شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

جبران قرص فراموش شده

  1. با سلام به دوستان عزيز

    براي جلوگيري از بارداري مدت مديدي است از قرص ياسمين استفاده مي كنم.
    مي خواستم بدونم اگه مصرف اين قرص در يكي از شبهاي دوره فراموش بشه ... مي تونم در طول روز هر وقت كه يادم افتاد اونو بخورم و يا اگر شب بعد 2 رو با هم مصرف كنم جبران قرص قبلي ميشه يا نه؟
     
  2. تا اونجائي كه من اطلاع دارم بايد تا 2 شب 2تا قرص بخوري و تا اتمام بسته قرص از كاندوم استفاده بكني.
     
  3. سلام
    من كه با اجازتون فقط ديشب 2 تا قرص خوردم و ........

    خدا به خير كنه.
    يه سوال ديگه: من كپسول كليندامايسين مصرف مي كنم ... آيا مصرف اين كپسول خاصيت قرص ضد باري رو خنثي نمي كنه؟ و اصلاً موقع جلوگيري با قرص چه داروهايي رو نبايد مصرف كنيم؟
     
  4. zahra1322 نوشته است: سلام
    من كه با اجازتون فقط ديشب 2 تا قرص خوردم و ........

    خدا به خير كنه.
    يه سوال ديگه: من كپسول كليندامايسين مصرف مي كنم ... آيا مصرف اين كپسول خاصيت قرص ضد باري رو خنثي نمي كنه؟ و اصلاً موقع جلوگيري با قرص چه داروهايي رو نبايد مصرف كنيم؟


    سلام

    کلیندامایسین هم نوعی آنتی بیوتیک هست و تاثیر قرصهای جلوگیری رو کم میکنه. و حتما باید از یک روش جلوگیری دیگه هم استفاده کنی.
    .................................
    در مورد سوال دومت
    تداخل دارویی: مصرف آنتی بیوتیكها (مانند آمپی سیلین، پنسیلین، تترا سایكلین)،قرصهای آرامبخش (مانند دیازپام)، قرصهای ضد سل، قرصهای ضد تشنج، قرصهای ضد انعقاد خون اثربخشی قرصهای ضد بارداری را كاهش میدهند.

    شاد باشید.
     
  5. سلام
    از راهنمائي شما خيلي ممنونم
    من از صحبتهاي پزشك خودم و همچنين شما دوستان درباره مصرف آنتي بيوتيك ها و كلاً قرصهايي كه اثر قرصهاي ضد بارداري را كم مب كنند .... به يه نتيجه كلي رسيدم و اون اينكه بايد با فاصله زماني زياد اين قرصها مصرف بشه .
    مثلاً بدن آنتي بيوتيك را صبح دريافت كند و قرص ضد بارداري را شب.
     
  6. سلام دوستان

    من الان 2 ماهه كه از ياسمين براي جلوگيري استفاده ميكنم اما اين ماه در طول دوره مصرف لكه بيني كمي داشتم و علايم پريود

    اگرچه هنوز 1 هفته تا اتمام قرصها مونده.
    علت چي ميتونه باشه؟
     
  7. lili_b نوشته است: سلام دوستان

    من الان 2 ماهه كه از ياسمين براي جلوگيري استفاده ميكنم اما اين ماه در طول دوره مصرف لكه بيني كمي داشتم و علايم پريود

    اگرچه هنوز 1 هفته تا اتمام قرصها مونده.
    علت چي ميتونه باشه؟


    لكه بيني تا 2 3 ماه مهم نيست ولي بيشتر از اون بايد به پزشك مراجعه كنيد.
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.13 ثانیه (67)