شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

قطع نشدن پریودی بعد از قرص اچ دی

  1. با سلام و احترام خدمت پزشکان محترم خانم من به مدت 18 روز قرص اچ دی استفاده کرد که به دلیل داشتن سردرد های کلاسیک میگرنی مجبور شد قطعش کنه بعد از یک روز اول به صورت لکه بینی شد و بع خونریزیش زیاد شد که حالا بعد از گذشت  7 روز هنوز خونریزیش شدیدیه در ظمن بگم روز سوم پریودیش قرص ال دی رو شروع کرد این قرص ها رو دکتر برا کیست تخمدان هش داده که مصرف کنه البته بگم 2 تا آمپول سفتر یاکسون زده میتونه برا آمپول باشه؟ ایشون سنش 38 ساله و 3 سال پیش جراحی کرد برا کیست تخمدان که متاسفانه دکتر بی عقلش بزرگترین ضربه رو بهش زد و تخمدان چپش رو کامل برداشته که هر وقت سونوگرافی بعد از اون عمل میگیریم تو سونوگرافی نوشته تخمدان چپ قابل بررسی نیست
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.07 ثانیه (41)