شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

عادت ماهانه و بیماری عفونت قارچی الت

  1. سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم اگر الت دچار بیماری عفونت قارچی شده باشه چه نوع تغییراتی رو دچار میشه؟چگونه میشه تشخیص داد؟و من پریودیم از یازده سالگی شروع شد اوایل منظم بود فقط خونریزیش تغییر کرد و سه سال پیش خونریزیش خیلی کم شده بود که به دکتر مراجعه کردم گفتن که سلول های دخترونگیم درون رحمم کم شده و قرصی سبز رنگ دادن که بعد ازخوردن اون مقدار خون مثل قبلش شدید شد اما زمانش نامنظم شد هرماه چهارروز میاد جلوتر وتابستون هم هفت روز میاد جلوتر.ازاونطرف هم هشیش روز طول میکشه خوب بشه ویک ساله تاهفت روز بعدش هم لکه بینی میاد.از سن چهارده سالگی هم ارضا میکردم گاهی اوقات هرروز گاهی اوقات هردوسه هفته.. علت نامنظمی پریودیم چیه و چرا تا بعد هفت روز لکه بینی میاد؟
    و بعدازادرارم هم ی قطره میاد که توش ذرات ریز اسفنجی سفید رنگه نسبتا.ایا بیماری خاصی دارم؟
     
  2. vv12 نوشته است: سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم اگر الت دچار بیماری عفونت قارچی شده باشه چه نوع تغییراتی رو دچار میشه؟چگونه میشه تشخیص داد؟و من پریودیم از یازده سالگی شروع شد اوایل منظم بود فقط خونریزیش تغییر کرد و سه سال پیش خونریزیش خیلی کم شده بود که به دکتر مراجعه کردم گفتن که سلول های دخترونگیم درون رحمم کم شده و قرصی سبز رنگ دادن که بعد ازخوردن اون مقدار خون مثل قبلش شدید شد اما زمانش نامنظم شد هرماه چهارروز میاد جلوتر وتابستون هم هفت روز میاد جلوتر.ازاونطرف هم هشیش روز طول میکشه خوب بشه ویک ساله تاهفت روز بعدش هم لکه بینی میاد.از سن چهارده سالگی هم ارضا میکردم گاهی اوقات هرروز گاهی اوقات هردوسه هفته.. علت نامنظمی پریودیم چیه و چرا تا بعد هفت روز لکه بینی میاد؟
    و بعدازادرارم هم ی قطره میاد که توش ذرات ریز اسفنجی سفید رنگه نسبتا.ایا بیماری خاصی دارم؟



    سلام
    دوست عزیز راستش بنده تا کنون با موردی مثل مورد شما مواجه نشدم و بنابراین جواب سوال اول شما را نمیتونم پاسخ بدم اما راجع به لکه بینی ممتد بعد از پریودی میتونم بگم که اصلا طبیعی نیست و بهتره هرچه زودتر به پزشک مراجعه کنید.
    ممکنه شما جدیداً دچار کیست تخمدان شده باشید...چون علت اکثر نامنظمیها و لکه بینیها کیست تخمدان هست که باید زودتر درمان بشه.
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  3. سلام
    من ماهایی که قرص ضدبارداری مصرف میکنم پریودیم هم نامنظمه هم طولانی مدت ولی ماهایی که قرص نمیخورم پریودیم مرتبه،بنظرشماچیکاربایدکنم، تاحالا هم ازقرصای اچ دی،ال دی، یاسمین ویاز استفاده کردم
     
  4. Adelemortez نوشته است: سلام
    من ماهایی که قرص ضدبارداری مصرف میکنم پریودیم هم نامنظمه هم طولانی مدت ولی ماهایی که قرص نمیخورم پریودیم مرتبه،بنظرشماچیکاربایدکنم، تاحالا هم ازقرصای اچ دی،ال دی، یاسمین ویاز استفاده کردم



    سلام
    دوست عزیز این مورد از عوارض قرصهای پیشگیری هست که البته طبیعیه و بیماری یا مشکل خاصی نیست...این طبیعیه که با مصرف این نوع قرصها پریودتون نامنظم بشه چون این قرصها باعث میشند هورمون اضافی وارد بدن بشه و مسلمه که در تعادل هورمونهای موجود در بدن اختلال بوجود میاره و به تبع اون نظم و کیفیت قاعدگی موقتا به هم میریزه.
    اگر واقعا با این مورد اذیت میشید بهتره که از روشهای پیشگیری دیگر استفاده کنید.
     
    maria64, پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 - 10:03
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.09 ثانیه (52)