xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


ويتاگنوس و تداخل دارويي

  1. سلام . استفاده همزمان قرص ويتاگنوس و سيپروترون كامپاند تداخل دارد ؟ چه مشكلي إيجاد ميكند ؟
     




تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1

آخرين مطالب مرتبط در اين انجمن
مباحث پاسخها نویسنده مشاهده شده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد مصرف چه داروهای باعث اشتباه در آزمایش می شود 2 pone1 1563 چهار‌شنبه 7 مرداد 1394 - 19:31
Widder مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد این مریضی کبد تا چه حد خطرناکه؟؟؟؟؟ 0 ash161991 5493 چهار‌شنبه 22 بهمن 1393 - 16:15
ash161991 مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد از ته کنده شدن ناخن 2 mahsa19 937 سه‌شنبه 27 آبان 1393 - 13:57
topol_mokhtare مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد بدنم برق زیاد داره چه کنم؟ 0 azs1366 959 پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 - 10:56
azs1366 مشاهده آخرین پست
پست جدید وجود ندارد امکان 2 تا بواسیر همزمان هست؟ 0 sinderelapp 432 سه‌شنبه 20 فروردین 1392 - 02:26
sinderelapp مشاهده آخرین پست


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.

به تلگرام سایت بپیوندید


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.94 ثانیه (47)