xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


مصرف قرص اسید فولیک و ریزش مو

  1. با سلام وخسته نباشید.
    من 3 ماه هست که اسید فولیک مصرف می کنم(البته هنوز باردار نیستم)ولی از روزی که شروع به مصرف این قرص کرده ام ریزش شدید مو دارم وانواع روش های گیاهی رو انجام دادم ولی هیچ تاثیری نداشت و به خاطر اینکه قصد بارداری دارم به دکتر پوست و مو مراجعه نمی کنم چون هم دارو های هورمونی میدن و هم من نمی خوام قرص دیگه ای مصرف کنم.به نظر شما دلیل ریزش موهام می تونه مصرف این قرص باشه.البته تمام آزمایشات قبل از بارداری رو هم انجام دادم که کاملا طبیعی بود به جز آزمایشات تخصصی هورمون تیرویید و باروری تخمدانها که فردا برای اون آزمایشات هم میرم،نمی دونم چی کار کنم که جلوی ریزش موهامو بگیرم. اگه راهنماییم کنین ممنون میشم و تشکر از بابات سایت بسیار عالیتون.
     




تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.

به تلگرام سایت بپیوندید


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.11 ثانیه (43)