xبستن تبليغات
کاندوم فضایی
xبستن تبليغات
.مهمان گرامی به اين سايت خوش آمديد. جهت استفاده از تمامی امکانات سایت باید عضو شوید. جهت عضویت اینجا را کلیک کنید


دکتر رهام صادقی

+
  برای ورود کلیک کنیدبرای ثبت نام کلیک کنید

تبليغات

-
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


پرسشهای متداول
پرسشهای متداول
علامت یاب
علامت یاب
راهنمای سایت
راهنمای سایت
جستجو
جستجو
مدیران سایت
مدیران سایت
درجات
درجات
مشخصات فردی
مشخصات
فردی
برترين ارسال کنندگان
برترين
ارسال کنندگان
پرتشکرترین کاربران
پرتشکرترین
کاربران
پیامهای خصوصی
پیامهای خصوصی
ورود
ورود





newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
5 پاسخ • 19589 بازديد •  
عوارض درمان شقاق اسفنکتر با استفاده از پماد نیتروگلیسیرین
 
نویسنده پیام

کاربر جدید
کاربر جدید




تاریخ: شنبه 4 شهریور 1385 - 16:51    عنوان:  عوارض درمان شقاق اسفنکتر با استف آدرس (لينک) شرح موضوع شرح موضوع
با سلام
من دچار شقاق اسفنکتر شده بودم که به متخصص مراجعه نمودن. تجویز دکتر استفاده از پماد نیتروگلیسیرین (به صورت ترکیب 1 به 12 با وازلین) و قرص های سیپروفلوکساسین (12 عدد هر روز 2 قرص) و مترونیدازول (40 عدد هر روز 3 عدد) بوده است.
پس از استفاده از پماد تپش قلب ایجاد می گردد که متوجه شدم از عوارش پماد است که منجر به سر درد شدید نیز می گردد. ولی مسأله ای که برای من سؤال ایجاد نموده است این است که پس از استفاده از داروها دچار یبوست شده ام. با توجه جستجوهای شخصی این داروها عوارض یبوست ندارند. ولی اکنون نمی دانم که آیا ارتباطی به داروها دارد یا نه؟ چون با توجه به اینکه شقاق خفیف می باشد قصد دارم از استفاده از داروها خودداری کنم.
البته مصرف داروها فایده ای نیز داشته اند: قبل از مصرف از نفخ شدید رنج می بردم که اکنون دو روز است این مشکل حل شده است.
لطفا مرا راهنمایی کنید

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : 1 کاربر

مدير تبليغات




ADS




تاریخ: شنبه 4 شهریور 1385 - 16:51    عنوان: تبلیغات سایت متناسب با نیازهای شما آدرس (لينک) تبليغات تبليغات

بازگشت به بالای صفحه

تاریخ: یکشنبه 5 شهریور 1385 - 20:31    عنوان:  Re: عوارض درمان شقاق اسفنکتر با اس آدرس (لينک) پست # 1 پست # 1
giparun نوشته است: با سلام
من دچار شقاق اسفنکتر شده بودم که به متخصص مراجعه نمودن. تجویز دکتر استفاده از پماد نیتروگلیسیرین (به صورت ترکیب 1 به 12 با وازلین) و قرص های سیپروفلوکساسین (12 عدد هر روز 2 قرص) و مترونیدازول (40 عدد هر روز 3 عدد) بوده است.
پس از استفاده از پماد تپش قلب ایجاد می گردد که متوجه شدم از عوارش پماد است که منجر به سر درد شدید نیز می گردد. ولی مسأله ای که برای من سؤال ایجاد نموده است این است که پس از استفاده از داروها دچار یبوست شده ام. با توجه جستجوهای شخصی این داروها عوارض یبوست ندارند. ولی اکنون نمی دانم که آیا ارتباطی به داروها دارد یا نه؟ چون با توجه به اینکه شقاق خفیف می باشد قصد دارم از استفاده از داروها خودداری کنم.
البته مصرف داروها فایده ای نیز داشته اند: قبل از مصرف از نفخ شدید رنج می بردم که اکنون دو روز است این مشکل حل شده است.
لطفا مرا راهنمایی کنید

سلام ،
یبوست از عوارض این داروها نیست . دو داروی سیپروفلوکساسین و مترونیدازول هم آنتی بیوتیک هستند و برای عفونت احتمالی شما تجویز شده اند .
یکی از علل نفخ رشد بی از حد باکتریهای موجود در روده می باشد ... با مصرف آنتی بیوتیکها این باکتریها هم تحت تاثیر قرار گرفته و از بین می روند و در نتیجه نفخ هم کاهش می یابد.
داروهای تجویز شده هم به طور کامل مصرف کنید.

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : 2 کاربر

کاربر جدید
کاربر جدید




تاریخ: پنج‌شنبه 22 اسفند 1387 - 21:22    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 2 پست # 2
با سلام.بنده حدود 9 ماه پیش با مشکل یبوست روبرو شدم و در اثر ادامه باعث زخمی در دهانه مقعد شد که با مراجعه به متخصص جراح و گوارش تنها داروهای ملین و شیاف آنتی همورویید تجویز که بطور موقت خوب ولی دوباره این زخم ایجاد میشد. حال مدت یک هفته است که زخمی در بیرون وجودندارد ولی بعداز اجابت مزاج درد شدیدی وجود دارد که حتی قادر به نشستن نیستم.لازم بذکر است که کولونوسکپی هم انجام داده و مشکلی وجود نداشت. لطفأ مرا راهنمایی نماییدکه با این درد چه کنم ؟حتی اگر مدفع روان باشد این درد باز تکرار میشود؟

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : 1 کاربر

کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای




تاریخ: پنج‌شنبه 22 اسفند 1387 - 21:30    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 3 پست # 3
elinori نوشته است: با سلام.بنده حدود 9 ماه پیش با مشکل یبوست روبرو شدم و در اثر ادامه باعث زخمی در دهانه مقعد شد که با مراجعه به متخصص جراح و گوارش تنها داروهای ملین و شیاف آنتی همورویید تجویز که بطور موقت خوب ولی دوباره این زخم ایجاد میشد. حال مدت یک هفته است که زخمی در بیرون وجودندارد ولی بعداز اجابت مزاج درد شدیدی وجود دارد که حتی قادر به نشستن نیستم.لازم بذکر است که کولونوسکپی هم انجام داده و مشکلی وجود نداشت. لطفأ مرا راهنمایی نماییدکه با این درد چه کنم ؟حتی اگر مدفع روان باشد این درد باز تکرار میشود؟


سلام
توصیه اصلی مراجعه به متخصص دیگری هست
شقاق و هموروئید اگر در مراحل اولیه درمان شوند مشکل خاصی پیش نمی آورند اما طولانی شدن این موضوع طول و نوع درمان را متفاوت می کند
بدون معاینه حضوری توسط جراح عمومی نمیشه در مورد شما نظر داد . ممکنه همین الانم درمان دارویی و آنتی هموروئید ها به کمکتون بیاد و ممکنه نیاز به جراحی باشه هرچه زودتر پیگیری کنید به نفع خودتونه


امضافکرنکن روو به غروبه زندگی / اگه عاشق باشی ، خوبه زندگی
به امید دیدار ...

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : 1 کاربر

کاربر جدید
کاربر جدید




تاریخ: شنبه 24 اسفند 1387 - 19:30    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 4 پست # 4
با سلام و خسته نباشید.
آقای دکتر مشکل اصلی اینه که فعلا من در یکی از شهرهای محروم کشور ساکن بوده و دسترسی به دکتر متخصص عالی وجود نداره.
برا همین فعلا بطورموقت از شما کمک خواستم که زخم دهانه مقعد خوب بشه
چون من کارمند هستم سرکارخیلی اذیت میشم.
تا بتونم در دواران تعطیلی عید به شهر خودمان رفته و معالجه شوم.
ولی ماندم حالا چه کنم؟؟
لطفا راهنماییم کنید.ممنون

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : 1 کاربر

مدير تبليغات




ADS




تاریخ: شنبه 24 اسفند 1387 - 19:30    عنوان: تبلیغات سایت متناسب با نیازهای شما آدرس (لينک) تبليغات تبليغات

بازگشت به بالای صفحه


کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای




تاریخ: شنبه 24 اسفند 1387 - 20:13    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 5 پست # 5
elinori نوشته است: با سلام و خسته نباشید.
آقای دکتر مشکل اصلی اینه که فعلا من در یکی از شهرهای محروم کشور ساکن بوده و دسترسی به دکتر متخصص عالی وجود نداره.
برا همین فعلا بطورموقت از شما کمک خواستم که زخم دهانه مقعد خوب بشه
چون من کارمند هستم سرکارخیلی اذیت میشم.
تا بتونم در دواران تعطیلی عید به شهر خودمان رفته و معالجه شوم.
ولی ماندم حالا چه کنم؟؟
لطفا راهنماییم کنید.ممنون


سلام
مگه چقدر تا تعطیلات عید مونده ؟

ببین دوست عزیز اول باید مشخص بشه شما شقاق داری یا هموروئید ؟
اما توصیه های کلی که میشه کرد

1- غذای پرفیبر مثل سبزیجات و نان سبوس دار و ... در رژیم غذاییت استفاده کن
2- روزانه حداقل یکبار و به مدت نیم ساعت در وان یا تشت آب ولرم بشین  . اگر دو بار اینکار رو بکنی (صبح و شب ) بهتره
3- اگر یبوست و یا اسهال مداوم داری اینها رو رفع کن
4- سعی کن ناحیه مقعد رو با یک پماد معمولی چرب نگه داری
استفاده از آنتی هموروئید ها و بخصوص پماد نیتروگلیسیرین هرچند مفیده اما بدون داشتن شرح حال و بخصوص اطلاعات در مورد بیماری قلبی نمی توان آنها را تجویز کرد

تاپیک های زیر رو هم با دقت مطالعه کنید

http://www.roham.ws/web/ftopicp-1206.html

http://www.roham.ws/web/ftopict-351.html

http://www.roham.ws/web/ftopict-4988.html


امضافکرنکن روو به غروبه زندگی / اگه عاشق باشی ، خوبه زندگی
به امید دیدار ...

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
تشکر شده توسط : ROHAM و 2 کاربر ديگر
نمایش پستها:   
newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


 

پرش به:  
شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©
تقویم تخمک گذاری با قابلیت فارسی سازی



.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.
.::: سایت دکتر رهام صادقی افتخار دارد در سایت معرفی وبسایتهای سلامت (سالم دات آی آر) - متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - ثبت شده است:::.


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.15 ثانیه (51)
xبستن تبليغات