شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

خونریزی در حین مصرف قرص مجسترول_اضطراری

  1. با سلام و احترام خدمت جناب دکتر صادقی
    بنده خانم هستم و 28 سال سن دارم. به دلیل لک بینی های چند روزه ای (که اواخر به یک هفته رسید) قبل از پریودی، به پزشک زنان مراجعه کردم و ایشان با تست ترشحاتم (که سالم بودن) و انجام سونوگرافی که عفونت و میوم تشخیص داده شد، قرص مجسترول، سفیکسیم 400 ، آمپول ویتامین k و آمپول یخچالی و یک بسته اپلیکاتور تجویز کردند. بعد از استفاده 4 اپلیکاتور، ترشحاتم پنیری مانند شد. و یک بار که قرص مجسترول رو 12 دقیقه دیرتر از وقت خودش مصرف کردم، ترشحات کمی خونی رنگ شده بودند. با مشورت منشی دکتر، اگه تا 3 روز دیگر ادامه میداشت باید به دکتر مراجعه می کردم که خوشبختانه مشکل رفع شد (البته اپلیکاتورها هم تمام شده بودند). 5 روز بعدش، خونریزی پیش آمد که به طور کامل علایم خون حیض رو داشت و درد شدیدی هم به همراه داشت و هنوز هم پریود هستم (4 روز است که پریود هستم). به پزشک مراجعه کردم و ایشان سونو رحم و تخمدان نوشتن و بلافاصله انجامش دادم . نتیجه آزمایش نرمال بودن شرایط رحم و تحمدان را نشان داد. پزشک به من گفتند که سونو نشان نداد که چرا داروها جوابگو نبودند و مشکل رحم من چیست (گفتند که نباید با مصرف قرص مجسترول و آمپول ویتامین K خونریزی پیش می آمد). برای بنده کورتاژ تشخیصی نوشتند که بنده و همسرم اصلا مایل به انجام آن نیستیم.
    حال از شما راهنمایی میخواهم اول اینکه آیا روش درمان بنده تا الان صحیح بوده یا خیر و اینکه آیا واقعا نیاز به کورتاژ تشخیصی دارم ؟
    پیشاپیش ممنمونم از راهنمایی هاتون.
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.07 ثانیه (41)