xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اینستاگرام سایت بپیوندید

خودکشی با ترامادول و عوارض زنده ماندن

  1. سلام
    خیلی احتیاج به راهنمایی دارم ممنون

    من  با 1500ميلي گرم ترامادول خودکشی کردم

    همون موقع فقط بدنم سر شد و چشمام تار شد  دیدم مثل برفک تلویزیون
    ولی بعد سه چهار ساعت یهو کلی بالا آوردم و مامان بابام رسوندنم بیمارستان و متاسفانه یا خوشبختانه زنده موندم

    بعدش به مدت یک هفته کمرم گرفت اصلا نمیتونستم تکون بخورم
    و چشمام هم کلا تار شده نه به شدت اولش اما تاره هنوز

    برای کمرم دکتر رفتم اما برخورد خوبی نداشت
    نمیتونم بگم خودکشی کردم 😪

    حالا  میخوام بدونم کمرم ربطی به خودکشی داره? یا اینکه تاری چشم هام خوب میشه ?
    کاری هست که بتونم انجام بدم?
    عوارض دیگه ای هم داره?
    من میخواستم بمیرم نه که عوارض تحمل کنم .

    خیلی هم افسردم  یاد اون شب میافتم میزنم زیر گریه و یهو قفل میکنم

    ممنون میشم و واقعا احتياج دارم که راهنمایی کنید
     




تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.

به تلگرام سایت بپیوندید


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.08 ثانیه (42)