xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



کم شدن دوره پریود؟

  1. با سلام

    من  دوره خونریزیم  همیشه 3 روز  و روز 4 لک بینی بوده

    اما 3 دوره آخر پریودیم از 3 روز شده 2 روز و روز سوم لکه بینی   میتونه  مشکلی به وجود آمده باشه ؟

    ممنون از راهنمایهاتون
     




  2. سلام  
    به خیلی چیزا بستگی داره .غذا.فعالیت بدنی واز همه مهمتر اعصاب...
     
  3. سلام عزیزم

    اولا بی دلیل پرید کم و زیاد نمیشه پس قبل از هر نظری یه سوال پیش میاد که آیا جدیدا عفونت نگرفتی؟اگه ج مثبت باشه پس باید عفونت رفع شود بعد اگر بازم پریدتون کم باشد باید علل دیگر برسی شود اما مهمترین عامل که باعث تغیر در شکل و مقدار پرید می شود ؛عفونت میباشد.
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  4. باید یه بررسی وازمایش انجام بدی احتمالا به خاطر عفونت یا به دلیل استرس البته اگه تو این دوره قرص یا هورمون مصرف کرده باشی به اون خاطرهم میتون باشه
     
  5. با سلام و عرض خسته نباشید

    عفونت باعث کم شدن پریود می شود یا زیاد شدن آن؟
    من من 1ماه است عفونت واژینال گرفتم و بنابر دستور پزشک سفلکسین500(اگر اسمش را درست گفته باشم) مصرف می کنم اما خونریزی ام زیاد است و سیاه و به صورت لخته ای و بد بو،علتش چیست؟آیا خطرناک است؟دوره درمان چقدر طول می کشد؟
     
  6. سلام
    کم شدن پرید ها از نظر خونریزی حتما باید بررسی بشود اختلال هورمونی کم خونی شدید کیست تخمدانی میتونه سبب کاهش خونریزی بشه البته داشتن پرید های مرتب حتی سه روز هم در خیلی از افراد طبیعی است
     
  7. سلام
    من دوره های پریودم هر چند وقت 1 بار خیلی شدید میشه باید چیکار کنم؟
     
  8. با سلام و عرض خسته نباشید

    عفونت باعث کم شدن پریود می شود یا زیاد شدن آن؟
    من من 1ماه است عفونت واژینال گرفتم و بنابر دستور پزشک سفلکسین500(اگر اسمش را درست گفته باشم) مصرف می کنم اما خونریزی ام زیاد است و سیاه و به صورت لخته ای و بد بو،علتش چیست؟آیا خطرناک است؟دوره درمان چقدر طول می کشد؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید.خیلی نگرانم.

    با تشکر فراوان
     
  9. سلام

    من 3سیکل پریودم مدت وهمینطور خونریزیم کم شده بود باتوجه به پستهای قبل دوستان که احتمال عفونت رو دراین موردذکرکرده بودند امروز دکتررفتم البته اشتباهم این بود جای دولتی رفتم وتوسط
    حالا نمی دونم دانشجوبود ودکترهم نظارت می کردن معاینه شدم که عذاب دنیاروکشیدم تابلاخره معاینه شدم امادکتر گفت نه عفونتی داری نه زخمی وچون سیکلت مرتب هست مشکلی نداری!!!
    حالا این موردبه کنار من ازوقتی معاینه (غیرحرفه ای)شدم زیردل وکمر وپاهام به شدت درد گرفته که نمیتونم بشینم یابایستم یه دردتیرکشنده ای است چیکاربایدبکنم میترسم دوباره برم دکترازهرچی دکتره دیگه میترسم ممکن خراش یازخمی ایجاد کرده باشن بااین معاینه؟؟؟ممنون ازپاسخ وتوجه شما
     
    roshana, سه‌شنبه 9 اسفند 1390 - 19:18
  10. با سلام و خسته نباشید

    خواهش می کنم سوال من را جواب دهید خیلی نگرانم.
    عفونت واژینال باعث کم شدن پریود می شود یا زیاد شدن آن؟
    من 1ماه است عفونت واژینال گرفتم و بنابر دستور پزشک سفلکسین500(اگر اسمش را درست گفته باشم) مصرف می کنم و داروی ضد قارچ، اما خونریزی ام زیاد است و سیاه و به صورت لخته ای و بد بو،علتش چیست؟آیا خطرناک است؟دوره درمان چقدر طول می کشد و چه باید بکنم؟؟ در ضمن در کل ترشح زرد رنگ و بدبو دارم(البته سوزش ندارم ولی کمی خارش دارم).علت این ها چیست؟
    خواهشا راهنماییم کنید نگرانم و می ترسم.(در ضمن من دختر هستم و هیچ نوع رابطه ای ندارم)

    با سپاس.
     
    bano20, چهار‌شنبه 10 اسفند 1390 - 23:38
  11. bano20 نوشته است: با سلام و خسته نباشید

    خواهش می کنم سوال من را جواب دهید خیلی نگرانم.
    عفونت واژینال باعث کم شدن پریود می شود یا زیاد شدن آن؟
    من 1ماه است عفونت واژینال گرفتم و بنابر دستور پزشک سفلکسین500(اگر اسمش را درست گفته باشم) مصرف می کنم و داروی ضد قارچ، اما خونریزی ام زیاد است و سیاه و به صورت لخته ای و بد بو،علتش چیست؟آیا خطرناک است؟دوره درمان چقدر طول می کشد و چه باید بکنم؟؟ در ضمن در کل ترشح زرد رنگ و بدبو دارم(البته سوزش ندارم ولی کمی خارش دارم).علت این ها چیست؟
    خواهشا راهنماییم کنید نگرانم و می ترسم.(در ضمن من دختر هستم و هیچ نوع رابطه ای ندارم)

    با سپاس.




    سلام بانوی عزیز
    اینقد خودتو نگران نکن شما یه عفونت داشتی که پیش دکتر رفتی و معاینه شدی این خونریزی ها میتونه به خاطر دوره ی درمانت باشه به پزشکت اعتماد کن و دوره ی درمانتو ادامه بده ایشالا که همه این عوارض تموم میشه. موفق باشی.
     
    m1989, پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 - 10:39
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  12. bano20 نوشته است: با سلام و خسته نباشید

    خواهش می کنم سوال من را جواب دهید خیلی نگرانم.
    عفونت واژینال باعث کم شدن پریود می شود یا زیاد شدن آن؟
    من 1ماه است عفونت واژینال گرفتم و بنابر دستور پزشک سفلکسین500(اگر اسمش را درست گفته باشم) مصرف می کنم و داروی ضد قارچ، اما خونریزی ام زیاد است و سیاه و به صورت لخته ای و بد بو،علتش چیست؟آیا خطرناک است؟دوره درمان چقدر طول می کشد و چه باید بکنم؟؟ در ضمن در کل ترشح زرد رنگ و بدبو دارم(البته سوزش ندارم ولی کمی خارش دارم).علت این ها چیست؟
    خواهشا راهنماییم کنید نگرانم و می ترسم.(در ضمن من دختر هستم و هیچ نوع رابطه ای ندارم)

    با سپاس.

    سلام دوست عزیز
    اصولاً عفونت در بدن، تعادل بعضی از اعضا رو بهم میریزه!در مورد عفونت شما هم همینطوره! ازدیاد دوره پریود!و یا کاهش اون هم میتونه از این عوارض باشه!نگران  نباشید دوره درمان رو کامل کنید و حتماً در ارتباط با دکترتون هم باشید و تستهای لازمه رو بدید تا کاملاً عفونت بر طرف بشه! ضمناً سعی کنید واژن رو با مواد ضد عفونی کننده که داروخونه ها دارن ضد عفونی کنید!در حمام به هیچ وجه نشسته قرار نگیرید! قبل از اجابت مزاج،دستهاتونو با آب و صابون ترجیحاً صابون های ضد باکتری بشوئید تا در هنگام شستشوی واژن مجدداً میکروب وارد اون نشه!در ادوار پریودی از نوارها و پدهای بهداشتی استاندارد استفاده کنید!سعی کنید پدهای بهداشتی رو در زمانهای کوتاه تعویض کنید! و نزارید زیاد روی موضع قرار داشته باشه!چون در غیر اینصورت خون موجود در اون ناحیه باعث ابتلای واژن به عفونت میشه! در این ایام(پریودی) و در کل، از لباس زیر نخی استفاده کرده و سعی کنید هر دو روز یکبار عوضشون کنید!اگر ناخنهای بلند دارید حتماً زیرشونو تمیز و ضد عفونی کنید تا در شستشوی بعد از  اجابت مزاجتون مشکل آفرین نباشن! سعی کنید شبها اگه میشه بدون لباس زیر بخوابید تا عضو مربوطه با هوای آزاد تماس داشته باشه!
    و.....
    نگران نباشید معضل انشالله حل میشه
    موفق باشید.
     
    aliyan, پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 - 11:54
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  13. سلام من الان یه مدت عادت ماهیانه ام تاریخش نامنظم شده ومن نمیتونم دیگه تحمل کنم از وقتی که ازدواج کردم این مشکلم شده قبلا اصلا این طور نبودم الان 7 ماهه که ازدواج کردم قبلا آخرای ماه بود و27 28ماه یعنی میدونستم کی این اتفاق برام میفته ولی الان دیگه هیچی و درست نمیدونم این کلافم میکنه لطفا کمکم کنید آیا این طبیعیه یعنی بر میگرده به حالت اولش بعد یه سوال دیگه من هر وقت عادت ماهیانه ام شروع میشه درد بسیار زیادی رو تحمل میکنم رفتم دکتر اما بهم گفتن این ارثی اما درد امانم ومیبره وتا روز دوم قاعدگی تکون نمیتونم بخورم دکتری که رفتم بهم یه قرص داد که ریز بود صورتی رنگ بود که خیلی هم قوی بود به طوری که بهم گفت 1/4این قرص وبخورم وخوب میشدم تا ماه بعدم نیازی به دوباره استفاده کردنش در بعضی مواقع نداشتم اما نسخه رو گم کردم واسم این قرص وهم نمیدونم این دو مورد برام عذاب آورن لطفا کمکم کنین
     
  14. Gandoom نوشته است: سلام من الان یه مدت عادت ماهیانه ام تاریخش نامنظم شده ومن نمیتونم دیگه تحمل کنم از وقتی که ازدواج کردم این مشکلم شده قبلا اصلا این طور نبودم الان 7 ماهه که ازدواج کردم قبلا آخرای ماه بود و27 28ماه یعنی میدونستم کی این اتفاق برام میفته ولی الان دیگه هیچی و درست نمیدونم این کلافم میکنه لطفا کمکم کنید آیا این طبیعیه یعنی بر میگرده به حالت اولش بعد یه سوال دیگه من هر وقت عادت ماهیانه ام شروع میشه درد بسیار زیادی رو تحمل میکنم رفتم دکتر اما بهم گفتن این ارثی اما درد امانم ومیبره وتا روز دوم قاعدگی تکون نمیتونم بخورم دکتری که رفتم بهم یه قرص داد که ریز بود صورتی رنگ بود که خیلی هم قوی بود به طوری که بهم گفت 1/4این قرص وبخورم وخوب میشدم تا ماه بعدم نیازی به دوباره استفاده کردنش در بعضی مواقع نداشتم اما نسخه رو گم کردم واسم این قرص وهم نمیدونم این دو مورد برام عذاب آورن لطفا کمکم کنین

    بهتره به یک به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا با انجام آزمایش لازم و سونو علت تاخیر پریود شما رو تشخیص و درمان کنه
     
  15. با سلام
    استرس نداشته باشید..
    استرس گاهی باعث تاخیر در پریود میشه..
    به هنگام درد شدید از شیاف دیکلوفناک  استفاده کنید.
    در اسرع وقت به پزشک زنان مراجعه کنید.
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 2
رفتن به صفحه 1   


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.16 ثانیه (111)