xبستن تبليغات
کاندوم فضایی
xبستن تبليغات
.مهمان گرامی به اين سايت خوش آمديد. جهت استفاده از تمامی امکانات سایت باید عضو شوید. جهت عضویت اینجا را کلیک کنید


دکتر رهام صادقی

+
  برای ورود کلیک کنیدبرای ثبت نام کلیک کنید

تبليغات

-
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


پرسشهای متداول
پرسشهای متداول
علامت یاب
علامت یاب
راهنمای سایت
راهنمای سایت
جستجو
جستجو
مدیران سایت
مدیران سایت
درجات
درجات
مشخصات فردی
مشخصات
فردی
برترين ارسال کنندگان
برترين
ارسال کنندگان
پرتشکرترین کاربران
پرتشکرترین
کاربران
پیامهای خصوصی
پیامهای خصوصی
ورود
ورود





newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
6 پاسخ • 35150 بازديد •  
دليل لكه بيني قبل از پريود و درد
 
نویسنده پیام

کاربر نيمه فعال
کاربر نيمه فعال




تاریخ: پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 - 18:07    عنوان:  دليل لكه بيني قبل از پريود و درد آدرس (لينک) شرح موضوع شرح موضوع
با سلام و خسته نباشيد
من حدود سه سال و نيم پيش باردار شدم و بنا به خواسته خودم كورتاژ كردم حالا حدود دو سال هست كه براي باراري اقدام كردم ولي نشده اكثر وقتها زمان نزديكي خونريزي دارم و نزديكي من با درد شديدي همراه هست به اين صورت كه احساس مي‌كنم به تخمدان يا مستانه‌ام فشار زيادي وارد ميشود در ضمن قبل از پريودم حدود نه روز يا يك هفته لكه بيني دارم تا زمان پريودم برسه كه خيلي هم دقيقه به دكتر زنان و زايمان كه مراجعه كردم بعد از معاينه تشخيص زخم رحم داد كه فريز كردم دو بار بعد از فريزم زمان پريود لكه بيني نداشتم ولي دوباره شروع شده در ضمن هميشه احساس مي‌كنم زير دلم يعني نزديك تخمدانها و كمي پائين تر درد دارم و يخ كرده  اكثراً از وجود اين درد زجر مي‌كشم در اين سه سال ازدواجم تا حالا سه بار عفونت ادراري گرفتم كه با سفكسيم400 خوب ميشم الان دكتر گفته اگر اين دفعه باردار نشوم ممكن به خاطر كورتاژي كه كردم گرفتگي لوله رحم داشته باشم (البته در اين مورد قبلاً نظر شما را پرسيدم) و بايد عكسبرداري كنم .حالا مي‌خواستم اگر زحمتي نيست دليل ناراحتيهايي كه در بالا ذكر كردم را برايم توضيح دهيد چون واقعاً دارم اذيت ميشوم و از اينكه هيچ دكتر پاسخ واضحي برام نداره بيشتر از خودم نااميد ميشم خيلي هم مي ترسم كه نكنه ديگه باردار نشوم.با تشكر از زحمات شما عزيزان.

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول

مدير تبليغات




ADS




تاریخ: پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 - 18:07    عنوان: تبلیغات سایت متناسب با نیازهای شما آدرس (لينک) تبليغات تبليغات

بازگشت به بالای صفحه

تاریخ: یکشنبه 25 شهریور 1386 - 23:31    عنوان:  Re: دليل لكه بيني قبل از پريود و در آدرس (لينک) پست # 1 پست # 1
shirin53 نوشته است: با سلام و خسته نباشيد
من حدود سه سال و نيم پيش باردار شدم و بنا به خواسته خودم كورتاژ كردم حالا حدود دو سال هست كه براي باراري اقدام كردم ولي نشده اكثر وقتها زمان نزديكي خونريزي دارم و نزديكي من با درد شديدي همراه هست به اين صورت كه احساس مي‌كنم به تخمدان يا مستانه‌ام فشار زيادي وارد ميشود در ضمن قبل از پريودم حدود نه روز يا يك هفته لكه بيني دارم تا زمان پريودم برسه كه خيلي هم دقيقه به دكتر زنان و زايمان كه مراجعه كردم بعد از معاينه تشخيص زخم رحم داد كه فريز كردم دو بار بعد از فريزم زمان پريود لكه بيني نداشتم ولي دوباره شروع شده در ضمن هميشه احساس مي‌كنم زير دلم يعني نزديك تخمدانها و كمي پائين تر درد دارم و يخ كرده  اكثراً از وجود اين درد زجر مي‌كشم در اين سه سال ازدواجم تا حالا سه بار عفونت ادراري گرفتم كه با سفكسيم400 خوب ميشم الان دكتر گفته اگر اين دفعه باردار نشوم ممكن به خاطر كورتاژي كه كردم گرفتگي لوله رحم داشته باشم (البته در اين مورد قبلاً نظر شما را پرسيدم) و بايد عكسبرداري كنم .حالا مي‌خواستم اگر زحمتي نيست دليل ناراحتيهايي كه در بالا ذكر كردم را برايم توضيح دهيد چون واقعاً دارم اذيت ميشوم و از اينكه هيچ دكتر پاسخ واضحي برام نداره بيشتر از خودم نااميد ميشم خيلي هم مي ترسم كه نكنه ديگه باردار نشوم.با تشكر از زحمات شما عزيزان.

سلام،
در مورد عفونتهای ادراری، که مشکل مهمی نیست و اکثر خانمها دوره هایی از این عفونتها را تجربه می کنند و با درمان مناسب مشکل مرتفع خواهد شد.
در مورد لکه بینی قبلا صحبت شده می توانید جستجو کنید ولی به طور کلی می تواند به یکی از دلایل زیر رخ دهد و باید توسط پزشک ارزیابی شود:
در میانه دوره قاعدگي به دلیل کاهش استروژن، پولیپ گردن رحم، التهاب گردن رحم یا واژن، سرطان، استفاده از قرصهای ضدبارداری هورمونی، استفاده از IUD یا مسایل مربوط به حاملگی.
شاید زخم رحمی عود کرده باشد و یا هر علتی که بهتر است معاینه شود، به نظر من بهتر است تحت نظر پزشک خود باشید و دستورات وی را تعقیب کنید.


امضاقبل از فعالیت در سایت راهنما و قوانین را بخوانید.
برای همیاری با سایت اینجا کلیک کنید

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : 1 کاربر

کاربر جدید
کاربر جدید




تاریخ: سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 - 01:00    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 2 پست # 2
[CENTER ALIGN=CENTER]<xml><o> </o>[/CENTER ALIGN]
من دختري 23 ساله هستم. چند ماهيه كه دوره ي پريودم از 7 روز به 10 روز رسيده و و يك هفته بعد از پاك شدنم يكي 2 روز لك بيني دارم.و البته فعاليتمم بيشتر شده.تاريخ شروع  پريودمم منظمه.مشكل من چي ميتونه باشه؟ ممنون<o></o>

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول

کاربر ممتاز
کاربر ممتاز




تاریخ: سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 - 02:13    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 3 پست # 3
با سلام!
لکه بینی معمولا به خاطر تغییرات هورمونی پیش میاد اگر قبل از شروع خونریزی باشه می تونه به دلیل ریزش دیواره ی آندومتر باشه و اینکه شما یک هفته بعد از خونریزی لکه بینی دارین بهتره به پزشک متخصص زنان مراجعه کنین و از نظر وجود کیست های کوچک بررسی بشین تا اگر مشکلی بود هر چه زودتر درمان بشین. در هر صورت اگر به خاطر تغییرات هورمونی هم این اتفاق به دفعات تکرار بشه باید برای درمان مراجعه کنین.
موفق باشی دوست عزیز!

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول

کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای




تاریخ: سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 - 03:35    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 4 پست # 4
ghonche نوشته است: [CENTER ALIGN=CENTER]<xml><o> </o>[/CENTER ALIGN]
من دختري 23 ساله هستم. چند ماهيه كه دوره ي پريودم از 7 روز به 10 روز رسيده و و يك هفته بعد از پاك شدنم يكي 2 روز لك بيني دارم.و البته فعاليتمم بيشتر شده.تاريخ شروع  پريودمم منظمه.مشكل من چي ميتونه باشه؟ ممنون<o></o>


شما داروی خاصی مصرف نمی کنید ؟


امضافکرنکن روو به غروبه زندگی / اگه عاشق باشی ، خوبه زندگی
به امید دیدار ...

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول

مدير تبليغات




ADS




تاریخ: سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 - 03:35    عنوان: تبلیغات سایت متناسب با نیازهای شما آدرس (لينک) تبليغات تبليغات

بازگشت به بالای صفحه


کاربر نيمه فعال
کاربر نيمه فعال




تاریخ: پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 - 01:18    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 5 پست # 5
با سلام.حدودا 6ماه پيش به دليل لكه بينيهاي پي درپي كه داشتم به دكتر زنان مراجعه كردم و pcod داشتم دارو مصرف كردم و بهتر شدم اما دوباره كه پيش دكتر رفتم گفت كه براي بهبودي بيشتر بايد 1ماه ld بخورم اين ماه هفدهم روز اول پريودم بود و از بيستم شروع به خوردن ld كردم ام تا امروز كه 30ام من لكه بيني دارم مي خواستم بدونم كه بايد به خوردن ld ادامه بدم يا اون رو قطع كنم در ضمن من قصد بارداري در همين چند ماه اخير رو دارم.

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تاریخ: جمعه 1 خرداد 1388 - 08:08    عنوان:   آدرس (لينک) پست # 6 پست # 6
demiter نوشته است: با سلام.حدودا 6ماه پيش به دليل لكه بينيهاي پي درپي كه داشتم به دكتر زنان مراجعه كردم و pcod داشتم دارو مصرف كردم و بهتر شدم اما دوباره كه پيش دكتر رفتم گفت كه براي بهبودي بيشتر بايد 1ماه ld بخورم اين ماه هفدهم روز اول پريودم بود و از بيستم شروع به خوردن ld كردم ام تا امروز كه 30ام من لكه بيني دارم مي خواستم بدونم كه بايد به خوردن ld ادامه بدم يا اون رو قطع كنم در ضمن من قصد بارداري در همين چند ماه اخير رو دارم.

سلام،
درمان را زیر نظر پزشک ادامه دهید چون با درمان مناسب احتمال بارداری در شما افزایش می یابد.


امضاقبل از فعالیت در سایت راهنما و قوانین را بخوانید.
برای همیاری با سایت اینجا کلیک کنید

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
تشکر شده توسط : 1 کاربر
نمایش پستها:   
newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


 

پرش به:  
شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©
آشنای محبوب، ناگفته های جنسی ویژه بزرگسالان



.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.
.::: سایت دکتر رهام صادقی افتخار دارد در سایت معرفی وبسایتهای سلامت (سالم دات آی آر) - متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - ثبت شده است:::.


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.20 ثانیه (54)
xبستن تبليغات