xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
.مهمان گرامی به اين سايت خوش آمديد. جهت استفاده از تمامی امکانات سایت باید عضو شوید. جهت عضویت اینجا را کلیک کنید


دکتر رهام صادقی
+
  برای ورود کلیک کنیدبرای ثبت نام کلیک کنید

-
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


پرسشهای متداول
پرسشهای متداول
علامت یاب
علامت یاب
راهنمای سایت
راهنمای سایت
جستجو
جستجو
مدیران سایت
مدیران سایت
درجات
درجات
مشخصات فردی
مشخصات
فردی
برترين ارسال کنندگان
برترين
ارسال کنندگان
پرتشکرترین کاربران
پرتشکرترین
کاربران
پیامهای خصوصی
پیامهای خصوصی
ورود
ورود





newارسال جديدlock قفل شدهprinter چاپ
1 پاسخ •  
دیورتیکولیت روده و داروی سیپروفلوکساسین
 
نویسنده پیام

کاربر نيمه فعال
کاربر نيمه فعال




تاریخ: جمعه 28 آبان 1395 - 23:30    عنوان:  دیورتیکولیت روده و داروی سیپروفلوکساسین آدرس (لينک) شرح موضوع شرح موضوع
با سلام
همسرم به مدت 1 هفته دل درد و نفخ شدید داشت با مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات و سی تی و سونوگرافی تشخیص دیورتیکولیت روده داده شد . دو داروی میترونیدازول و سیپروفلوکساسین تجویز شد که قرار شد بعد از یک هفته مراجعه مجدد شود . در حال حاضر بعد از گذشت دو روز از مصرف دارو بعد از استفاده از سیپروفلوکساسین شکم کمی باد می کند و بی حالی ایجاد می شود و بی خوابی نیز دارد . سوال اولم این هست که آیا این علایم طبیعی است ؟و سوال دوم این است که تغذیه باید به چه صورت باشد چون پزشک توضیح خاصی نداد و فقط استفاده از غذاهای پوره شده را تجویز کرد . اما این غذاها ضعف را رفع نمی کند .
لطفا راهنمایی کنید . خیلی نگرانم
ممنون

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول

مدير تبليغات







تاریخ: جمعه 28 آبان 1395 - 23:30    عنوان: تبلیغات سایت متناسب با نیازهای شما آدرس (لينک) تبليغات تبليغات







بازگشت به بالای صفحه

تاریخ: شنبه 29 آبان 1395 - 01:35    عنوان:  Re: دیورتیکولیت روده و داروی سیپروفلوکساسین آدرس (لينک) پست # 1 پست # 1
ndp1367 نوشته است: با سلام
همسرم به مدت 1 هفته دل درد و نفخ شدید داشت با مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات و سی تی و سونوگرافی تشخیص دیورتیکولیت روده داده شد . دو داروی میترونیدازول و <a>سیپروفلوکساسین</a> تجویز شد که قرار شد بعد از یک هفته مراجعه مجدد شود . در حال حاضر بعد از گذشت دو روز از مصرف دارو بعد از استفاده از <a>سیپروفلوکساسین</a> شکم کمی باد می کند و بی حالی ایجاد می شود و بی خوابی نیز دارد . سوال اولم این هست که آیا این علایم طبیعی است ؟و سوال دوم این است که تغذیه باید به چه صورت باشد چون پزشک توضیح خاصی نداد و فقط استفاده از غذاهای پوره شده را تجویز کرد . اما این غذاها ضعف را رفع نمی کند .
لطفا راهنمایی کنید . خیلی نگرانم
ممنون

سلام،

با توجه به تشخیص دیورتیکولیت و در نظر گرفتن اینکه درمان دارویی در منزل توصیه شده، به نظر می رسد که علایم شدید نیست و درمان مناسبی (سیپروفلوکساسین و مترونیدازول) شروع شده است. درمان را طبق نظر پزشک ادامه دهید تا عفونت برطرف شود.
استفاده از رژیم مایع به این دلیل است که روده فرصت پیدا کند خودش را ترمیم کند. برای کاهش درد می توانید از مسکنهای معمول (استامینوفن) استفاده کنید.

تاپیک مرتبط:
دیورتیکولیت چیست؟

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
نمایش پستها:   
newارسال جديدlock قفل شدهprinter چاپ
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


 

پرش به:  
شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.

به تلگرام سایت بپیوندید


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.17 ثانیه (42)