xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


لکه بینی بعد از قرص اورژانسی دوتایی

  1. سلام من 25 سالمه و باکره هستم 22اسفند با نامزدم رابطه سطحی (لاپایی)داشتم.سیکل پریودیم تقریبا منظمه و 5فروردین باید پریود میشدم ولی نشدم. از ترسم روز سوم عقب افتادگیم که 16 روز از نزدیکیم گذشته ازمایش بتا دادم و منفی بوده. درضمن من 1اسفند نزدیکی پر خطر داشتم که فرداش از قرص اورژانسی دوتایی استفاده کردم. روز چهارم عقب افتادگی لکه بینی دارم قهوه ای هستند.
    دلیل این عقب افتادگی چیه ایا امکان داره باردار باشم؟
    این لکه ها میتونه ناشی از لانه گزینی باشه؟
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر




  2. منم روز ٨ دوره ام رابطه بدون دخول داشتم  بعد از ٢ ساعت قرص لونورژسترول خوردم و ١٤ ساعت بعد هم قرص يه قرص ديگه خودم دوره ام ٢٤ روزه است بعد از ٩ روز به مدت ٤ روز فقط دفع لخته خون به رنگ قهوه اي داشتم! الان دو روز از شروع دوره ام گذشته و هنوز پريود نشده ام، اين احتمال بارداريست؟! اينم بگم كه كيست تخمدان دارم و هميشه قبل شروع پريودم به مدت ٥ روز لكه بيني دارم و بعد پريود ميشم! ميشه زود جواب بدين؟! استرس دارم
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.

به تلگرام سایت بپیوندید


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.09 ثانیه (46)