شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

لکه بینی یا پریودی بعد از مصرف قرص اووسیز

  1. سلام
    وقت بخیر
    من هفته پیش رابطه محافظت نشده بدون دخول داشتم پریودم  پانزدهم هر ماه است
    بعد از رابطه چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ هفته پیش_  بلافاصله قرص اووسیز 1.5مصرف کردم امشب یکم فروردین لکه بینی و پریودی به رنگ قهوه ای  دارم  «در صورتی که پریود من پانزدهم هر ماه است» دیروز هم قرص ژلوفن مصرف کردم به خاطر سردرد  ممکنه لکه بینی  پریودی  به رنگ قهوه ای به خاطر قرص باشه؟ امکان بارداری وجود داره؟
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.17 ثانیه (41)