xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



بی اثر شدن دارو روی بدن و ضعیف شدن گیرنده ها

  1. سلام

    راستش این سایت فعال در زمینه پاسخ به سوالات پزشکی رو به زور پیدا کردم

    والا نمی دونم سوالم رو جای مناسبی مطرح کردم یا نه

    من از 18 سالگی قرص اعصاب و خواب و آرام بخش مصرف می کردم

    به طوری که در زمان اوج ش سه یا چهار ورق قرص روم اثر نمی کرد و نمی کنه

    انواع قرص ها رو هم تست کردم از آلپروزلام . کلنازپام . دیازپام . امی تپریلین . گرفته تا کلدین و زولپیدم

    همین الان یک ورق آلپروزلام خوردم ولی هیچ تاثیری نداره

    مگه اینکه از گونه های مختلف مصرف کنم مثلا از هر کدوم از داروهای بالا دوتا مصرف کنم کمی روی بدنم تاثیر میذاره

    ی دکتر مربوطه که رفتم گفت گیرنده هات ضعیف شده از بس زیاد مصرف کردی اوایل

    حالا می خواستم بدونم راهی هست که به قبل برگردم و منم مث برادرم با نصف قرص دو روز خوابم ببره
    نه با چهار بسته!!

    خواهشا در این مورد کمک کنید
     




  2. mostafa24 نوشته است: سلام

    راستش این سایت فعال در زمینه پاسخ به سوالات پزشکی رو به زور پیدا کردم

    والا نمی دونم سوالم رو جای مناسبی مطرح کردم یا نه

    من از 18 سالگی قرص اعصاب و خواب و آرام بخش مصرف می کردم

    به طوری که در زمان اوج ش سه یا چهار ورق قرص روم اثر نمی کرد و نمی کنه

    انواع قرص ها رو هم تست کردم از آلپروزلام . کلنازپام . دیازپام . امی تپریلین . گرفته تا کلدین و <a>زولپیدم</a>

    همین الان یک ورق آلپروزلام خوردم ولی هیچ تاثیری نداره

    مگه اینکه از گونه های مختلف مصرف کنم مثلا از هر کدوم از داروهای بالا دوتا مصرف کنم کمی روی بدنم تاثیر میذاره

    ی دکتر مربوطه که رفتم گفت گیرنده هات ضعیف شده از بس زیاد مصرف کردی اوایل

    حالا می خواستم بدونم راهی هست که به قبل برگردم و منم مث برادرم با نصف قرص دو روز خوابم ببره
    نه با چهار بسته!!

    خواهشا در این مورد کمک کنید


    سلام
    دوست عزیز بنده چندین مرتبه سوال شما را خوندم و هربار بیش از پیش تعجب کردم...مگه چنین چیزی ممکنه؟ یه شخص معمولی اگر چندتا این قرصا را با هم بخوره که میره اون دنیا...
    بدنتون به این قرصا اعتیاد پیدا کرده بخاطر همین اثر نمیکنه...من فقط میتونم بهتون پیشنهاد کنم که حتما هرچه زودتر با پزشک مغز و اعصاب یا روان پزشک مشورت کنید، مطمئنا روش یا راه درمانی هست که بدنتون به وضعیت سابق برگرده.
     
    این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
    تشکر شده توسط : ROHAM
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.13 ثانیه (45)