xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



قرص ال دي اورژانسی مصرف شده، آیا باردارم؟

  1. من جمعه شب (١٠فروردين) با نامزدم براي اولين بار معاشقه داشتم و مني ايشون بالاى الت تناسليم ريخت بعدشم با پارچه و دستمال مرطوب پاك كردم و از ترس بارداري دو ساعت بعدش ٤تا قرص ال دي و ١٢ ساعت بعد هم ٤تا ديگه قرص ال دي خوردم (اولين بار هست ك قرص ال دي مصرف كردم)
    ديروز عصر (٥شنبه١٦فروردين) لكه بيني قهوه اي شروع شد و چند ساعت بعد تبديل ب خونريزي كم با رنگ قرمز شد الانم ك ١روز گذشته اين خونريزي كم با رنگ قرمز ادامه داره
    -امكان بارداري هست يا خير ؟
    -آيا خونريزي طبيعي است اين خونريزي، پريودي محسوب ميشه ؟ (باتوجه ب اينكه اخرين پريود بنده ٢تا٦فروردين بوده)
    - مصرف اين  قرصهاي ال دي بصورت اورژانسي براي پريودهاي بعدي و هورمونهاي بنده مشكلي ايجاد ميكنه؟
    خيلي نگرانم لطفا راهنمايي بفرماييد
     




تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.07 ثانیه (42)