شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

کاهش میل جنسیم😭

  1. سلام من دختری هستم ک میل جنسیم خیلییی بالا بوده، حدود 6 ماهه ک قرص سرترالین برای افسردگی مصرف میکنم و متوجه شدم میل جنسیم به شدت کاهش داده شده.. بعد از این ک قرص رو کاملا قطع کنم میل جنسیم مث قبل میشه؟

    البته من به هیچ وجه دیگه افسرده نیستم اما هنوزم قرص مصرف میکنم تا کم کم ترکش کنم، یعنی این ک میلم رفته ب خاطر افسردگی نیست ب خاطر سرترالینه...حالا باید چکار کنم از نطر شما😔
    قبلنا همش حس جنسیمو درطول روز احساس میکردم و دلم رابطه میخواست اما الان هیچ حسی بهم دست نمیده، بارها امتحان کردم و پورنو نگاه کردم اما بازم برام خیلی معمولی بود..همش از عشق بازی با نامزدم دوری میکنم همش در حال فرارم ازش..بدون اون میل، زندگی واسه منی ک طعم گرم مزاج بودنو چشیدم معنی مداره دلم میخواد بمیرم لطفا کمکم کنید
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.07 ثانیه (41)