شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

بهم خوردن هورمون هاي زنانه در دختران مجرد و عوارض آن

  1. سلام،من پر مويي و اختلال نظم پريودي داشتم ،رفتم دكتر مشخص شد تنبلي تخمدان و تخمدانام پاي كيستيك هس،دو سال و نيم تحت نظر پزشك هستم كه قرص هاي اسپيرونولاكتون ١٠٠ و سيپروترون كامپاند و اين سه ماه اخر فيناسدرايد ٥تجويز كردن،كه زيرش موهاي زايدم خيلي بهتر شده،اخرين ازمايشام نشون دادن كه هورمونام خوب شدن،الان از ده روز پيش بمدت سه ماه داروهامو قطع كردن كه ببينن هورمونام ب وضيت عادي برميگرده يا نه،ولي از وقتي داروهام قط شده نميدونم مربوط ب اين موضوع هست يا نه من سرد درد و سرگيجه ميگيرم تا اين كه اين دوروز اخير در عرض ده ديقه سردرد ميگيرم شديد،بعد يهو صورتم مخصوصا گوشام گر ميگيرن،به حدي كه سرخيش خيلي ب چشم مياد،بعد ده ديقه خوب ميشم،ميخام بدونم مشكل از نخوردن داوو هست؟يا به چيز ديگه مربوطه؟من تو نت سرچ كردم نوشته بودن در دختران جوان علت گر گرفتگي پايين اومدن سطح هورمون زنانس كه خطرناكه،اينكه مجردم،و ٢٧ سالمه
     
  2. سلام هر دو علت می تونه باشه باید بررسی بشه ضمن اینکه داروی را نمی بایستی یکبار قطع کنید
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.40 ثانیه (44)