
ممنون





سلام دوست عزيزم اميدوارم سلامت وتندرست باشيد در مورد مشكلتون بهتره پيش يك رانپزشك مراجعه كنيد تا باتجويز داروى ديگه به اضطراب واسترستون كمك كنه وداروى الپرازولام (زاناكس) رو هم براتون قطع كنه چون بنا به گفته خودتون اضطراب اجتماعى هم داريد وقطع داروهاى بنزوديازپين هم ممكنه باعث اضطراب وبى قرارى وبى خوابى و... بشه باعث ناراحتى شما خواهد شد همانطور كه گفتيد پس بهترين راه مراجعه به يك روانپزشك خواهد بود


امضابرآمد آفتاب جان فزون از مشرق و مغرب
بیا ای حاسد ار مردی نهانش کن نهانش کن

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : tanha2012
ashkanazima

کاربر جدید
کاربر جدید




تاریخ: پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 - 01:13    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 2 پست # 2
با سلام من 28 سالمه حدود 9 ماه پیش من به ورزش بدن سازی روی آوردم چون وزنم 122 کیلو بود.همراه ورزش من از داروهای چربی سوز استفاده کردم توی 1.5 ماه من وزنم شد 108 کیلو.طوری بود ورزش سنگین همراه با دارو متابولیسم بدنم را بالا برده بود.از چربی سوزهای 50 تایی من 20 عددشو روزی 1 عدد استفاده میکردم.یک روز از ظهر ضربان قلبم بیشتر شده بود نشسته بودم حیاط به دوستم زنگ زدم گفتم ضربانم بالاست گفت بعد 5 دقیقه زنگ میزنم فقط آرامشتو حفظ کن.این حرفه اون یک شوک عصبی به من وارد کرد طوری که چنان ضربانم رفت بالا که کولا بدنم مور مور شد. خلاصه بعد چند ساعت رفتم تو حالت طبیعی دیگه اون داروهارو نخوردم تا بهد از 2 ماه بعد اون جریان بازم اون طوری شدم.هر شب ضربانم میرفت بالا یک پام تو دکتر بود یک پام خونه.هر شب 3 بار اورژانس میرفتم نوار قلبی میگفتن هیچ چیزت نیست.تا اینکه یک دکتر تشخیص داد که حمله پانیکه.داروهای xanax و سرترالین 50 میلی و پراپرانولول روزی 2 عدد  10 میلی تجویز کرد که هر روز از xanax  و سرترالین 50 از هر کدوم نصفش را باید بخورم حدود 6 ماهه دارم میخورم .حالم خوبخ ولی هر روز اضطراب دارم که کی میخواد حمله کنه.بعضی وقتا حمله پانیک میکنه ولی خیلی خفیفه چون میشناسم چیه.سئوالم اینه تا کی باید انتظار بکشم که کلا همون آدم قبلی بشم.دیگه اضطراب پانیک نکشم و ار دست این داروها خلاص بشم؟لطفا جواب بدین

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
sepideh_n

کاربر ارشد
کاربر ارشد




تاریخ: پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 - 02:49    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 3 پست # 3
ashkanazima نوشته است: با سلام من 28 سالمه حدود 9 ماه پیش من به ورزش بدن سازی روی آوردم چون وزنم 122 کیلو بود.همراه ورزش من از داروهای چربی سوز استفاده کردم توی 1.5 ماه من وزنم شد 108 کیلو.طوری بود ورزش سنگین همراه با دارو متابولیسم بدنم را بالا برده بود.از چربی سوزهای 50 تایی من 20 عددشو روزی 1 عدد استفاده میکردم.یک روز از ظهر ضربان قلبم بیشتر شده بود نشسته بودم حیاط به دوستم زنگ زدم گفتم ضربانم بالاست گفت بعد 5 دقیقه زنگ میزنم فقط آرامشتو حفظ کن.این حرفه اون یک شوک عصبی به من وارد کرد طوری که چنان ضربانم رفت بالا که کولا بدنم مور مور شد. خلاصه بعد چند ساعت رفتم تو حالت طبیعی دیگه اون داروهارو نخوردم تا بهد از 2 ماه بعد اون جریان بازم اون طوری شدم.هر شب ضربانم میرفت بالا یک پام تو دکتر بود یک پام خونه.هر شب 3 بار اورژانس میرفتم نوار قلبی میگفتن هیچ چیزت نیست.تا اینکه یک دکتر تشخیص داد که حمله پانیکه.داروهای xanax و سرترالین 50 میلی و پراپرانولول روزی 2 عدد  10 میلی تجویز کرد که هر روز از xanax  و سرترالین 50 از هر کدوم نصفش را باید بخورم حدود 6 ماهه دارم میخورم .حالم خوبخ ولی هر روز اضطراب دارم که کی میخواد حمله کنه.بعضی وقتا حمله پانیک میکنه ولی خیلی خفیفه چون میشناسم چیه.سئوالم اینه تا کی باید انتظار بکشم که کلا همون آدم قبلی بشم.دیگه اضطراب پانیک نکشم و ار دست این داروها خلاص بشم؟لطفا جواب بدین



دوست عزيز
با توجه به ناراحتي ناگهاني شما از دوستتون كه احتمالا استرسور ابتدايي بوده و توضيحاتتون تشخيص حملات پانيك صحيحه
داروهاتون هم دقيقا پروتكل درماني همين اختلال هست
دوره درمان 8تا 12 ماهه
اما يادتون باشه خودتون هم بايد به خودتون كمك كنين
اولين قدم اينكه كه به يه نحوي مطمئن شيد مشكل جسمي نداريد .... مطمئن شيد تا نگران نباشيد !!! كه با توجه به حرفاتون و چك هايي كه شديد مشكلي نداريد...
حملات پانيك آني هستن ... هر وقت احساس هراس كرديد بنشينيد ....نفس عميق بكشيد و به خودتون بگيد من سالمم و مشكلي پيش نمياد !!!
اين جملات رو با قدرت ادا كنيد ....
سعي كنيد ارتباطتون با خدا رو بالا ببريد ( اگر اعتقاد داريد )
عمر و هستي ما دست خداست ....اين نكته رو مدام با خودتون تكرار كنيد ... اگر بخواد هستيم و اگر نخواد نه !!!
در ضمن حمله (اگر معتقد هستيد ) از ذكر گفتن يا صلوات يا هر اونچه كه شما رو به ياد خالق هستي ميندازه استفاده كنيد
....
از راههاي درماني پانيك ريلكسيشن هست كه روشهاي مختلفي داره
چيزهايي كه من گفتم در راستاي همين موضوع هست
...
لطفا منتظر حمله نباشيد ...اين موضوع خودش اضطراب آوره ... اجازه بديد هر وقت اتفاق افتاد نگرانش باشيد ...
اصلا با خودتون تكرار كنيد "حمله هاي من كمتر ميشن ... و يا حمله هاي من دارن كاملا با من خداحافظي ميكنن " ...
اجازه بديد نا خودآگاهتون آروم باشه ....
اميدوارم اين موارد كمكتون كنه ....
شاد و پيروز باشيد ./.

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : tanha2012
نمایش پستها:   
newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1

توجه: آخرين پست اين موضوع 933 روز قبل (21 اردیبهشت 1391) ارسال شده است.


آخرين مطالب مرتبط در اين انجمن
 مباحث   پاسخها   نویسنده   مشاهده شده   آخرین پست 
پست جدید وجود ندارد مشكل در هضم كپسول دارو-فوري و حياتيه! 1 gashtasb 202 چهار‌شنبه 8 خرداد 1392 - 18:17
gershin مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد اثر دارو ها در بارداری 7 hanane66 914 دوشنبه 26 فروردین 1392 - 12:36
elinaze مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد سوال مهم در مورد مصرف ید رادیواکتیو و قرص لووتيروكسين 1 nighthighsea 494 دوشنبه 23 مرداد 1391 - 18:36
elham90m مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد اسیدفولیک و افت فشار خون 5 nimash77 5228 یکشنبه 17 آبان 1388 - 08:39
ROHAM مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد فشار خون و سپس سکته در اثر تزریق آمپول خاص 2 siasat 2290 یکشنبه 20 اسفند 1385 - 11:44
siasat مشاهده آخرین پست
 


 

پرش به:  
شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



تبليغات
.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، طبق قوانین حق تکثیر متعلق به دکتر رهام صادقی مي باشد :::.
.::: سایت دکتر رهام صادقی افتخار دارد در سایت معرفی وبسایتهای سلامت (سالم دات آی آر) - متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - ثبت شده است:::.

مدت زمان ایجاد صفحه : 1.11 ثانیه (37)