شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

مصرف الدوکين فرت و کترل

  1. سلام آقاي دکتر
    چندي پيش براي لک هاي قهوه اي ناشي از اپيليدي روي ساق پا به دکتر رفتم و برام کترل و الدوکين فرت 4% تجويز کردم که با هم ترکيب کرده و شبها بزنم و يک کرم مرطوب کننده SVR اگزريال 10 که صبحها بزنم
    ولي الان بعد سه هفته نه تنها بهتر نشده بلکه پوستم حالت سوختگي پيدا کرده و لکهاي قرمز رنگ وسيعي به وجود اومده
    چيکار کنم آيا ادامه بدم خوب ميشه؟ يا به دکتر خبر بدم؟
     
  2. kimiaa نوشته است: سلام آقاي دکتر
    چندي پيش براي لک هاي قهوه اي ناشي از اپيليدي روي ساق پا به دکتر رفتم و برام کترل و الدوکين فرت 4% تجويز کردم که با هم ترکيب کرده و شبها بزنم و يک کرم مرطوب کننده SVR اگزريال 10 که صبحها بزنم
    ولي الان بعد سه هفته نه تنها بهتر نشده بلکه پوستم حالت سوختگي پيدا کرده و لکهاي قرمز رنگ وسيعي به وجود اومده
    چيکار کنم آيا ادامه بدم خوب ميشه؟ يا به دکتر خبر بدم؟

    سلام،
    حتما جهت معاینه به پزشکتان مراجعه نمایید. ممکن است این علایم ناشی از عوارض جانبی دارو بوده و نیاز به تغییر یا تصحیح دارو وجود داشته باشد.
     
    تشکر شده توسط : 4 کاربر
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.08 ثانیه (47)