xبستن تبليغات
کاندوم فضایی
xبستن تبليغات
.مهمان گرامی به اين سايت خوش آمديد. جهت استفاده از تمامی امکانات سایت باید عضو شوید. جهت عضویت اینجا را کلیک کنید


دکتر رهام صادقی

+
  برای ورود کلیک کنیدبرای ثبت نام کلیک کنید

تبليغات

-
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


پرسشهای متداول
پرسشهای متداول
علامت یاب
علامت یاب
راهنمای سایت
راهنمای سایت
جستجو
جستجو
مدیران سایت
مدیران سایت
درجات
درجات
مشخصات فردی
مشخصات
فردی
برترين ارسال کنندگان
برترين
ارسال کنندگان
پرتشکرترین کاربران
پرتشکرترین
کاربران
پیامهای خصوصی
پیامهای خصوصی
ورود
ورود





newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
1 پاسخ • 8640 بازديد •  
ایجاد تاخیر در پریودی
 
نویسنده پیام

کاربر جدید
کاربر جدید




تاریخ: دوشنبه 4 تیر 1386 - 23:59    عنوان:  ایجاد تاخیر در پریودی آدرس (لينک) شرح موضوع شرح موضوع
دخترم روز 7 تیر کنکور دارد. اولین روز آخرین پریودی او در اول خرداد بوده و معمولا دوره پریودی او بین 30 تا 37 روز است. چون پریودی او با درد همراه است نگرانم که روز کنکور پریود شود و درد داشته باشد. خواستم ببینم
1- خوردن قرص مدروکسی پروژسترون شبی 2 عدد از کی باید شروع شود؟
2- آیا عوارضی مثل سرگیجه و حالت تهوع و یا ضعف و کاهش هوشیاری دارد؟
3- اگر خوردن قرص ها را شروع کرد و بدلیل داشتن عوارض بالا مجبور به قطع آن شد چه اتفاقی می افتد و چه اثری بر روی وضعیت جسمی و روحی او دارد؟

از آنجا که فرصتی به کنکور نمانده خواهش می کنم که هر چه سریعتر پاسخ دهید.
با تشکر از لطف و راهنمایی شما

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول

مدير تبليغات




ADS




تاریخ: دوشنبه 4 تیر 1386 - 23:59    عنوان: تبلیغات سایت متناسب با نیازهای شما آدرس (لينک) تبليغات تبليغات

بازگشت به بالای صفحه

تاریخ: سه‌شنبه 5 تیر 1386 - 07:01    عنوان:  Re: ایجاد تاخیر در پریودی آدرس (لينک) پست # 1 پست # 1
s_soheila نوشته است: دخترم روز 7 تیر کنکور دارد. اولین روز آخرین پریودی او در اول خرداد بوده و معمولا دوره پریودی او بین 30 تا 37 روز است. چون پریودی او با درد همراه است نگرانم که روز کنکور پریود شود و درد داشته باشد. خواستم ببینم
1- خوردن قرص مدروکسی پروژسترون شبی 2 عدد از کی باید شروع شود؟
2- آیا عوارضی مثل سرگیجه و حالت تهوع و یا ضعف و کاهش هوشیاری دارد؟
3- اگر خوردن قرص ها را شروع کرد و بدلیل داشتن عوارض بالا مجبور به قطع آن شد چه اتفاقی می افتد و چه اثری بر روی وضعیت جسمی و روحی او دارد؟

از آنجا که فرصتی به کنکور نمانده خواهش می کنم که هر چه سریعتر پاسخ دهید.
با تشکر از لطف و راهنمایی شما

سلام،
با توجه به وضعیتی که دختر شما دارد و در این فاصله زمانی من توصیه نمی کنم که از قرص های هورمونی استفاده نمایید. اگر مصرف قرصها را پس از آخرین خونریزی شروع کرده بودید (همانند مصرف برای جلوگیری از بارداری) می توانستید تا زمانی که می خواهید به خوردن قرصها ادامه دهید (مثلا پس از روز کنکور) و سپس آن را قطع کنید تا خونریزی شروع شود. ولی در حال حاضر ممکن است با به هم ریختن تنظیمات هورمونی در این فرصت زمانی کم، فقط عوارض جانبی مثل تهوع و ... را به وجود آورید. به نظر من اگر فقط مشکل درد است و احتمال می دهید که در روز کنکور مشکل ایجاد کنید از 2 - 3 روز قبل از آن، استفاده از داروهای ضد درد NSAID (مثل مفنامیک اسید، ایبوپروفن و ...) را شروع کنید تا درد را به حداقل برسانید.

بازگشت به بالای صفحه

نقل قول
نمایش پستها:   
newارسال جديدnewارسال پاسخprinter چاپ
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


 

پرش به:  
شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©
آشنای محبوب، ناگفته های جنسی ویژه بزرگسالان



.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.
.::: سایت دکتر رهام صادقی افتخار دارد در سایت معرفی وبسایتهای سلامت (سالم دات آی آر) - متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی - ثبت شده است:::.


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.13 ثانیه (36)
xبستن تبليغات