xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



اختلال بالا رفتن سطح هورمون مردانه

  1. باسلام و خسته نباشید.پسری در سن 11 سالگی به علت مشکل شب ادراری به پزشک مراجعهمیکند و برای او قرصی هورمونی تجویز می کنند.به خاطر مصرف این قرص در سن 12 سالگیبالغ می شود و سطح هورمون مردانه در بدن او بالاتر از حد نرمال میرود،همچنین موهایضخیمی در قفسه ی سینه و پشت او ظاهر میشود.این فرد الان 25 سال دارد و طی آزمایشخونی که اخیرا انجام داده به او می گویند راه حلی برای نرمال کردن این هورمون دربدن او وجود ندارد و اگر دارویی مصرف کند ممکن است عقیم شود و یا رفتارهای اودخترانه شود.او از این مشکل رنج زیادی میبرد،خواب نامنظمی هم دارد.آیا هیچ راهدرمانی وجود ندارد؟خواهش میکنم راهنمایی کنید
     




تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.08 ثانیه (42)