xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



دوبار پریودشدن در ماه بعد از قرص اورژانسی

  1. سلام من در ۱۱ اسفند بعد از اتمام پریودی با نامزدم رابطه داشتم که دو تا قرص اورژانسی به فاصله نیم ساعت مصرف کردم که بعد از یک هفته به مدت ۷ روز پریودی شدید داشتم...الان ۲۶ فروردین پریود شدم که بعد از اتمام ۷ روز دوباره ۵ اردیبهشت پریود شدم با همون دل درد و کمر درد پریودی...علتش میتونه همون خوردن قرص اورژانسی باشه....قرص اورژانسی ممکنه عوارضی مثل خارش کف دست یا پا داشته باشه؟
     
    mobina234, چهار‌شنبه 5 اردیبهشت 1397 - 14:37
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.08 ثانیه (42)