شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

خونریزی کم پریود

  1. IR_parmida نوشته است: بازم سلام راستش من الان دسترسی به اون دکتر ندارم نمیدونم چی کار کنم ولی برای من پریودم مهمه آیا ممکنه یاعث بی نظمی بشه یا خونریزی رو شدید کنه ؟ شما نمیدونید اصلا چرا همچین قرصی برای من که صرع ندارم تجویز شده ؟ تو را خدا جواب بدید

    سلام دوست عزیز
    دارویی که براتون تجویز شده برای رفع مشکلات مغز و اعصابه و صرفا برای افرادی که دچار صرع هستند تجویز نمیشه و همانطور هم که گفتین نصفش تجویز شده و به خودتون استرس راه ندین و نگران نباشید و اینکه آیا باعث بی نظمی پریود میشه باید بگم عزیزم احتمالش پنجاه پنجاهه وقتی دارویی درست میشه از مصرف کنندگان اطلاعاتی کسب میکنن یه عده ممکنه بگن سرمون باهاش گیج میره یه عده پریودشون بی نطزم میشه یا برخی حالت تهوع خواب آلودگی و ...... که داروسازها هم دلایلشو بررسی میکنن و ادر صورتی به نتیجه قابل توجهی برسن توی راهنمای مصرف دارو از این احتمالات عوارض اسم میبرن اگه هم دچار بی نطرمی پریودی شدین جای نگرانی نداره چون با قطعش منظم میشه
     
  2. با سلام.من 25 سالمه.10 ماهه که عقدم اما باکره هستم.در سن 12 سالگی پریود شدم.تا سن 20 سالگی دوره پریودم هفت روز کامل بود.یعنی هفت روز خونریزی زیاد داشتم.از 20 سالگی 3 روز کامل خونریزی داشتم.تا روز هفتم لک بینی داشتم روز هفتم پاک میشدم.حالا دو سری هست که فقط سه روز خونریزی دارم از روز چهارم پاک میشم.یکم نگران شدم.آیا به نظرتون مشکل حادیه؟؟؟
     
  3. hastiii نوشته است: با سلام.من 25 سالمه.10 ماهه که عقدم اما باکره هستم.در سن 12 سالگی پریود شدم.تا سن 20 سالگی دوره پریودم هفت روز کامل بود.یعنی هفت روز خونریزی زیاد داشتم.از 20 سالگی 3 روز کامل خونریزی داشتم.تا روز هفتم لک بینی داشتم روز هفتم پاک میشدم.حالا دو سری هست که فقط سه روز خونریزی دارم از روز چهارم پاک میشم.یکم نگران شدم.آیا به نظرتون مشکل حادیه؟؟؟

    سلام دوست عزیز
    چرا باید مشکلی باشه؟؟تویه این دوران آخری،آیا استرس نداشتید؟؟روابط جنسی چطور؟؟ اینها هم تاثیر گذاره!امابعید بنظر میرسه مشکلی وجود داشته باشه معذالک اگر به متخصصین زنان هم سری بزنید برای چکاپ دستگاه تناسلیتون ضرری نمیکنید
    موفق باشید
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  4. سلام . همانطور که در پست های دیگه هم دوستان مطرح کردند اختلالات در پریودی به طور معمول ناشی از عوامل بیرونی ودرونی میشه عواملی مثل مصرف برخی از داروها که روی ترشح هورمون های بدن تاثیر داره وجود استرس و یا در برخی موارد وجود کیست تخمدان که که در کم و زیاد شدن مقدار خونریزی پریودی تاثیر داره .و البته در بعضی خانم ها هم این نا منظمی در اثر تغییرات هورمونی که به صورت خود بخودی در بدن ایجاد میشه که با تنظیم دوباره هورمونها پریودی هم منظم میشه . و اگه که قبلا هنگام پریودی درد و ناراحتی نداشتی و  الان دچار درد های پریودی شدین مثل دل درد کمر درد و .. بهتره به پزشک متخصص مراجعه کنین تا از وجود یا عدم وجود کیست تخمدان مطمئن بشین و با دارو رفع بشه . انشالله که مشکل خاصی نباشه.
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  5. نه داروی خاصی استفاده نمیکنم درد خاص و مشکوکی هم ندارم.رابطه جنسی کامل هم نداشتم.نمیدونم
     
  6. hastiii نوشته است: نه داروی خاصی استفاده نمیکنم درد خاص و مشکوکی هم ندارم.رابطه جنسی کامل هم نداشتم.نمیدونم

    سلام مجدد
    اصولاً خانمها باید هر شش ماه یکبار یک سری تست زنانه تحت نظر پزشک انجام بدن! شما هم برای اطمینان خاطرتون بد نیست اینکاررو بکنید قطعاً متضررنخواهید شد
    موفق باشید
     
  7. خوب پس انشالله چیزی نیست . مطمئنا با توجه به اینکه عقد هستین و رابطه شما و نامزدتون به صورت کامل نیست ترس و استرس های ناشی از  از بارداری خودش یکی از عواملیه که روی این مورد اثر داره من خودم در زمان عقد دوبار این حالت برام پیش اومد و به خاطر همین استرس هایی که بهتون گفتم  در یه مورد ده روز تاخیر در پریودی داشتم ولی دوباره پریودیم به حالت سابق برگشت بنظرم  اگه پریودی آینده تون طبق سابق نبود به پزشک متخصص مراجعه کنین تا یه چک بشین هم خیالتون راحت میشه و هم اگه خدایی ناکرده مشکلی بود متوجه میشین .
     
  8. با سلام...من یک سوال داشتم اون هم این که من و همسرم حدود یک ماه پیش نزدیکی داشتیم و ما مطمن نیستم که واقعا منی وارد وازن شده یا نه بعد از این موضوع من دو هفته بعد پرید شدم ولی مقدار خون در این دوره از پریود خیلی کم بود و بعد از اون در ماه بعد درست سر موعد دوباره پریود شدم ولی این بار هم مقدار خون کم بود و من الان چند وقت هس که دوچاره حالت تهوه و دمای بالای بدن هستم حالا با توجه به این موضوع ایا احتمال بارداری هست....در ضمن این اولین بار نزدیکی من وهمسرم بود ومن تا قبل از این نزدیکی پرید دردناک وسنگینی داشتم,,,ممنون میشم راهنمایی کنید
     
  9. سلام.خواهش میکنم کمکم کنید.
    من 14 روز پیش پریود شدم و چند روز قبل پریودیم با نامزدم رابطه داشتم ولی نمیخواستیم پرده پاره شه.بعد از رایطه من رفتم دستشویی و یه خون نارنجی رنگ کمی رو دیدم.به نامزدم گفتم گفت گاره نشده.اگه بود کاندومم یکم خونی میشد تو زمان قدیم رو پارچه خونشونو میریختن پس خون بکارت نیست.شاید یکم زخمی شده.خلاصه من با اینکه قرص داکسی سایکلین مصرف میکردم از ترس یه قرص اورژانسی خوردم و تا دو روز بعدشم قرص داکسی سایکلین رو نخوردم ک رو هم تاثیر نذارن.بعد مثل همیشه پریود شدم و تا 7 روز خونم تموم شد.اما از روز هفتم تا حالا لک بینی زرد دارم و این دو روز آخرم یه درد خیلی زیاد از داخل احساس میکنم.مثه یه ذوق ذوق سنگین یا درد یه زخم.خودمم نمیدونم.ولی خیلی میترسم پردم پاره شده باشه.یا قرصا اثر بد روی هم گذاشته باشن.با اینکه پریود شدم هنوزم میترسم.
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 4 از 4
رفتن به صفحه    4


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.12 ثانیه (77)