xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



دو دفعه پریود با فاصله یک هفته

  1. سلام . من 25 سالمه و مجردم . سی کیلو اضافه وزن دارم که در حال کم کردنم . کم کاری تیروئید هم دارم که باید روزی نصف قرص لووکسین بخورم که البته تنبلی میکنم و مرتب نمیخورم
    مشکلی که من دارم اینه که من پریودهای خیلی نامرتبی داشتم برای همین بدون مشورت با پزشک دو ماه قرص دیان خوردم . ولی الآ ن که قرص رو قطع کردم بعد از یک هفته از پاک شدنم دوباره پریود شدم البت خون ریزیم خیلی کمه . میخواستم بدونم دلیلش چیه . لطفاً راهنماییم کنید
     




  2. احتمالا بخاطر بهم ریختن وضعیت هورموناتونه...ولی بهتره به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید
     
    تشکر شده توسط : 3 کاربر
  3. سلام
    از عوارض قرص لووکسین نامنظمی پریوده. شما نباید دیان رو همزمان با این قرص مصرف میکردید. لووکسین رو هم که مرتب نمیخورید. لطفا به دستور پزشکتون عمل کنید.
    از مصرف خودسرانه ساده ترین داروها هم پرهیز کنید.
    بهتره به پزشکتون مراجعه کنید.
    موفق باشید...
     
    این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
    تشکر شده توسط : ROHAM و 6 کاربر ديگر
  4. Darya_aa

    اخطارها : 1 بار

    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    سلام.
    من در يك ماه 3 بار پريود شدم، 3 بار ازم خون رفته. خيلي مي‌تزسم. نكنه رحمم خراب شده باشه؟ و ديگه باردار نشم؟؟
    خيلي مي‌ترسم. مي‌شه راهنماييم كنين؟
    آبان ماه نزديك پريودم قزاز بود برم مشهد واسه همون قرص ضد بارداري ياسمين مصرف كردم آيا به اون ربطي داره؟ از آبان 17-18 آبان به بعد من 4 بار پريود شدم.
    ممنون مي‌شم زود جواب بدين.
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  5. سلام
    دوست عزيز نگران نباش!پريود نشدن جاي نگراني دارد نه پريود شدن!!!شما دقيقا" نگفتي چگونه 3 بار پريود شدي؟؟؟!!!يعني هر بار پريودت چند روز طول كشيد؟؟؟و فاصله بين هر پريود با پريود بعدي چند روز بود؟؟؟قرص ضدبارداري را دقيقا" با چه فاصله اي از پريود هايت مصرف كردي؟؟؟؟؟؟
     
  6. Darya_aa نوشته است: سلام.
    من در يك ماه 3 بار پريود شدم، 3 بار ازم خون رفته. خيلي مي‌تزسم. نكنه رحمم خراب شده باشه؟ و ديگه باردار نشم؟؟
    خيلي مي‌ترسم. مي‌شه راهنماييم كنين؟
    آبان ماه نزديك پريودم قزاز بود برم مشهد واسه همون قرص ضد بارداري ياسمين مصرف كردم آيا به اون ربطي داره؟ از آبان 17-18 آبان به بعد من 4 بار پريود شدم.
    ممنون مي‌شم زود جواب بدين.

    با سلام
    دوست گرامی، احتمالاً اثرات همون قرص ضد بارداری هستش که این نامنظمی رو براتون رقم زده!جای نگرانی نیست! به مرور برطرف میشه!اگر بعد از دو تا سه سیکل قاعدگی، خدای ناکرده نظم پریودیتون بر نگشت!حتماً به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید!در غیر اینصورت کمی تحمل کنید مشکل حل میشه! در مورد استفاده از این نوع قرصها چون اینطور میشید بهتره که تحت نظر متخصصین زنان استفاده کنید
    موفق باشید.
     
    تشکر شده توسط : 5 کاربر
  7. Darya_aa

    اخطارها : 1 بار

    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    سلام با تشكر از راهنمايي هاي كه كردين.
    هر دفعه پريودم شديده و 6-7-8 روز طول مي‌كشه. اولين بار 5روز بعد از قطع كردن قرص ها پريود شدم.
    دومين بار بيشتر از هميشه طول كشيد تا پريود بشم يعني 8-9 روز دير تر و خيلي خيلي شديدتر از هميشه.
    سومين بار حدود 2 هفته بعد پريود شدم.
    چهارمين بار حدود 1 هفته بعد!!

    اميدوارم طبق گفته شما دوباره منظم بشه!

    در غير اينصورت خداي نكرده ممكنه باردار نشم؟ يعني رحمم نتونه نگهداره ديواره رو؟؟
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  8. سلام
    دوست عزيز اولا" با اين نگراني كه داري ممكن است بازم پريود شوي!!!الان دو تا عامل مهم باعث برهم خوردن پريودت شده!اولي خوردن قرص ضدبارداري و دومي اين نگراني كه داري!!اما از همه مهمتر اينست كه تو در اين مدت خون زيادي از دست داده اي و فعلا" بايد در صدد جبران آن باشي و سعي كني باحفظ ارامش و در عين حال خوردن مواد پروتئيني و قرص آهن و حتي الامكان استراحت قواي خودت را به دست بياوري!فعلا" هم تا مدتها از قرص استفاده نكن!!!مطمئن باش هيچ مشكلي برايت پيش نمي آيد و خيلي زود به حالت  قبل برمي گردي!!فقط الان دچار وسواس فكري شدي كه در سن شما كاملا" طبيعي است!!
    اگر خداي نكرده تا چند روز اينده دوباره پريود شدي(كه احتمالش كم است)كافيست به دكتر زنان مراجعه كني و آنهم جاي نگراني ندارد!!ممكن است آمپولي بدهد كه موقتا" تعادل هورموني ات را برقرار كند!!!يعني بازم جاي نگراني نيست!!!
    شاد و موفق باشي
     
    تشکر شده توسط : 6 کاربر
  9. Darya_aa نوشته است: سلام با تشكر از راهنمايي هاي كه كردين.
    هر دفعه پريودم شديده و 6-7-8 روز طول مي‌كشه. اولين بار 5روز بعد از قطع كردن قرص ها پريود شدم.
    دومين بار بيشتر از هميشه طول كشيد تا پريود بشم يعني 8-9 روز دير تر و خيلي خيلي شديدتر از هميشه.
    سومين بار حدود 2 هفته بعد پريود شدم.
    چهارمين بار حدود 1 هفته بعد!!

    اميدوارم طبق گفته شما دوباره منظم بشه!

    در غير اينصورت خداي نكرده ممكنه باردار نشم؟ يعني رحمم نتونه نگهداره ديواره رو؟؟

    با سلام
    دوست عزیز،سئوالاتتونو  دوستمون پاسخ دادن!اما ذکر این نکته برای راحتی خیالتون بد نیست که بدونید این اتفاق در باروریتون اثر نمیزاره و جای نگرانی نیست!اما باز تاکید میکنم بنظرم رحم  و کلاً سیستم بدن شما به این نوع قرصها یک نوع حساسیت خاص داره!لذا اگر روزی باز هم خواستید از این شیوه برای کنترل پریودیتون استفاده کنید حتماً تحت نظر متخصصین زنان اینکاررو انجام بدید!تا این اتفاقات براتون رخ نده!؟
    و کلام آخر اینکه جای نگرانی نیست!به زندگی عادیتون ادامه بدید
    موفق باشید
     
    تشکر شده توسط : 6 کاربر
  10. Darya_aa

    اخطارها : 1 بار

    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    سلام.
    خيلي ممنونم از راهنماييهاتون، خيالمو كلي راحت كردين.


    Minoo110 عزيز و Aliyan عزيز خيلي لطف كردين كه براي مشكل من وقت گذاشتين.
    فقط در آخر اينم بگم كه من به خاطر كيست تخم دان كه تا حالا 7-8 بار داشتم از همين قرصها بار ها استفاده كردم و هيچوقت اينطوري نشدم! اما اين بار يك ورق كامل رو استفاده نكردم شايد به خاطر اين باشه.
    بارم ممنون واقعاً.
    خوش باشين. يا حق.
     
  11. Darya_aa نوشته است: سلام.
    خيلي ممنونم از راهنماييهاتون، خيالمو كلي راحت كردين.


    Minoo110 عزيز و Aliyan عزيز خيلي لطف كردين كه براي مشكل من وقت گذاشتين.
    فقط در آخر اينم بگم كه من به خاطر كيست تخم دان كه تا حالا 7-8 بار داشتم از همين قرصها بار ها استفاده كردم و هيچوقت اينطوري نشدم! اما اين بار يك ورق كامل رو استفاده نكردم شايد به خاطر اين باشه.
    بارم ممنون واقعاً.
    خوش باشين. يا حق.

    دوست عزیز
    شما به خاطر کیست هاتون حتما باید تحت معالجه پزشک باشید و سر خود اصلا قرص مصرف نکنید
    ایا پس از مصرف قرص ها کیست هاتون برطرف شده اند؟
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  12. سلام خسته نباشید
    من پریودم 35 روزه بود که برای مرتب کردنش با مراجعه به پزشک سونگرافی انجام دادم و مشکلی نداشتم و برای مرتب شدن قرص مارولون تجویز کردن یک سال قرص رو مصرف کردم البته در این یک سال 3 یا 4 بار هم از روش اورزانسی استفاده کردم که بعد از پریود شدن دوباره مارولون رو ادامه دادم الان 3 ماه هست که قطع ک ردم ماه اول با دوره ی 35 روز پریود شدم ماه بعدی 34 روز و این ماه که امروز 37 روز هست هنوز پریود نشدم تست بتا دادم منفی بود دل درد وکمر درد اینا دارم و خیلی رو اعصابم تاثیر گذاشته و خیلی حساس و زود رنج شدم تا بعد از تعطیلاتم نمی تونم به پزشک مراجعه کنم خواستم شما راهنماییم کنید که دلیل این تاخیر چیه یعنی مشکلی برام پیش اومده؟ داروی خاصی هست که مصرف کنم تا پریود بشم؟ با تشکر
     
  13. saeidejun نوشته است: سلام خسته نباشید
    من پریودم 35 روزه بود که برای مرتب کردنش با مراجعه به پزشک سونگرافی انجام دادم و مشکلی نداشتم و برای مرتب شدن قرص مارولون تجویز کردن یک سال قرص رو مصرف کردم البته در این یک سال 3 یا 4 بار هم از روش اورزانسی استفاده کردم که بعد از پریود شدن دوباره مارولون رو ادامه دادم الان 3 ماه هست که قطع ک ردم ماه اول با دوره ی 35 روز پریود شدم ماه بعدی 34 روز و این ماه که امروز 37 روز هست هنوز پریود نشدم تست بتا دادم منفی بود دل درد وکمر درد اینا دارم و خیلی رو اعصابم تاثیر گذاشته و خیلی حساس و زود رنج شدم تا بعد از تعطیلاتم نمی تونم به پزشک مراجعه کنم خواستم شما راهنماییم کنید که دلیل این تاخیر چیه یعنی مشکلی برام پیش اومده؟ داروی خاصی هست که مصرف کنم تا پریود بشم؟ با تشکر



    اگر تست بتا منفی بوده که جای نگرانی نداره.هنوز دیر نشده برای پریودت.تا یه هفته صبر کن نشدی برو دکتر.زیادم بهش فکر نکن
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  14. مممنونم از اینکه جواب می دین تست بتا به خاطر نگرانیم دادم اصلا 3 یا 4 ماهی میشه که رابطه نداشتم.
    الان من باید از 35 روز تاخیر حساب کنم یا از اون روزی که باید می شدم؟ هیچ دارویی وجود نداره که بگیرم؟
    ممنون
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  15. saeidejun نوشته است: مممنونم از اینکه جواب می دین تست بتا به خاطر نگرانیم دادم اصلا 3 یا 4 ماهی میشه که رابطه نداشتم.
    الان من باید از 35 روز تاخیر حساب کنم یا از اون روزی که باید می شدم؟ هیچ دارویی وجود نداره که بگیرم؟
    ممنون



    از اون روزی که باید میشدین حساب کنین. دارو که قرص هست که بخوری ولی بهتره به بدنت فرصت بدی تا طبیعی پریود شی.اگه نشدی برو دکتر تا با تزریق امپول یا تجویز قرص پریود شی
     
    تشکر شده توسط : 3 کاربر
تمام زمانها بر حسب GMT + 3.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 2
رفتن به صفحه 1   


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.17 ثانیه (111)