xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد

  1. با سلام و خسته  نباشید

    به دلیل ریزش مو و کم مویی شدید دکتر بدون آزمایش قرص های اسپیرونولاکتون 100 روزی 2 عدد و قرص سیپروترون را به من تجویز کردن که من از عوارض این داروها کم شدن میل جنسی , بزرگ شدن سینه ها ,چاقی و یکسری عوارض دیگر را شنیدم که همسرم به شدت مخالف سینه های بزرگ و کم شدن میل جنسی من هست و اصلا اجازه خوردن قرص ها را نمیده. میخواستم بدونم شدت این عوارض تا چه حد است و آیا راهی هست که با وجود مصرف قرص ها دچار این عوارض نشد  ؟

    یه سوال دیگه که آیا با مصرف این قرص ها با هم باز هم سیپروترون از بارداری جلوگیری میکند یا خیر؟ آخه دکتر گفتن باید هر روش جلوگیری که تا حالا داشتین ادامه دهید البته من هنوز باکره ام و روش جلو گیری نداشتم

    خواهش میکنم راهنماییم کنید کم موییم به شدت آزارم میده  ممنونم
     




  2. اگر در گذشته سابقه ریزش مو نداشتید و جدیداً دچار ریزش مو و کم مویی شدین، ابتدا می توانید یک آزمایش تیروئید انجام دهید شاید به علت اختلال غده تیروئید دچار ریزش مو شده اید. استرس و اضطراب زیاد هم باعث ریزش مو می شوند.
    داروهایی که برای شما تجویز شده خواص آنتی آندروژنی دارند یعنی ضد هورمون جنسی مردانه عمل می کنند و با مصرف منظم آن باعث جلوگیری از ریزش مو می شوند ولی یکی از عوارض آن کم شدن میل جنسی است. به هرحال قرص سیپروترون یکی از قرص های ضدبارداری است و هرزمان که قصد بارداری داشتید نباید آنرا مصرف کنید.
    اگر کاهش میل جنسی باعث اختلال در روند زناشویی شما میشه را می توانید این موضوع را با پزشک خود درمیان بگذارید شاید سیپروترون را حذف کنند.
     
    این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
    تشکر شده توسط : ROHAM و 1 کاربر ديگر
  3. سلام، من مدت زیادی است که قرص داکوتان مصرف میکنم و دکترم قرص اسپیرونولاکتون 25 را روزی یک عدد تجویز کردند می خواستم بدانم این قرص برای چه برای من تجویز شده و سینه ها با خوردن این قرص چه قدر بزرگ میشود و من بعد از خوردن آن عرق می کنم و مانند آدم های بی هوش به خواب می روم می خواستم بدانم علت چیست و چه کنم و اگر دیگر این قرص ها را نخورم اشکالی دارد یا نه؟
    ازبس برای رفع جوش ها قرص خوردم و عوارض بد دیدم دیگه روحیه ندارم لطفا کمکم کنید
    دختر 24 ساله
    خیلی تشکر
     
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.08 ثانیه (54)