شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

مصرف داروی چربی سوز و اسهال خونی

  1. با سلام
    با عرض پوزش
    مدت یکماه هست که قرصهای لاغری "بوتانیکال اسلیمینگ" (اصل) و کپسول "فلوکستین "20 را برای لاغری مصرف میکنم و به تازگی شروع به مصرف کپسول چربی سوز "ریداکت" به همراه بوتانیکال اسلیمینگ و فلوکستین کرده ام.
    متاسفانه دچار اسهال همراه با مایعی قرمز رنگ بقدار متوسط شده ام. البته تا قبل از مصرف این قرصها , یبوست شدید داشتم که با مصرف این قرصها برطرف شد ولی اخیرا تبدیل به اسهال شده.
    سابقه ی بواسیر و شقاق هم نداشته ام تا کنون. ضمنا رنگ اسهالم قهوه ای هست و این مایع قرمز رنگ به طور جدا ولی همراه با اسهال دفع میشه.
    دچار شک شده ام که این مایع که همراه مدفوعم دفع میشه چربی به رنگ قرمز هست یا خون؟؟
    لطفا راهنماییم کنید.
    بینهایت سپاس.



    پی نوشت: وزنم 83 کیلوگرم / قد:157 / سن:24 / مجرد
     
  2. neginnaz نوشته است: با سلام
    با عرض پوزش
    مدت یکماه هست که قرصهای لاغری "بوتانیکال اسلیمینگ" (اصل) و کپسول "<a>فلوکستین</a> "20 را برای لاغری مصرف میکنم و به تازگی شروع به مصرف کپسول چربی سوز "ریداکت" به همراه بوتانیکال اسلیمینگ و <a>فلوکستین</a> کرده ام.
    متاسفانه دچار اسهال همراه با مایعی قرمز رنگ بقدار متوسط شده ام. البته تا قبل از مصرف این قرصها , یبوست شدید داشتم که با مصرف این قرصها برطرف شد ولی اخیرا تبدیل به اسهال شده.
    سابقه ی بواسیر و شقاق هم نداشته ام تا کنون. ضمنا رنگ اسهالم قهوه ای هست و این مایع قرمز رنگ به طور جدا ولی همراه با اسهال دفع میشه.
    دچار شک شده ام که این مایع که همراه مدفوعم دفع میشه چربی به رنگ قرمز هست یا خون؟؟
    لطفا راهنماییم کنید.
    بینهایت سپاس.



    پی نوشت: وزنم 83 کیلوگرم / قد:157 / سن:24 / مجرد

    نگین جان میتونه خون باشه از عوارض قرصهای چربی سوز میتونه افزایش خونریزی باشه از یک ی ازپزشکان شنیدم که میزان ویتامینkدر افراد استفاده کننده کم میشه که خصوصا خونریزی پریودو زیاد میکنه در یک مقاله هم خوندم که روی پلاکت ها گاهی اثر داره .البته در مورد سیستم گوارش بیشتیر یبوست ودلپیچه ذکر شده بود بنابراین توصیه میکنم دوباره به پزشکتون مراجعه کنید (امیدوارم بدون تجویز پزشک شروع نکرده باشید)تا بررسی بشید ودر صورت نیاز آزمایش مدفوع از نظروجود خون انجام بشه
     
  3. neginnaz نوشته است: با سلام
    با عرض پوزش
    مدت یکماه هست که قرصهای لاغری "بوتانیکال اسلیمینگ" (اصل) و کپسول "<a>فلوکستین</a> "20 را برای لاغری مصرف میکنم و به تازگی شروع به مصرف کپسول چربی سوز "ریداکت" به همراه بوتانیکال اسلیمینگ و <a>فلوکستین</a> کرده ام.
    متاسفانه دچار اسهال همراه با مایعی قرمز رنگ بقدار متوسط شده ام. البته تا قبل از مصرف این قرصها , یبوست شدید داشتم که با مصرف این قرصها برطرف شد ولی اخیرا تبدیل به اسهال شده.
    سابقه ی بواسیر و شقاق هم نداشته ام تا کنون. ضمنا رنگ اسهالم قهوه ای هست و این مایع قرمز رنگ به طور جدا ولی همراه با اسهال دفع میشه.
    دچار شک شده ام که این مایع که همراه مدفوعم دفع میشه چربی به رنگ قرمز هست یا خون؟؟
    لطفا راهنماییم کنید.
    بینهایت سپاس.



    پی نوشت: وزنم 83 کیلوگرم / قد:157 / سن:24 / مجرد


    سلام

    در مورد مشکل شما توضیح داده شد اما من برای شما پیشنهادی دارم
    دوست من، با توجه به قدت شیرین یه 30 کیلویی اضافه وزن داری و این برای (به خصوص) یه خانم اصلا چیز خوبی نیست و من زنگ خطر رو همین جا به صدا در میارم!
    اگه قصد کاهش وزن و چربی سوزی داری (که باید داشته باشی) باید یه تکونی به خودت بدی و صرف مصرف دارو بعید می دونم به نتیجه نهایی (53 کیلو) برسونتت.
    شما هر روز صبح ناشتا 30 - 35 دقیقه جاگینگ صبحگاهی باید داشته باشی
    دقت کن که نوشتم ناشتا
    طی این جاگینگ باید ضربان قلبت افزایش پیدا کنه وگرنه هیچ سودی نداره و آب در هاونگ کوبیدی! یعنی پیاده روی معمولی دردی رو دوا نمیکنه باید پیاده روی به صورت سریع باشه یا دویدن نرمشی رو انجام بدی
    کم کم میکنی دور رو تندتر و تایم رو بیشتر هم بکنی
    یکی دو دونه شکلات هم همراهت باشه کافیه
    هر چه سریعتر هم شروع کنی به خودت لطف کردی ...
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  4. با سلام آیا مصرف داروهای گیاهی( دارویی که نه برای لاغر کردن است و نه برای چاق شدن بلکه برای هضم زود غذا و متعادل نگه داشتن وزن است) هم اندازه داروهای هورمونی  مضره یا خطری نداره؟ آیا میشه داروهای گیاهی مصرف کرد
     
  5. nedaaaaa نوشته است: با سلام آیا مصرف داروهای گیاهی( دارویی که نه برای لاغر کردن است و نه برای چاق شدن بلکه برای هضم زود غذا و متعادل نگه داشتن وزن است) هم اندازه داروهای هورمونی  مضره یا خطری نداره؟ آیا میشه داروهای گیاهی مصرف کرد


    سلام

    مصرف دارو (حتی گیاهی) به صورت خودسرانه توصیه نمیشه. قبلا هم گفتم که این تفکر که "داروهای گیاهی چون بیس متریال شون شیمیایی نیست پس عارضه ای ندارن" دقیقا اشتباهه.
    تا زمانی که تفکر کوت شده وجود داشته باشه دکان های عطاری ها پر رونق تر از مطب های پزشکامون هست!!
    به جای مراجعه به عطاری ها به متخصص بیماری های گوارشی (که عمرشو روی این فیلد گذاشته و به آناتومی دستگاه گوارشی مسلط هست) مراجعه کنید تا در صورت وجود مشکل درمان دارویی مناسب انجام بشه.
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  6. nedaaaaa نوشته است: با سلام آیا مصرف داروهای گیاهی( دارویی که نه برای لاغر کردن است و نه برای چاق شدن بلکه برای هضم زود غذا و متعادل نگه داشتن وزن است) هم اندازه داروهای هورمونی  مضره یا خطری نداره؟ آیا میشه داروهای گیاهی مصرف کرد




    سلام دوست خوبم

    ازنظربنده مصرف هر دارویی چه گیاهی وچه شیمیایی فقط باید با تجویزپزشک مربوطه باشه ومصرف وتجویز دارو به صورت خودسرانه عواقب بدی رو ممکنه پشت سر داشته باشه.چرا برای تعادل وزنت میخوای ازدارو استفاده کنی؟؟به قول معروف ازقدیم گفتن کم بخور همیشه بخور بنظر من این بهترین راهه هرچند که ممکنه 1کمی سخت باشه.

    موفق باشی
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  7. pat_mat161 نوشته است:
    nedaaaaa نوشته است: با سلام آیا مصرف داروهای گیاهی( دارویی که نه برای لاغر کردن است و نه برای چاق شدن بلکه برای هضم زود غذا و متعادل نگه داشتن وزن است) هم اندازه داروهای هورمونی  مضره یا خطری نداره؟ آیا میشه داروهای گیاهی مصرف کرد




    سلام دوست خوبم

    ازنظربنده مصرف هر دارویی چه گیاهی وچه شیمیایی فقط باید با تجویزپزشک مربوطه باشه ومصرف وتجویز دارو به صورت خودسرانه عواقب بدی رو ممکنه پشت سر داشته باشه.چرا برای تعادل وزنت میخوای ازدارو استفاده کنی؟؟به قول معروف ازقدیم گفتن کم بخور همیشه بخور بنظر من این بهترین راهه هرچند که ممکنه 1کمی سخت باشه.

    موفق باشی



    این دارویی که میگم مربی بدن سازیم معرفی کرده آیا به حرف  مربی بدن ساز هم نباید اطمینان کرد؟
     
  8. nedaaaaa نوشته است:
    pat_mat161 نوشته است:
    nedaaaaa نوشته است: با سلام آیا مصرف داروهای گیاهی( دارویی که نه برای لاغر کردن است و نه برای چاق شدن بلکه برای هضم زود غذا و متعادل نگه داشتن وزن است) هم اندازه داروهای هورمونی  مضره یا خطری نداره؟ آیا میشه داروهای گیاهی مصرف کرد




    سلام دوست خوبم

    ازنظربنده مصرف هر دارویی چه گیاهی وچه شیمیایی فقط باید با تجویزپزشک مربوطه باشه ومصرف وتجویز دارو به صورت خودسرانه عواقب بدی رو ممکنه پشت سر داشته باشه.چرا برای تعادل وزنت میخوای ازدارو استفاده کنی؟؟به قول معروف ازقدیم گفتن کم بخور همیشه بخور بنظر من این بهترین راهه هرچند که ممکنه 1کمی سخت باشه.

    موفق باشی



    این دارویی که میگم مربی بدن سازیم معرفی کرده آیا به حرف  مربی بدن ساز هم نباید اطمینان کرد؟


    دوست من، مربی بدنسازی که پزشک نیست که بخوای روی تجویزش حساب کنی!
    اتفاقا برخی از این دکتر جکول ها با تجویزهاشون جوونای نگون بختو به کام مرگ کشوندن!
    بعضی از این متخصصین! لووتیروکسین پر عارضه رو به عنوان چربی سوز تجویز می کنن!
    گاهی این دوستان حجیم! لایپو سیکس و هیدروکسی کات که مثلا چربی سوز استاندارد هستن و سرشار از کافئین که گاهی چنان آریتم حادی در قلب ایجاد میکنه و ممکنه باعث ایست قلبی بشه رو پیشنهاد میدن.
    برخی از این افراد فرق is , am و are رو نمیدونن! و همون اسم دارو رو هم نیمتونن درست اسپل و تلفظ کنن!!
    اتفاقا سواد پزشکی با حجم بدن! هیچ رابطه ی خاصی نداره
    اگه ما (من و مردم این سرزمین) یاد بگیریم در هر کاری (نه فقط امور پزشکی) به متخصص اون فیلد رجوع کنیم و به آدم های سه نقطه ای! میدون ندیم اوضاع مون بهتر از این خواهد بود.
    این مداخلات پزشکی جایز نیست دوست من و هر چه سریعتر دارو رو قطعش کنی و نظر متخصص رو جویا بشی به خودت لطف کردی.
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.20 ثانیه (70)