شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

قرص اورژانسی و حالت تهوع

  1. سلام من سی آبان پریودم تموم شد روز بعدش رابطه داشتم قرص اورژانسی خوردم که از هفتم تا سیزدهم آذر خونریزی داشتم ولی تاریخ اصلی خودم نوزدهم آذر بود که پریود نشدم دکتر رفتم آمپول پروژسترون تزریق کردم که دوباره از بیست و هشتم آذر به مدت هفت روز خونریزی داشتم ولی الان حدود پنجاه روزه قرص خوردم حالت تهوع دارم آیا طبیعیه تا چه موقع ادامه داره؟آیا امکان بارداری وجود داره؟ امروز پنجاه روز از نزدیکی گذشته که آزمایش خون دادم منفی بود جوابش درسته؟ نمی‌خواد دوباره آزمایش بدم آخه یکمی شکمم بزرگ شده
     
  2. سلام شروع پریودی یه بارداری منتفی نگران نباشید ممکن از عوارض مصرف دارو ها باشه
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.14 ثانیه (44)