شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

سوال درباره عوارض داروهام

  1. sanaz13911 نوشته است: سلام من نووژسترول مصرف کردم روز آخر پریودم بودشنبه
    از چهار شنبه من لک دیدم دوباره این عوارض اونه؟
    تا چن وقت دیگه طول میکشه؟
    چه عوارض دیگه ای داره؟
    باید چیکار کنم؟
    لطفاااااااااااااااااا جواب بدین



    سلام

    منظورتون قرص لوونوژسترول، جهت اجرای روش اورژانسیه دیگه؟؟؟
    اگه آره، باید بگم که:
    چیزی که از مصرف قرصای روش اورژانسی انتظار میره همینه.
    عوارض دیگش حالت تهوع، استفراغ، بی نظم شدن پریود و ...
    حداقل تا یه سیکل پریودی ادامه داره.
    کار خاصی لازم نی انجام بدین فقط استرس نداشته باشین و استراحت کنین.
     
  2. baharak4



    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    سلام
    خدود یکماه پیش به علت مشکل گوارشی که داشتم به پزشک مراجعه کردم و دکتر برای من قرص دایجستیو و مترونیدازول (هر8ساعت به مدت 10 روز) تجویز کردن
    عادت ماهانه قبلی من 16 فروردین بود که این سری 6روز عقب افتاد و 22 اردیبهشت شد و همچنین خون ریزی خیلی خیلی کم هستش.(قبلا اینطوری نشده بودم و خون ریزی هام خیلی شدید بودن)
    میخواستم ببینم این خون ریزی کم میتونه از عوارض قرص ها باشه؟ و اگر خیر من جایی خوندم از علائم سرطان روده و ... هستش با توجه به مشکل گوارشی من ممکنه سرطان در کار باشه؟
    این اواخر ریزش مو هم پیدا کردم نمیدونم ربطی داره یا نه ؟
     
  3. baharak4 نوشته است: سلام
    خدود یکماه پیش به علت مشکل گوارشی که داشتم به پزشک مراجعه کردم و دکتر برای من قرص دایجستیو و <a>مترونیدازول</a> (هر8ساعت به مدت 10 روز) تجویز کردن
    عادت ماهانه قبلی من 16 فروردین بود که این سری 6روز عقب افتاد و 22 اردیبهشت شد و همچنین خون ریزی خیلی خیلی کم هستش.(قبلا اینطوری نشده بودم و خون ریزی هام خیلی شدید بودن)
    میخواستم ببینم این خون ریزی کم میتونه از عوارض قرص ها باشه؟ و اگر خیر من جایی خوندم از علائم سرطان روده و ... هستش با توجه به مشکل گوارشی من ممکنه سرطان در کار باشه؟
    این اواخر ریزش مو هم پیدا کردم نمیدونم ربطی داره یا نه ؟


    سلام

    البته بایستی ببینیم تفسیر شما از "خیلی خیلی کم" چی هست!
    فرضا در همین فروم خودمون خانمی داشتیم که 3-2 روز خون‌ریزی داشت و مابقی رو لکه‌بینی، بعد عنوان می‌کرد خون‌ریزی من کمه!
    در سایدافکت‌های داروهای شما عارضه‌ای مبنی بر اختلال در قاعدگی گزارش نشده
    من توصیه می‌کنم به متخصص غدد یا زنان مراجعه کنید تا دلایل زیر چک بشن:

    • عدم بالانس هورمونی استروژن و پروژستـرون
    • اختلال در هورمون پرولاکتین
    • اختلال در عملکرد غده‌ی تیروئید
    • کیست تخمدان
    • و ...
    با توجه به ریزش مویی که فرمودید من دو مورد آخر رو محتمل‌تر می‌دونم.
     
  4. baharak4



    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    m1989 نوشته است:
    baharak4 نوشته است: سلام
    خدود یکماه پیش به علت مشکل گوارشی که داشتم به پزشک مراجعه کردم و دکتر برای من قرص دایجستیو و <a><a>مترونیدازول</a></a> (هر8ساعت به مدت 10 روز) تجویز کردن
    عادت ماهانه قبلی من 16 فروردین بود که این سری 6روز عقب افتاد و 22 اردیبهشت شد و همچنین خون ریزی خیلی خیلی کم هستش.(قبلا اینطوری نشده بودم و خون ریزی هام خیلی شدید بودن)
    میخواستم ببینم این خون ریزی کم میتونه از عوارض قرص ها باشه؟ و اگر خیر من جایی خوندم از علائم سرطان روده و ... هستش با توجه به مشکل گوارشی من ممکنه سرطان در کار باشه؟
    این اواخر ریزش مو هم پیدا کردم نمیدونم ربطی داره یا نه ؟


    سلام

    البته بایستی ببینیم تفسیر شما از "خیلی خیلی کم" چی هست!
    فرضا در همین فروم خودمون خانمی داشتیم که 3-2 روز خون‌ریزی داشت و مابقی رو لکه‌بینی، بعد عنوان می‌کرد خون‌ریزی من کمه!
    در سایدافکت‌های داروهای شما عارضه‌ای مبنی بر اختلال در قاعدگی گزارش نشده
    من توصیه می‌کنم به متخصص غدد یا زنان مراجعه کنید تا دلایل زیر چک بشن:

    • عدم بالانس هورمونی استروژن و پروژستـرون
    • اختلال در هورمون پرولاکتین
    • اختلال در عملکرد غده‌ی تیروئید
    • کیست تخمدان
    • و ...
    با توجه به ریزش مویی که فرمودید من دو مورد آخر رو محتمل‌تر می‌دونم.



    آزمایش هایی که شما فرمودید و حدودا 4ماه پیش دادم و هیچ مشکلی نداشتم .
    خیلی کم هم واقعا کم بود و خون ریزی اصلا شدید نبود و شاید شدتش برای یکروز هم نبود حتی.
    هرسری 4روز خون ریزی شدید وجود داشت.
     
  5. baharak4 نوشته است:
    m1989 نوشته است:
    baharak4 نوشته است: سلام
    خدود یکماه پیش به علت مشکل گوارشی که داشتم به پزشک مراجعه کردم و دکتر برای من قرص دایجستیو و <a><a><a>مترونیدازول</a></a></a> (هر8ساعت به مدت 10 روز) تجویز کردن
    عادت ماهانه قبلی من 16 فروردین بود که این سری 6روز عقب افتاد و 22 اردیبهشت شد و همچنین خون ریزی خیلی خیلی کم هستش.(قبلا اینطوری نشده بودم و خون ریزی هام خیلی شدید بودن)
    میخواستم ببینم این خون ریزی کم میتونه از عوارض قرص ها باشه؟ و اگر خیر من جایی خوندم از علائم سرطان روده و ... هستش با توجه به مشکل گوارشی من ممکنه سرطان در کار باشه؟
    این اواخر ریزش مو هم پیدا کردم نمیدونم ربطی داره یا نه ؟


    سلام

    البته بایستی ببینیم تفسیر شما از "خیلی خیلی کم" چی هست!
    فرضا در همین فروم خودمون خانمی داشتیم که 3-2 روز خون‌ریزی داشت و مابقی رو لکه‌بینی، بعد عنوان می‌کرد خون‌ریزی من کمه!
    در سایدافکت‌های داروهای شما عارضه‌ای مبنی بر اختلال در قاعدگی گزارش نشده
    من توصیه می‌کنم به متخصص غدد یا زنان مراجعه کنید تا دلایل زیر چک بشن:

    • عدم بالانس هورمونی استروژن و پروژستـرون
    • اختلال در هورمون پرولاکتین
    • اختلال در عملکرد غده‌ی تیروئید
    • کیست تخمدان
    • و ...

    با توجه به ریزش مویی که فرمودید من دو مورد آخر رو محتمل‌تر می‌دونم.



    آزمایش هایی که شما فرمودید و حدودا 4ماه پیش دادم و هیچ مشکلی نداشتم .
    خیلی کم هم واقعا کم بود و خون ریزی اصلا شدید نبود و شاید شدتش برای یکروز هم نبود حتی.
    هرسری 4روز خون ریزی شدید وجود داشت.


    سلام

    4 ماه‌ِ پیش، 4 ماهِ پیشه دوست من! (جمله‌‌ی عارفانه رو!)
    در صورت اختلال در روند تخمک‌گذاری، در هر سیکل قاعدگی این احتمال وجود داره که فولیکولی تخمکش رو آزاد نکنه و به کیست تبدیل بشه!
    کیست تخمدان هم می‌تونه در قاعدگی اختلال ایجاد کنه.
    جهت ارزیابی بیشتر، توصیه‌ می‌کنم مجددا به متخصص زنان یا غدد مراجعه بفرمایید.
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 2 از 2
رفتن به صفحه    2


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.


ارسال ایمیل به دکتر رهام صادقی


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.14 ثانیه (57)