شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

من زیاد در خواب ارضا می شم.

  1. با سلام.
    من 23 ساله مجرد و مذکر هستم.
    وزنم 58و قدم 1.78
    حدودا از سن 15- 16 سالگی استمنا میکنم یه سالی میشه که خیلی کنترل میکنم اما ماسفانه نمیشه.الان که ماه رمضونه 20 روز میشه که استمنا نکردم اما شبا متاسفانه خیلی زیاد تقریبا هر 4-5 روز یه بار در خواب ارضا میشم.خواستم ببینم باید به پزشک مراجعه منم یا نیازی نیست.
    سوال دوم اینکه حدودا 2 ساله که در خواب بعضی وقتا به جای خروج منی ادرار خارج میشه.خواستم بدونم که این دو به هم مرتبط هستن یا خیر.
    ممنون.
     
  2. عزيزم سلام.
    فكر مي كنم در اين اين مقدار زمان بين محتلم شدن شما تقريباً طبيعي باشه.
    1. سعي كنيد وقتي خيلي خسته شديد و ديگه ناي بيدار موندن نداريد بريد تو رختخواب كه زود خوابتون ببره.
    2.  خوردن غذا و ميوه جات  با طبق گرم و نيز ادويه جات داغ مثل فلفل رو كم كنيد.
    3. لباس هاي تنگ و چسبان باعث تحريك انسان مي شن. سعي كن از پوشيدن اين مدل لباسها خودداري كني.
    4. با شكم پر نخواب . سعي كن به طور متوسط 3 يا 4 ساعت بعد از شام به رختخواب بري.
    5. سعي كن تو برنامه هاي مذهبي خودتو بيشتر تقويت كني . يه وقتائي شرم و حيا از خدا باعث ميشه آدم يه كارهايي  رو انجام نده يا با اكراه انجام بده....و همين اكراه يه روزي كمك كنه كه كلاً اون كار كنار گذاشته بشه...
    6. سعي كن هميشه تو جمع بموني و كمتر تنها باشي.
    البته اگه با حوصله تو پستهايي كه بچه ها فرستادن مي توني درباره سؤالت جوابهاي مفيد و كارساززيادي  رو پيدا كني.
    به تو به خاطر ارادت تبريك مي گم.
    سعي كن از بركت اين ماه عزيز استفاده كني و همين ماه مبارك يه استارتي بشه براي ترك اين عمل . به خدا حيف جووني تون تو اين جور مسايل تموم بشه و انرژي قشنگتون اينجوري تحليل بره...
    همتونو دوست دارم
    در پناه خدا
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  3. سلام
    از اينكه مي دوني كاري كه انجام ميدي ناپسنده خوشحالم
    به نظرم بايد سعي كني كه فيلم هاي تحريك كننده رو نبيني چون جوونهايي تو سن و سال شما خيلي دنبال اين جور فيلمان
    سعي كن به جاي اينكه وقت آزاد داشته باشي كه فكرت به سمت مسائل جنسي بره ذهنت رو به سمت ديگه سوق بدي
    ورزش كني ، با خانواده وقتت رو بگذروني ، بيرون بري و ... خلاصه كاري نكني كه تو اتاق تنها بشي.به خودت وقت اين رو نده كه سرت خلوت بشه و افكار و تخيلات جنسي سراغت بياد .
    بهت قول مي دم اگه در كنار اينها توصيه هاي خوب زهرا خانم رو هم اجرا كني ذهنت از اين مسائل دور مي شه و مي توني عادتت رو ترك كني .
     
  4. با سلام
    دوست عزیز اولین کاری که باید در پی انجامش باشی ترک این عادته ! منهم معتقدم از این ماه که ماه خودسازیست شروع کن ودر وهله بعد نگران نباش احتلام در خواب بهترین روش ارضای تقریباً بدون ضرره ،لذا از تعدد و زیادی اون هم بیم نداشته باش .در مورد سئوال دوم شما،باید بگم که زیادی خروج منی از بدن (چون به مقدار محدودی در کیسه فوق کلیوی ذخیره میشه)موجب میشه که در خروجهای آخرین بجای منی مایعی مانند ادرار ببینی، اینهم طبیعی است.
    النهایه ضمن تاکید به انجام اظهارات سرکار زهرا خانم ، سعی کن از مواد غذائی سرد هم بیشتر استفاده کرده و ورزش رو هم در کارهای روزمره ات افزون کنی، واز مطالعه نیز غفلت نورزید.
    موفق باشید.
     
  5. سلام.
    بالاخره به پزشک مراجعه کردم.چند تا قرص نشت برام خواستم ببینم عوارض نداره که مصرف کنم.
    ciprofloxacin
    clomipramin 25mg
    clonazpam1
    اگه یه توضیح در مورد این قرصا بدید ممنون می شم.
     
  6. سلام آقای ایمان...
    دوستان در پستهای بالا خیلی خوب راهنماییت کردن ... در مورد قرصها چیزی نمیدونم .. فقط این را میدونم در این مورد باید به متخصص ارولوژی مراجعه کنی نه پزشک عمومی...

    در ضمن در مورد خروج ادرار.... اگه مطمئن هستی که اون ادرار هست و یک ماده ژل مانند به رنگ متمایل به زرد نیست....باید بدونی چنین اتفاقی نباید رخ بده ..... زمان ادرار میتونه منی خارج بشه ولی زمان خروج منی نباید ادرار خارج بشه...چون زمان تحریک بدن خروجی ادرار را تا کمی بعد از ارضا شدن به طور کامل میبنده...
    نگران نشو به متخصص ارولوژی مراجعه کن...
    امیدوارم مشکل خاصی نباشه..
     
  7. سلام آقای ایمان...
    دوستان در پستهای بالا خیلی خوب راهنماییت کردن ... در مورد قرصها چیزی نمیدونم .. فقط این را میدونم در این مورد باید به متخصص ارولوژی مراجعه کنی نه پزشک عمومی...

    در ضمن در مورد خروج ادرار.... اگه مطمئن هستی که اون ادرار هست و یک ماده ژل مانند به رنگ متمایل به زرد نیست....باید بدونی چنین اتفاقی نباید رخ بده ..... زمان ادرار میتونه منی خارج بشه ولی زمان خروج منی نباید ادرار خارج بشه...چون زمان تحریک بدن خروجی ادرار را تا کمی بعد از ارضا شدن به طور کامل میبنده...
    نگران نشو به متخصص ارولوژی مراجعه کن...
    امیدوارم مشکل خاصی نباشه..
     
  8. سلام eman عزيز.
    من برات درباره اين داروها كه نوشتي تحقيقاتي انجام دادم.
    اولين قرصي كه داري مصرف مي كني يه آنتي بيتيك هستش ؟؟؟؟!!!!!
    دومي و سومين قرص هم يك نوع مسكن هستن !!!

    براي اطمينان بيشتر مي توني تو نوار گوگل بالاي صفحه اطلاعات مورد نظرت رو بدست بياري...
    از تجويز دكتر متعجبم. بهتره به يه ارولوژيست مراجعه كني.
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  9. سلام
    دوست عزيز داروي سوم يكي از انواع قرصهاي آرام بخش كه فكر ميكنم براي مشكلي كه شما داشتيد و انشااله ديگه نداشته باشيد خوب باشه. به نظر منم به يك اورولوژيست مراجعه كنيد خيلي بهتره...
    موفق باشيد .
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.17 ثانیه (77)