xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



بعد از استفراغ قرص های اورژانسی اثر کرده یا نه

  1. سلام و خسته نباشید.
    من سیگل قاعدگی نامنظم دارم و بیشترینش سیگل 40روزه بوده.24مهر به پاکی رسیدم و 9ابان رابطه بدون دخول و محافظت نشده داشتم.به دلیل اینکه منی در نواحی مقعدی من بخاطر سهل انگاری کمی تخلیه شد،دقیقا نفهمیدم که ایا قطره ای وارد واژنم شده یا نه.برای اسودگی خیال پنج دقیقه بعد رابطه 4قرص ال دی مصرف کردم و 12ساعت بعد 4تای دیگر.تقریبا مصرف قرص ها ناشتا بود.حدود 3ساعت بعد از مصرف دچار استفراغ شدید شدم که چند ساعت طول کشید..دقیقا نمیدونم قرص ها اثر کرده یا نه ولی 9روز از مصرف قرص ها میگذره و خبری نشده.از گیاهان کوهی قاعده اور که معمولا استفاده میکردم هم مصرف کردم .درضمن مقدار کمی درد و سفتی نوک سینه احساس میکنم.
    خواهش میکنم توروخدا سریع جواب بدین من تو وضعیت روحی خوبی نیستم و نیاز به پاسخ دارم.ممنون
     




  2. ladannn نوشته است: سلام و خسته نباشید.
    من سیگل قاعدگی نامنظم دارم و بیشترینش سیگل 40روزه بوده.24مهر به پاکی رسیدم و 9ابان رابطه بدون دخول و محافظت نشده داشتم.به دلیل اینکه منی در نواحی مقعدی من بخاطر سهل انگاری کمی تخلیه شد،دقیقا نفهمیدم که ایا قطره ای وارد واژنم شده یا نه.برای اسودگی خیال پنج دقیقه بعد رابطه 4قرص ال دی مصرف کردم و 12ساعت بعد 4تای دیگر.تقریبا مصرف قرص ها ناشتا بود.حدود 3ساعت بعد از مصرف دچار استفراغ شدید شدم که چند ساعت طول کشید..دقیقا نمیدونم قرص ها اثر کرده یا نه ولی 9روز از مصرف قرص ها میگذره و خبری نشده.از گیاهان کوهی قاعده اور که معمولا استفاده میکردم هم مصرف کردم .درضمن مقدار کمی درد و سفتی نوک سینه احساس میکنم.
    خواهش میکنم توروخدا سریع جواب بدین من تو وضعیت روحی خوبی نیستم و نیاز به پاسخ دارم.ممنون



    سلام
    دوست خوبم اگر تا 2 ساعت بعد از مصرف قرص استفراغ نداشته باشی قرص جذب شده، یعنی نهایتا تا 2 ساعت بعد از مصرف جذب میشه و بعدش اگر استفراغ داشته باشی هیچ مشکلی بوجود نمیاد...دوست خوبم شما نباید این قرصها را ناشتا مصرف کنی حتما باید معده پر باشه و مقدار زیادی آب و آبمیوه با قرص بخوری تا حالت تهوع برات پیش نیاد...درکل جای هیچ نگرانی نیست روش اورژانسی را درست انجام دادی و قرصها کاملا جذب شده...قرصهای ضدبارداری معمولا قاعدگی را چند هفته به تاخیر میندازند ضمن اینکه شما هم قاعدگی نامنظم داری و اصلا معلوم نیست قاعدگی بعدی کی اتفاق بیفته...این دردها و علایم هم از عوارض قرص هست ممکنه شدت پیدا کنه یا حتی لکه بینی برات پیش بیاد اما جای هیچ نگرانی نیست خیالت کاملااااا راحت اینا همه طبیعیه...استفاده از گیاهان دارویی قاعده آور را ادامه بده عرق رازیانه روزی دو لیوان کوچک بخور دمنوش زعفران بخور از مواد غذایی با طبع سرد فعلا پرهیز کن و از همه مهمتر استرس را از خودت دور کن تا قاعدگی هر چه زودتر رخ بده....د رکل در چنین رابطه ای احتمال بارداری صفر هست و با مصرف صحیح قرص اورژانسی به زیر صفر میرسه.
     
    maria64, چهار‌شنبه 17 آبان 1396 - 20:13
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.09 ثانیه (45)