.مهمان گرامی به اين سايت خوش آمديد. جهت استفاده از تمامی امکانات سایت باید عضو شوید. جهت عضویت اینجا را کلیک کنید


دکتر رهام صادقی
براي تبليغ در سايت اينجا کليک کنيد
+
  برای ورود کلیک کنیدبرای ثبت نام کلیک کنید

تبليغات

-
پرسشهای متداول
پرسشهای متداول
علامت یاب
علامت یاب
راهنمای سایت
راهنمای سایت
جستجو
جستجو
لیست اعضا
لیست اعضا
مدیران سایت
مدیران سایت
درجات
درجات
مشخصات فردی
مشخصات فردی
برترين ارسال کنندگان
برترين ارسال کنندگان
پرتشکرترین کاربران
پرتشکرترین کاربران
ورود
ورود
پیامهای خصوصی
پیامهای خصوصی

تبليغات



فهرست انجمنهاي گفتگو » سوالات پزشکي شما » گوش و حلق و بینی

newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
1 پاسخ • 4170 بازديد •  
سرگیجه بعد از خواب به مدت 3 روز
 
نویسنده پیام
sajjad_india

کاربر جدید
کاربر جدید




براي ديدن مشخصات مي بايست وارد سايت شويد براي ارسال پيام شخصي مي بايست وارد سايت شويد
OFFLINE

تاریخ: دوشنبه 9 آذر 1388 - 09:01    عنوان:  سرگیجه بعد از خواب به مدت 3 روز آدرس (لينک) شرح موضوع شرح موضوع
با سلام و خسته نباشید به شما و عرض ادب خدمت شما و تلاش شما برای افرادی مثل من که در ایران نیستند و احتیاج به مشاوره شما که یک دکتر ایرانی هستیم رو داریم       

من سجاد 24 ساله دانشجو از هند مدتی هست به علت افسردگی و رفتن پیش روانپزشک متخصص در هند ایشون قرصی به نامه (Ciperalex( ESCIALOPRAMAXALATE TABLETS
به من دادند که بصورت زیر استفاده میکردن تا به الان
در 3 روز اول صبحها 5 میلی گرم
بعد از 3 روز به مدت 1 ماه صبحها 10 میلی گرم
بعد از 1 ماه با مراجعه به روانپزشک و خوب شدن 40% از حال بنده ایشون دوباره دوز من رو بالا بردند
صبحها 10 میلی گرم شبها هم 10 میلی گرم
بعد از 3 ماه با بهبود حال من نصبتآ عالی دکتر من دوز رو کم کردن به مدت 1 ماه
صبحها 10 میلی گرم و شبها هم 5 میلیگرم
که الان بعد از 1 ماه به صورت تعقیر دورز دارم به صورت 10 در صبح و 5 در شب میخورم

خوب سوال بنده از حضور شما آقای دکتر اینه (البته سوال اصلی نیست این سوال مقدمه سوال اصلی منه ) :
که آیا با این طور معالجه شدن من از طرف دکتر روانپزشک من مشکلی برایم پیش نمی آید ؟ چون من آدمی هستم کمی در امور
معالجه خودم وسواس !!!!   

حالا آقای دکتر سواله اصلی این تاپیک رو بپرسم از شما :
من چون دانشجو کامپیوتر هستم ساعتها از طول روز رو در اینترنت و پای کامپیوتر هستم و در طول روز الان مقداری سیگار از 10 تا 13 تا میکشم .(البته الان 5 6 روزه زیاد شده قبلا 7 8 بود ) . و شب ساعت 3 میخوابم و در صبح ساعت 6 7 بیدار میشم و قرص خودم رو میخورم و نیم ساعت در پای اینترنت بوده و دوباره میخوابم تا ساعت 12 1 بعد ازظهر .  البته این کار من هم حدود 6 7 روزه ایتطوری شده چون امتحانات تموم شده و بیکار هستم . ولی الان سه روزه که از خواب بیدار میشم سرم پر هست و حالت گنگی دارم تا 1 2 ساعت همین طوری هستم تا اینکه یا حموم برم خوب بشم که به بدنم آب بخوره یا اینکه همینطوری ولی در حالتی که حموم میرم 100% خوب میشم . الان دلیل این سر گیجه و پر بودن سرم در بلند شدن صبح از خواب ( ساعت 12 1 بعد از ظهر البته ) چیه ؟
به نظر شما بخاطره قرصامه که دارم میخورم ( که 7 8 ماه دارم میخورم با زیر نظر ماهانه دکتر من که متخصص مغز و اعصاب یکی از بیمارستهانهای بنگلور - هندوستان هستند که تاحالا این طوری نشدم فقط سه روزه بعد از این تعقیرات خواب و سیگار ) هست ؟ یا دلیل دیگی داره ؟؟؟ یا اینکه 5 6 روزه خواب من بهم خورده اینطوری شدم ؟


اقای دکتر رهام خدایی از شما ممنون که به یه ایرانی که در ایران نیست نیاز به یه دکتر ایرانی داره این سایت را راه اندازی کردید
ممنون از شما از همین جا دسته شما رو می بوسم .

یا حق موفق باشید ...

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : nooshafrein


مدير تبليغات




ADS




تاریخ: دوشنبه 9 آذر 1388 - 09:01    عنوان: تبلیغات سایت متناسب با نیازهای شما آدرس (لينک) تبليغات تبليغات

کلیک کنید!

بازگشت به بالای صفحه

ROHAM

مدیر سایت
مدیر سایت




براي ديدن مشخصات مي بايست وارد سايت شويد براي ارسال پيام شخصي مي بايست وارد سايت شويد
OFFLINE

تاریخ: جمعه 27 آذر 1388 - 07:15    عنوان:  Re: سرگیجه بعد از خواب به مدت 3 روز آدرس (لينک) پست # 1 پست # 1
sajjad_india نوشته است: با سلام و خسته نباشید به شما و عرض ادب خدمت شما و تلاش شما برای افرادی مثل من که در ایران نیستند و احتیاج به مشاوره شما که یک دکتر ایرانی هستیم رو داریم       

من سجاد 24 ساله دانشجو از هند مدتی هست به علت افسردگی و رفتن پیش روانپزشک متخصص در هند ایشون قرصی به نامه (Ciperalex( ESCIALOPRAMAXALATE TABLETS
به من دادند که بصورت زیر استفاده میکردن تا به الان
در 3 روز اول صبحها 5 میلی گرم
بعد از 3 روز به مدت 1 ماه صبحها 10 میلی گرم
بعد از 1 ماه با مراجعه به روانپزشک و خوب شدن 40% از حال بنده ایشون دوباره دوز من رو بالا بردند
صبحها 10 میلی گرم شبها هم 10 میلی گرم
بعد از 3 ماه با بهبود حال من نصبتآ عالی دکتر من دوز رو کم کردن به مدت 1 ماه
صبحها 10 میلی گرم و شبها هم 5 میلیگرم
که الان بعد از 1 ماه به صورت تعقیر دورز دارم به صورت 10 در صبح و 5 در شب میخورم

خوب سوال بنده از حضور شما آقای دکتر اینه (البته سوال اصلی نیست این سوال مقدمه سوال اصلی منه ) :
که آیا با این طور معالجه شدن من از طرف دکتر روانپزشک من مشکلی برایم پیش نمی آید ؟ چون من آدمی هستم کمی در امور
معالجه خودم وسواس !!!!   

حالا آقای دکتر سواله اصلی این تاپیک رو بپرسم از شما :
من چون دانشجو کامپیوتر هستم ساعتها از طول روز رو در اینترنت و پای کامپیوتر هستم و در طول روز الان مقداری سیگار از 10 تا 13 تا میکشم .(البته الان 5 6 روزه زیاد شده قبلا 7 8 بود ) . و شب ساعت 3 میخوابم و در صبح ساعت 6 7 بیدار میشم و قرص خودم رو میخورم و نیم ساعت در پای اینترنت بوده و دوباره میخوابم تا ساعت 12 1 بعد ازظهر .  البته این کار من هم حدود 6 7 روزه ایتطوری شده چون امتحانات تموم شده و بیکار هستم . ولی الان سه روزه که از خواب بیدار میشم سرم پر هست و حالت گنگی دارم تا 1 2 ساعت همین طوری هستم تا اینکه یا حموم برم خوب بشم که به بدنم آب بخوره یا اینکه همینطوری ولی در حالتی که حموم میرم 100% خوب میشم . الان دلیل این سر گیجه و پر بودن سرم در بلند شدن صبح از خواب ( ساعت 12 1 بعد از ظهر البته ) چیه ؟
به نظر شما بخاطره قرصامه که دارم میخورم ( که 7 8 ماه دارم میخورم با زیر نظر ماهانه دکتر من که متخصص مغز و اعصاب یکی از بیمارستهانهای بنگلور - هندوستان هستند که تاحالا این طوری نشدم فقط سه روزه بعد از این تعقیرات خواب و سیگار ) هست ؟ یا دلیل دیگی داره ؟؟؟ یا اینکه 5 6 روزه خواب من بهم خورده اینطوری شدم ؟


اقای دکتر رهام خدایی از شما ممنون که به یه ایرانی که در ایران نیست نیاز به یه دکتر ایرانی داره این سایت را راه اندازی کردید
ممنون از شما از همین جا دسته شما رو می بوسم .

یا حق موفق باشید ...

سلام،
امیدوارم تا الان حالتان خوب تر شده باشد، چون با توجه به شرح حالی که دادید به احتمال زیاد علت این حالاتی که ذکر کردن به هم خوردن شرایط شما بوده است و با منظم شدن روال زندگی به احتمال زیاد این حالات هم در شما رفع خواهدو در مورد درمان افسردگی تان هم درمان مناسبی برای شما شروع شده است، درمان را زیر نظر پزشکتان ادامه دهید.


امضاقبل از فعالیت در سایت راهنما و قوانین را بخوانید.
برای همیاری با سایت اینجا کلیک کنید

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
نمایش پستها:   
newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1

توجه: آخرين پست اين موضوع 1804 روز قبل (27 آذر 1388) ارسال شده است.


آخرين مطالب مرتبط در اين انجمن
 مباحث   پاسخها   نویسنده   مشاهده شده   آخرین پست 
پست جدید وجود ندارد معرفی پماد Volon A Haftsalbe برای آفت دهان 6 j4b3r 4882 یکشنبه 1 اسفند 1389 - 19:23
ROHAM مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد ممنوعيت هاي بعد از جراحي بيني؟ 1 shiiimaaa 3051 شنبه 6 شهریور 1389 - 03:16
asila مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد بهترین و کم عارضه ترین دارو برای آلرژی 0 rsmery 2393 شنبه 18 مهر 1388 - 18:00
rsmery مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد باقی ماندن قسمتی از لوزه بعد از جراحی 1 zahra_moo 1627 یکشنبه 22 شهریور 1388 - 07:47
ROHAM مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد کیپ شدن گوش وبینی بعد ازعمل پولیپ بینی 0 m2227775 3443 چهار‌شنبه 11 شهریور 1388 - 01:31
m2227775 مشاهده آخرین پست
 


 

پرش به:  
شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



تبليغات
.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، طبق قوانین حق تکثیر متعلق به دکتر رهام صادقی مي باشد :::.
.::: سایت دکتر رهام صادقی افتخار دارد در سایت معرفی وبسایتهای سلامت (سالم دات آی آر) - متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - ثبت شده است:::.

مدت زمان ایجاد صفحه : 0.95 ثانیه (29)