شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

خونریزی کم پریود

  1. سلام و خسته نباشید من 25 سالمه و 1 ماه پیش رابطه محافظت نشده داشتم که 2ساعت بعدش از قرض اوژانسی اوسیز 75   2 عدد استفاده کردم و 12 ساعت بعد هم 1 عدد و 1هفته بعدش من پریود شدم که خیلی تیره و کم بود در حد 2 روز و ماه بعدشم سر موقع پریود شدم که رنگش خوب بود فقط 3روز بود در زمان پریودم ازمایش بارداری دادم که منفی بود سوال من این هست که ایا جای نگرانی هست یا مطمعن باشم که دیگه باردار نیستم؟ایا احتیاج است که باز برم ازمایش حاملگی؟؟
     
  2. mina104513 نوشته است: سلام و خسته نباشید من 25 سالمه و 1 ماه پیش رابطه محافظت نشده داشتم که 2ساعت بعدش از قرض اوژانسی اوسیز 75   2 عدد استفاده کردم و 12 ساعت بعد هم 1 عدد و 1هفته بعدش من پریود شدم که خیلی تیره و کم بود در حد 2 روز و ماه بعدشم سر موقع پریود شدم که رنگش خوب بود فقط 3روز بود در زمان پریودم ازمایش بارداری دادم که منفی بود سوال من این هست که ایا جای نگرانی هست یا مطمعن باشم که دیگه باردار نیستم؟ایا احتیاج است که باز برم ازمایش حاملگی؟؟

    با سلام
    پاسخ منفیه!خیر نیازی به آزمایش نیست با پریود شدنتون بارداری منتفیه نگران نباشید
    موفق باشید
     
  3. سلام دوستان. وقتتون به خیر. از شهریور پارسال تا حدود 3 یا 4 ماه پیش تقریبا هر ماه از اووسیز استفاده میکردم.که چاقی شدید رو به همراه داشت. از زمانی که استفاده نکردمش خونریزی دوران پریودم خیلی خیلی کم شده. هم تعداد روزهاش و هم اندازه ش به جای یک هفته 2 یا 3روز میشم اون هم در حد لکه بینی. این شرایط تا کی ادامه داره؟؟ و اینکه اثرات جانبی این دارو زمانی که از بین بره ..آیا وزنم راحت تر کم میشه یا این شرایط قراره ماندگار بشه؟ آیا راهی هست که برگشتن به شرایط طبیعیه پریودم رو تسریع کنه؟ از توجه تون سپاسگزارم
     
  4. Ms_anita نوشته است: سلام دوستان. وقتتون به خیر. از شهریور پارسال تا حدود 3 یا 4 ماه پیش تقریبا هر ماه از اووسیز استفاده میکردم.که چاقی شدید رو به همراه داشت. از زمانی که استفاده نکردمش خونریزی دوران پریودم خیلی خیلی کم شده. هم تعداد روزهاش و هم اندازه ش به جای یک هفته 2 یا 3روز میشم اون هم در حد لکه بینی. این شرایط تا کی ادامه داره؟؟ و اینکه اثرات جانبی این دارو زمانی که از بین بره ..آیا وزنم راحت تر کم میشه یا این شرایط قراره ماندگار بشه؟ آیا راهی هست که برگشتن به شرایط طبیعیه پریودم رو تسریع کنه؟ از توجه تون سپاسگزارم

    سلام
    معمولا باید بعد از1هفته پس از خوردن اووسیز پریود بشین در اینکه مقدارش و تعداد روزاش کمه طبیعیه و به مرور زمان به حالت عادی بر میگرده نگران نباشین
     
  5. Ms_anita نوشته است: سلام دوستان. وقتتون به خیر. از شهریور پارسال تا حدود 3 یا 4 ماه پیش تقریبا هر ماه از اووسیز استفاده میکردم.که چاقی شدید رو به همراه داشت. از زمانی که استفاده نکردمش خونریزی دوران پریودم خیلی خیلی کم شده. هم تعداد روزهاش و هم اندازه ش به جای یک هفته 2 یا 3روز میشم اون هم در حد لکه بینی. این شرایط تا کی ادامه داره؟؟ و اینکه اثرات جانبی این دارو زمانی که از بین بره ..آیا وزنم راحت تر کم میشه یا این شرایط قراره ماندگار بشه؟ آیا راهی هست که برگشتن به شرایط طبیعیه پریودم رو تسریع کنه؟ از توجه تون سپاسگزارم

    سلام
    معمولا باید بعد از1هفته پس از خوردن اووسیز پریود بشین در اینکه مقدارش و تعداد روزاش کمه طبیعیه و به مرور زمان به حالت عادی بر میگرده نگران نباشین

     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  6. این مرور زمان یعنی چقدر؟آیا این اضافه شدن وزن به کم بودن مقدار و تعداد روزهای پریود مربوطه؟
     
  7. Ms_anita نوشته است: این مرور زمان یعنی چقدر؟آیا این اضافه شدن وزن به کم بودن مقدار و تعداد روزهای پریود مربوطه؟
    \

    سلام
    بستگی به نفر و فیزیولوژی بدنش داره معمولا از1-2هفته شروع میشه
    اضافه بودن وزن ازعوارض اون قرصه و کم شدن تعداد و مقدار پریودی هم به همین دلیله
    (منظورم مصرف قرصاست نگران نباشین به مرور همه چیز طبیعی میشه
    موفق باشین
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  8. با سلام
    به دلیل تخمدان پلی کیستی مدت 6ماه است که قرص پیشگیری مصرف میکنم امااین یه ماه اخر 2بار پریود شدم خونریزیمم خیلی کمه یعنی فقط لکه دارم خاستم بدونم به خاطر مصرف قرصاست یااسترس هم تاثیر داره اخه مدت این 5ماه قبل اصلا اینجوری نشدم تو رو خدا جوابمو بدین خیلی میترسم
     
  9. استرس در مورد پریود خانومها هیچ وقت بی تاثیر نیست . نه فقط استرس که بلکه هر هیجان روحی چه از نظر غم چه از نظر شادی

    و اصلا نباید بترسید ولی به نظر من با پزشک معالج خودتون حتما یه مشورت بکنید که دیگه این مشکل پیش نیاد
     
  10. fatm نوشته است: با سلام
    به دلیل تخمدان پلی کیستی مدت 6ماه است که قرص پیشگیری مصرف میکنم امااین یه ماه اخر 2بار پریود شدم خونریزیمم خیلی کمه یعنی فقط لکه دارم خاستم بدونم به خاطر مصرف قرصاست یااسترس هم تاثیر داره اخه مدت این 5ماه قبل اصلا اینجوری نشدم تو رو خدا جوابمو بدین خیلی میترسم

    با سلام
    دوست گرامی باید بگم هردو!! هم استرس و هم تاثیرات قرصها میتونه اینگونه تبعاتی بهمراه داشته باشه اما منهم توصیه میکنم با  حتماً با پزشک معالجتون مشاوره ای داشته باشید ، این بهترین کاره!!درضمن باید حتماً از استرس هم دوری کنید گاهی هرنوع استرسی میتونه اثراتش حتی از دارو هم بیشتر باشه
    موفق باشید
     
  11. سلام ببخشید من حدود یکماه سردرد و سرگیجه های خیلی خیلی شدید دارم چند بار آزمایش دادم مشکلی نداشتم و پزشکا فقط قرص آهن و ویتامین یه سری قرصهای سردرد بهم دادن که فایده ای نداشته خوب نشدم که هیچ بدتر هم شدم تازه دو هفته هم هست ریزش مو پیدا کردم حالا سوال اصلی من اینه که امروز یه دکتری به من قرص والپروات سدیم داده که هر شب نصفی از این قرص رو بخورم نمیدونم چرا من که بیماری صرع ندارم ؟1-حالا آیا ممکنه مصرف این دارو باعث نامنظمی پریود بشه؟ 2- باعث شدید شدن زمان خونریزی بشه ؟ آخه توی برگه راهنماش نوشته باعث تغییر پریود و تشدید خونریزی میشه من یادم رفت از خود دکتره بپرسم حالا خواهش میکنم راهنماییم کنید آیا مصرف کنم ؟ واقعا میترسم تو را خدا جواب بدید تشکر
     
  12. IR_parmida نوشته است: سلام ببخشید من حدود یکماه سردرد و سرگیجه های خیلی خیلی شدید دارم چند بار آزمایش دادم مشکلی نداشتم و پزشکا فقط قرص آهن و ویتامین یه سری قرصهای سردرد بهم دادن که فایده ای نداشته خوب نشدم که هیچ بدتر هم شدم تازه دو هفته هم هست ریزش مو پیدا کردم حالا سوال اصلی من اینه که امروز یه دکتری به من قرص <a>والپروات</a> سدیم داده که هر شب نصفی از این قرص رو بخورم نمیدونم چرا من که بیماری صرع ندارم ؟1-حالا آیا ممکنه مصرف این دارو باعث نامنظمی پریود بشه؟ 2- باعث شدید شدن زمان خونریزی بشه ؟ آخه توی برگه راهنماش نوشته باعث تغییر پریود و تشدید خونریزی میشه من یادم رفت از خود دکتره بپرسم حالا خواهش میکنم راهنماییم کنید آیا مصرف کنم ؟ واقعا میترسم تو را خدا جواب بدید تشکر

    سلام دوست عزیز
    اگه یک جستجو در گوگل در مورد این دارو انجام بدید تقریباً نکات خوبی بدستتون میاد اما چیزیکه خیلی مهمه اینه که اثرات این دارو که هم قرص داره و هم شربت، روی کبد زیاده!بطوریکه توصیه شده که قبل از مصرفش باید کبد تحت نظر متخصص مربوطه قرار بگیره!پس اگر کبدتون خدای ناکرده مشکلی داره حتماً حتماً با پزشکتون مشورت کنید بنظرم اساساً قبل از مصرفش،درکل با ایشون یک جلسه مشاوره کنید بد نیست
    موفق باشید
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  13. IR_parmida نوشته است: سلام ببخشید من حدود یکماه سردرد و سرگیجه های خیلی خیلی شدید دارم چند بار آزمایش دادم مشکلی نداشتم و پزشکا فقط قرص آهن و ویتامین یه سری قرصهای سردرد بهم دادن که فایده ای نداشته خوب نشدم که هیچ بدتر هم شدم تازه دو هفته هم هست ریزش مو پیدا کردم حالا سوال اصلی من اینه که امروز یه دکتری به من قرص <a>والپروات</a> سدیم داده که هر شب نصفی از این قرص رو بخورم نمیدونم چرا من که بیماری صرع ندارم ؟1-حالا آیا ممکنه مصرف این دارو باعث نامنظمی پریود بشه؟ 2- باعث شدید شدن زمان خونریزی بشه ؟ آخه توی برگه راهنماش نوشته باعث تغییر پریود و تشدید خونریزی میشه من یادم رفت از خود دکتره بپرسم حالا خواهش میکنم راهنماییم کنید آیا مصرف کنم ؟ واقعا میترسم تو را خدا جواب بدید تشکر

    سلام
    1 مصرف دارو اگه مثلا در گروه درمان صرع باشه به این دلیل نیست که شما اون مشکلو دارین چون دارو اثرات روی ارگانای دیگه هم داره مثلا داروی ایندرال که در ریتم قلب و کاهش فشار خون نقش داره به عنوان داروی پیشگیری کننده در تشنج هم مصرف میشه پس اون نگرانیتون بی مورده و اگر پزشک تجویز کرده جای نگرانی نداره اما اگه عوارضی داره میتونید ب پزشکتون بگید تا داروتون رو عوض کنن
    2چنانچه هرکدوم ازین موارد رو دیدید بازهم به پزشکتون بگید در برشور داخا جعبه دارو تمام احتمالات رو در نظر میگیرن و راهنمایی های لازم رو میکنن و قرار نیست تمام این احتمالات  در شما ظاهر بشه
    اگه اگه اگه پزشکتون تجویز کردن حتما بطور منظم و طبق دستور ایشون مصرف کنید 2-3روز و چنانچه هرگونه ازین علایم و شواهد رو دیدی با پزشکتون مشورت کنین و اصلا نگران هم نباشید اگرم روتون تاثیر نداره باز هم ب پزشکتون بگید درست ترین کار هست
    موفق باشید
     
  14. بازم سلام راستش من الان دسترسی به اون دکتر ندارم نمیدونم چی کار کنم ولی برای من پریودم مهمه آیا ممکنه یاعث بی نظمی بشه یا خونریزی رو شدید کنه ؟ شما نمیدونید اصلا چرا همچین قرصی برای من که صرع ندارم تجویز شده ؟ تو را خدا جواب بدید
     
  15. IR_parmida نوشته است: بازم سلام راستش من الان دسترسی به اون دکتر ندارم نمیدونم چی کار کنم ولی برای من پریودم مهمه آیا ممکنه یاعث بی نظمی بشه یا خونریزی رو شدید کنه ؟ شما نمیدونید اصلا چرا همچین قرصی برای من که صرع ندارم تجویز شده ؟ تو را خدا جواب بدید

    سلام
    خب الان که نبودین من چند تا سوال بپرسم ازتون اما مشکلی نداره پزشک حما بهتر میدونه بازم اگه مشکلی براتون بوجود اورده تا پس فردا که دکتر رو میبینید میتونید مصرف نکنید
    سردرد هم در همه افراد به دلایل مختلفی بوجود میاد و انواع مختلفی هم داره 1نشانه هست بیشتر تا بیماری نگران نباشید.
    بازم میگم به گروه درمانی دارو نگاه نکنید هر دارو لزوما 1بیماری رو علاج نمیکنه مثلا از عوارض بعضی دارو ها پرمو شدن هست که دکتر پوست برای افرادی تجویز میکنه که کم مو هستن در حالی که دارو در گروه تنفسیه مثلا پس اگه دکتر تجویز کردن نگران نباشید تازه میتونید خودتون رو به 1 دکتر عمومی حتی نشون بدید و عوارض دارو رو اگه روتون اثر داشته بگید جای نگرانی نیست
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 3 از 4
رفتن به صفحه    3   


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.15 ثانیه (101)