xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



دلیل لکه بینی بعد از مصرف قرص اورژآنس

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت متخصصین عزیز
    مشکلی که واسه بنده پیش اومده به شرح زیره
    من در دوران نامزدی هستم و خانومم باکره هستش ، دقیقا در تاریخ 9/10باهم رابطه داشتیم که منی خارج از دهانه رحم تخلیه شد
    نامزدم به خاطر این که مشکلی پیش نیاد 48ساعت بعد اورژانس خورد 9/13رابطه مقعدی داشتیم که باز هم بیرون از رحم تخلیه شد اما دیگه اورژانس نخوردن .
    9/15
    نامزدم یه کار فیزیکی سنگین انجام داد و دلدردش شروع شد
    دقیقا 9/19صبح برای بار دوم توی ماه دچار عادت ماهیانه شدن که تا الان لکه بینی دارن و قطع نمیشه .لازم به ذکره دورشون معمولا بین 5 تا 7 روزه و رنگ لکه ها به گفته ایشون قرمز مایل به قهوه ایه
    میخواستم بدونم که خطرناکه ؟ احتمال بارداری خارج از رحم یا بیماری خاصی هست ؟ درمانی توصیه میکنین ؟ چه کار کنن که لکه بینی قطع شه
    با تشکر ،خسته نباشید
     




تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.08 ثانیه (42)