xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



خون لانه گزینی یا علل دیگر

  1. azad2017

    اخطارها : 1 بار

    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    خسته نباشید
    من چند روز پیش پرسشی کردم درباره قرص اورژانسی حالا شرح حالمو باز مینویسم
    من ۹ شهریور پریود شدم.پریودام ۳۰ یا ۳۴ روزه بود.اما اون ماه ال دی اورژانسی خوردم و ۳۰ شهریور پریود شدم
    تو این دوره جدید فقط یکبار نزدیکی داشتم اونم با دولایه کاندوم و بدون انزال شوهرم.حتی پیش از رابطه شوهرم ادرار کرد که پیشاب احتمالی خطر نداشته باشه
    من هنوز پریود نشدم
    شما گفتین بخاطر قرص اورژانسی ماه قبله.اما من چند روز پیش سینه هام درد گرفت و خوب شد.دوباره دوروزه سینه هام نوکشون متورم شده و درد میکنه.زیر شکمم هم درد میکنه.دیروز یه قطره قهوه ای لخته ازم دفع شد
    نوار گذاشتم ولی بعد چند ساعت فقط اندازه یه نخود ترشح قهوه ای شاید داشتم.
    تاریخ نزدیکی آخرم ۲۲ مهره.ممکنه خون لانه گزینی بعد ۱۸ روز ترشح بشه؟یا باز بخاطر عوارض قرصه؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید
     




  2. azad2017 نوشته است: خسته نباشید
    من چند روز پیش پرسشی کردم درباره قرص اورژانسی حالا شرح حالمو باز مینویسم
    من ۹ شهریور پریود شدم.پریودام ۳۰ یا ۳۴ روزه بود.اما اون ماه ال دی اورژانسی خوردم و ۳۰ شهریور پریود شدم
    تو این دوره جدید فقط یکبار نزدیکی داشتم اونم با دولایه کاندوم و بدون انزال شوهرم.حتی پیش از رابطه شوهرم ادرار کرد که پیشاب احتمالی خطر نداشته باشه
    من هنوز پریود نشدم
    شما گفتین بخاطر قرص اورژانسی ماه قبله.اما من چند روز پیش سینه هام درد گرفت و خوب شد.دوباره دوروزه سینه هام نوکشون متورم شده و درد میکنه.زیر شکمم هم درد میکنه.دیروز یه قطره قهوه ای لخته ازم دفع شد
    نوار گذاشتم ولی بعد چند ساعت فقط اندازه یه نخود ترشح قهوه ای شاید داشتم.
    تاریخ نزدیکی آخرم ۲۲ مهره.ممکنه خون لانه گزینی بعد ۱۸ روز ترشح بشه؟یا باز بخاطر عوارض قرصه؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید



    سلام
    دوست خوبم قرص های ضد بارداری عوارض خودشون را دارند و در هر شخصی به گونه ای متفاوت این عوارض بروز میکنه...یکی زودتر از موعد پریود میشه یکی دیرتر یکی با خونریزی کم یکی با خونریزی و درد زیاد و.... در مورد شما این توصیفاتی که کردید مربوط به همون قرص میشه و تا دو الی سه دوره ممکنه این عوارض را داشته باشید...چون این قرصها مستقیم روی عملکرد هورمونهای جنسی تاثیر میذاره و یه کم طول میکشه تا هورمونها به نظم سابق بازگردند...جای هیچ نگرانی نیست این ترشحات و علایم هم هیچ ربطی به لانه گزینی نداره....فقط استرس را از خودتون دور کنید تا قاعدگی بعدی به موقعش رخ بده.
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.08 ثانیه (45)