xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



سوال درباره قرص مصرف Hd بعد از رابطه جنسی

  1. باسلام خدمت اقای دکتر.
    من بعد از رابطه جنسی با شوهرم احساس کردم ک  شاید کمی از مایع منی ب داخل واژن رفته باشد وبعد از ۲۰ ساعت ۲عدد قرصHdمصرف کردم و بعد از ۱۲ ساعت ۲عدد دیگر نیز مصرف نمودم  سوالم از محضر شما بزرگوار این است ایا امکان بارداری وجود داری یانه؟
    وضمن اینکه قراربود ۶ آذر پریود بشم ک الان ۳روز از زمان پریودم میگذره ولی علائم پریود در من هس .
    الان استرس دارم ک مبادا قرص Hdتاثیر نگذارد ایا چنین چیزی امکان دارد؟ و اینکه مصرف قرص زمان پریود راعقب میندازد عادیس؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.
     




  2. سلام عزیزم
    احتمال بارداری نیست
    تاخییر به خاطر  مصرف قرص و استرس هست همین
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.07 ثانیه (45)