شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

خونریزی پس از روش اورژانسی...


  1. با سلام خدمت دکتر صادقی و همه عزیزانی که زحمت میکشن برای این سایت.
    یه سوال داشتم.
    و اون اینه . با استفاده از روش اورژانسی آیا دیدن لکه و خونریزی پس از 7 الی 10 روز از مصرف قرص باید حتمی باشد؟ و یا باید منتظر دوره بعدی قائدگی ماند و از آن تاریخ منتظر شروع خونریزی بود؟


    در روش اورژانسی
    از 4 قرص ال دی در ساعتی پس از نزدیکی سطحی و 12 ساعت بعد 4 قرص دیگر استفاده شده.
    امروز که ششم شهریور و روز هفتم پس از استفاده از قرص است ، هنوز لکه بینی یا خونریزی نداشتم.
    ممنون میشم به سوالم پاسخ بدین.
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.07 ثانیه (41)