xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



مصرف قرص ال دی و لکه بینی

  1. سلام
    من سه ماه پیش فیبرومم رو عمل کردم، به علت خونریزی شدید و لکه بینی به توصیه دکتر مصرف قرص ال دی رو شروع کردم.بعد از دو دوره مصرف میخواستم دیگه قرص نخورم. اما دو سه روز بعد از پریود دوباره لکه بینی داشتم. از ترس دوباره بار سوم ال دی رو شروع کردم. میخواستم بدونم اگه ال دی رو قطع کنم بازم لکه بینی دارم؟ از ترسم قرص ال دی میخورم که لکه بینی نداشته باشم.ممنونم پاسخ بدید.
    من قرص یاسمین میخورم که میگن حالت تهوعش از همه کمتره، متاسفانه با همونم من حالت تهوع دارم...
     




تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.09 ثانیه (42)