xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



رفتن به صفحه : 1 ...   

سوالات و راهنمایی در مورد روش مصرف قرص ضد بارداری





  1. سلام
    من تا 5،6 روز دیگه باید پریود بشم و به خاطر مشکلی که برام پیش اومده نمیخوام پریود شم.از کی باید قرص مصرف کنم که همون روز پریود نشم؟آیا روش دیگه ای غیر مصرف قرص وجود داره؟
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  2. با سلام به همه دوستان
    1سوال دارم اگه میشه راهنمایی بفرمائید.
    بنده8/9/92 پریودم تموم شد و در تاریخ14/9 رابطه مشکوک داشتم که نیم ساعت بعد 1ورق قرص اورژانسی که حاوی 2عدد قرص بود در فاصله زمانی 12ساعت مصرف کردم که درتاریخ 21/9/92 مجدد پریود شدم .می خوام بدونم که این پریود زود راس بخاطر مصرف این قرص بوده یا احتمال به بارداریه؟؟؟؟؟ممنون از راهنماییتون
     
    تشکر شده توسط : 3 کاربر
  3. pat_mat161 نوشته است: با سلام به همه دوستان
    1سوال دارم اگه میشه راهنمایی بفرمائید.
    بنده8/9/92 پریودم تموم شد و در تاریخ14/9 رابطه مشکوک داشتم که نیم ساعت بعد 1ورق قرص اورژانسی که حاوی 2عدد قرص بود در فاصله زمانی 12ساعت مصرف کردم که درتاریخ 21/9/92 مجدد پریود شدم .می خوام بدونم که این پریود زود راس بخاطر مصرف این قرص بوده یا احتمال به بارداریه؟؟؟؟؟ممنون از راهنماییتون

    دوست من با وقوع پریودی احتمال بارداری منتفی هست و دلیلش زودرس بودن پریود هم مصرف قرص هست که نام برده نشده که چی بود ( که احتمالا لوونورژسترل مصرف کردید.)
     
    Ida_, چهار‌شنبه 27 آذر 1392 - 11:19
    تشکر شده توسط : 5 کاربر
  4. Ida_ نوشته است:
    pat_mat161 نوشته است: با سلام به همه دوستان
    1سوال دارم اگه میشه راهنمایی بفرمائید.
    بنده8/9/92 پریودم تموم شد و در تاریخ14/9 رابطه مشکوک داشتم که نیم ساعت بعد 1ورق قرص اورژانسی که حاوی 2عدد قرص بود در فاصله زمانی 12ساعت مصرف کردم که درتاریخ 21/9/92 مجدد پریود شدم .می خوام بدونم که این پریود زود راس بخاطر مصرف این قرص بوده یا احتمال به بارداریه؟؟؟؟؟ممنون از راهنماییتون

    دوست من با وقوع پریودی احتمال بارداری منتفی هست و دلیلش زودرس بودن پریود هم مصرف قرص هست که نام برده نشده که چی بود ( که احتمالا لوونورژسترل مصرف کردید.)




    سلام عزیزم
    بله خودمم شکم به بارداری خیلی خیلی کم بود ولی خب 1احتمال کوچولو بوده.قرصی که مصرف کردم لوونورژسترل بوده.

    پس خیالم 100% راحت شد .ممنون
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  5. سلام
    بدلیل وجود کیست خانمه بنده به دکتر مراجعه کردیم بعد از چند دوره که دارو  و امپول تجویز کردن دو دوره هست که فقط قرص ال دی تجویزمیکنن ولی بعد از هربار مصرف به شدت دچار درد زیر ناف میشن علت اینهمه درد بعد از مصرف قرص ال دی چی میتونه باشه ایا طبیعی هست یا باید به دکتر مراجعه کنیم؟
    ممنون
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  6. mehran25 نوشته است: سلام
    بدلیل وجود کیست خانمه بنده به دکتر مراجعه کردیم بعد از چند دوره که دارو  و امپول تجویز کردن دو دوره هست که فقط قرص ال دی تجویزمیکنن ولی بعد از هربار مصرف به شدت دچار درد زیر ناف میشن علت اینهمه درد بعد از مصرف قرص ال دی چی میتونه باشه ایا طبیعی هست یا باید به دکتر مراجعه کنیم؟
    ممنون


    سلام

    خود کیست تخمدان درد در ناحیه‌ی شکم ایجاد می‌کنه + درد در ناحیه‌ی شکم از جمله سایدافکت‌های ال‌دی هم هست.
    در نهایت اگه درد ایشون غیرقابل تحمله
    توصیه می‌کنم به متخصص زنان مراجعه کنید و در مورد تغییر خط درمان با ایشون صحبت کنید.
     
    تشکر شده توسط : 3 کاربر
  7. m1989 نوشته است:
    mehran25 نوشته است: سلام
    بدلیل وجود کیست خانمه بنده به دکتر مراجعه کردیم بعد از چند دوره که دارو  و امپول تجویز کردن دو دوره هست که فقط قرص ال دی تجویزمیکنن ولی بعد از هربار مصرف به شدت دچار درد زیر ناف میشن علت اینهمه درد بعد از مصرف قرص ال دی چی میتونه باشه ایا طبیعی هست یا باید به دکتر مراجعه کنیم؟
    ممنون


    سلام

    خود کیست تخمدان درد در ناحیه‌ی شکم ایجاد می‌کنه + درد در ناحیه‌ی شکم از جمله سایدافکت‌های ال‌دی هم هست.
    در نهایت اگه درد ایشون غیرقابل تحمله
    توصیه می‌کنم به متخصص زنان مراجعه کنید و در مورد تغییر خط درمان با ایشون صحبت کنید.

    بازم سلا
    ممنون که جواب میدین
    قبلا" درد  داشتن فقط دوره پریود ولی الان بعد از مصرف هربار دچار درد شدید میشین
    هر ماهم به پزشک مراجعه میکنیم ولی متاسفانه بجای درمان یه درد جدید کشف میکنن
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  8. mehran25 نوشته است:
    m1989 نوشته است:
    mehran25 نوشته است: سلام
    بدلیل وجود کیست خانمه بنده به دکتر مراجعه کردیم بعد از چند دوره که دارو  و امپول تجویز کردن دو دوره هست که فقط قرص ال دی تجویزمیکنن ولی بعد از هربار مصرف به شدت دچار درد زیر ناف میشن علت اینهمه درد بعد از مصرف قرص ال دی چی میتونه باشه ایا طبیعی هست یا باید به دکتر مراجعه کنیم؟
    ممنون


    سلام

    خود کیست تخمدان درد در ناحیه‌ی شکم ایجاد می‌کنه + درد در ناحیه‌ی شکم از جمله سایدافکت‌های ال‌دی هم هست.
    در نهایت اگه درد ایشون غیرقابل تحمله
    توصیه می‌کنم به متخصص زنان مراجعه کنید و در مورد تغییر خط درمان با ایشون صحبت کنید.

    بازم سلا
    ممنون که جواب میدین
    قبلا" درد  داشتن فقط دوره پریود ولی الان بعد از مصرف هربار دچار درد شدید میشین
    هر ماهم به پزشک مراجعه میکنیم ولی متاسفانه بجای درمان یه درد جدید کشف میکنن



    سلام

    مهران جان،
    قریب به دو سال هستش که همسر شما درد رو تجربه کردن و علی‌رغم توجهاتی که بهتون داده شد شما تازه 6 ماهه که به متخصص مراجعه کردید و بعد در گزارش سونو متوجه PCOD بودن همسرتون شدید!
    فکر می‌کنم پرواضح هستش که از طرف چه کسی قصور و عدم پیگیری صورت گرفته!
    به هر حال ...
    اگه از من بپرسید چه راهی برای شما وجود داره؟
    من به عنوان یه کاربر معمولی به شما می‌گم که هیچ آلترناتیو دیگری وجود نداره، هیچ منبع دیگری وجود نخواهد داشت، هیچ کسی نمی‌تونه به شما کمک کنه
    مگر این‌که به جامعه‌ی پزشکی و متخصصین زحمت‌کش و متعهد این صنف مراجعه داشته باشید و مشکلات‌تون رو از مطب‌های پزشکان‌مون پیگیری کنید نه عطاریو بقالیو و تجویزهای کوچه‌بازاری!
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  9. سلام من باهمسرم که 9 روز از پریودش میگذره نزدیکی از طریق دخول داشتم و رابطه ی ما محافظت نشده بود اما مایع منی رو خارج از واژن تخلیه کردم ...با توجه به اینکه چندروزیه که زیاد دستشویی میره آیا میشه به حاملگی شک کرد ؟یک هفته ای هست که از نزدیکی ما میگذره اگه حامله باشه به چه روشی میشه جلوگیری کرد ؟
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  10. matildai



    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    سلام
    برای روش اورژانسی از قرص سیپروترون کامپاند هم میشه استفاده کرد؟
    من از این قرص دوتا خوردم بعد شک کردم که شاید نشه ازش استفاده کرد.
    مشکلی پیش نمیاد اگه بعد از خوردن این دوتا قرص، قرص HD  (روش اورژانسی) استفاده کنم؟
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  11. سلام. من پس از رابطه جنسی با نامزدم وقتی منی وارد بدنم میشه از همون لحظه حالت تهوع بهم دست میده و حتی گاهی استفراغ هم می کنم و چون رابطه تقریبا ماهی یک بار هست از روش اورژانسی استفاده می کنم که پس از استفاده از قرص ها خصوصا استفاده از 2 عدد قرص دوم شدیدا حالت تهوع و استفراغ دارم به طوری که معده ام هیچی قبول نمیکنه حتی آب دهانم رو. حالا من نمیدونم به منی آلرژی دارم یا قرص ال و اچ دی چون  هر دو رو امتحان کردم. خواهش می کنم راهنماییم کنید.
    ممنون.
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  12. bahram06 نوشته است: سلام من باهمسرم که 9 روز از پریودش میگذره نزدیکی از طریق دخول داشتم و رابطه ی ما محافظت نشده بود اما مایع منی رو خارج از واژن تخلیه کردم ...با توجه به اینکه چندروزیه که زیاد دستشویی میره آیا میشه به حاملگی شک کرد ؟یک هفته ای هست که از نزدیکی ما میگذره اگه حامله باشه به چه روشی میشه جلوگیری کرد ؟




    سلام
    با اینکه یک هفته گذشته دیگه نمیشه جلوگیری کرد
    جلوگیری بعد از رابطه تا 72 ساعت میتوان جواب دهد
    شما اگر زمان دقیق پریودشون رو میگفتید میشد بهتون گفت که رابطه اتون زمان پرخطر بوده یا کم خطر
    این زیاد دستشویی رفتنشون میتونه به خاطر استرس باشه
    بهتربن روش اینه یه آزمایش بتا بدهند تا مطمین شوید

    موفق باشید
     
    تشکر شده توسط : 5 کاربر
  13. matildai نوشته است: سلام
    برای روش اورژانسی از قرص <a>سیپروترون</a> کامپاند هم میشه استفاده کرد؟
    من از این قرص دوتا خوردم بعد شک کردم که شاید نشه ازش استفاده کرد.
    مشکلی پیش نمیاد اگه بعد از خوردن این دوتا قرص، قرص HD  (روش اورژانسی) استفاده کنم؟



    سلام عزیزم
    قرص سپروترون کمپوند باید به طور منظم توی یک ماه مصرف بشه حتی توصیه میشه در اولین و دومین ماه اول مصرف قرص بهتر است که از کاندوم استفاده شود ولی از ماه سوم به بعد بهترین روش برای جلوگیری است
    قرص ال دی یا اچ دی که بعد از رابطه برای جلوگیری استفاده میشه با این قرص فرق داره

    موفق باشید
     
    تشکر شده توسط : 3 کاربر
  14. atefeh_89 نوشته است: سلام. من پس از رابطه جنسی با نامزدم وقتی منی وارد بدنم میشه از همون لحظه حالت تهوع بهم دست میده و حتی گاهی استفراغ هم می کنم و چون رابطه تقریبا ماهی یک بار هست از روش اورژانسی استفاده می کنم که پس از استفاده از قرص ها خصوصا استفاده از 2 عدد قرص دوم شدیدا حالت تهوع و استفراغ دارم به طوری که معده ام هیچی قبول نمیکنه حتی آب دهانم رو. حالا من نمیدونم به منی آلرژی دارم یا قرص ال و اچ دی چون  هر دو رو امتحان کردم. خواهش می کنم راهنماییم کنید.
    ممنون.




    سلام عزیزم
    اول از همه باید بگم هرماه حتی واسه یکبار هم رابطه داشته باشین واستون ضرر داره که هرماه بعد رابطه قرص واسه جلوگیری استفاده کنید و کم کم اثرش از بین میره و عوارضی داره مثل حالت تهوع و استفراغ
    بهتر است از روش جلوگیری دیگری مثل کاندوم یا قرص دیگر با مشورت دکتر زنان مصرف کنید

    من خودم 2سال قرص سپروترون کمپوند واسه تنظیم پریود و جلوگیری استفاده میکنم ولی به خیلی ها به این قرص عوارض نشون میدن من بهتون توصیه میکنم  به دکتر زنان مراجعه کنید و ازش مشورت بگیرید
    موفق باشید
     
    تشکر شده توسط : 5 کاربر
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 23
رفتن به صفحه : 1 ...   


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.25 ثانیه (111)