xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


عقب افتادن پریود بر اثر دارو

  1. سلام

    من چند روز پیش به علت خارش شدید از هیدروکسی زین و لوراتادین استفاده کردم یه آمپول ضد خارش و یه آمپول ضد حساسیت هم زدم
    حالا دو روزه از عادت ماهانه م ( از 28 روز ) عقب افتاده
    می خواستم بدونم به خاطر دارو ها هست ؟
    ممنون
     




  2. perle نوشته است: سلام

    من چند روز پیش به علت خارش شدید از هیدروکسی زین و لوراتادین استفاده کردم یه آمپول ضد خارش و یه آمپول ضد حساسیت هم زدم
    حالا دو روزه از عادت ماهانه م ( از 28 روز ) عقب افتاده
    می خواستم بدونم به خاطر دارو ها هست ؟
    ممنون


    سلام...به احتمال زیاد اثر وعملکرد داروها باعث شده پریودتون عقب بیفته...ولی نگفتین این داروها تجویز پزشک بوده؟؟؟یا خودتون؟؟؟
     
  3. perle نوشته است: سلام

    من چند روز پیش به علت خارش شدید از هیدروکسی زین و لوراتادین استفاده کردم یه آمپول ضد خارش و یه آمپول ضد حساسیت هم زدم
    حالا دو روزه از عادت ماهانه م ( از 28 روز ) عقب افتاده
    می خواستم بدونم به خاطر دارو ها هست ؟
    ممنون

    خير دوست عزيز تا جايي كه من اطلاع دارم اثري بر پريود ندارن در صورت عدم پريود تا چند روز اينده بهتره ازمايش خون بدهيد
     
    این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
    تشکر شده توسط : ROHAM و 1 کاربر ديگر
  4. [quote="Catfish"]
    perle نوشته است: سلام

    من چند روز پیش به علت خارش شدید از هیدروکسی زین و لوراتادین استفاده کردم یه آمپول ضد خارش و یه آمپول ضد حساسیت هم زدم
    حالا دو روزه از عادت ماهانه م ( از 28 روز ) عقب افتاده
    می خواستم بدونم به خاطر دارو ها هست ؟
    ممنون

    سلام...به احتمال زیاد اثر وعملکرد داروها باعث شده پریودتون عقب بیفته...ولی نگفتین این داروها تجویز پزشک بوده؟؟؟یا خودتون؟؟؟


    بله دوست گرامی
    به تجویز دکتر بوده ...

    با تشکر
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  5. سلام

    من متوجه شدم یکی از داروهایی که برای حساسیت مصرف کردم کورتیزون بوده
    آیا این می تونه روی عادت ماهانه م تاثیر بذاره
    خیلی نگرانم کمک کنید
     
  6. perle نوشته است: سلام

    من متوجه شدم یکی از داروهایی که برای حساسیت مصرف کردم کورتیزون بوده
    آیا این می تونه روی عادت ماهانه م تاثیر بذاره
    خیلی نگرانم کمک کنید

    با سلام
    دوست عزیز،پرواضحه که داروهای شیمیایی اثرات خودشو در بدن میزاره که داروهای مصرفی شما از این قاعده مستثناءنیست!!اما یادتون نره که با دو و یا سه روز عقب و جلو رفتن پریودی،نمیشه گفت نامنظمی اتفاق افتاده!این تاخیر میتونه عوامل دیگه ای همچون استرس ،داشته باشه!لذا نگران نباشید نباید مشکلی وجود داشته باشه اگر این تاخیر بیش از یک هفته شد!حتماً به متخصص زنان و یا همون دکتری که دارو تجویز کرده مراجعه کنید!
    موفق باشید.
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  7. saya1363



    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    باسلام
    من از تست تخمک گزاری استفاده میکنم و دیروز نشان داد که به زمان تخمک گذاری نزدیک می شوید امروز روز 15 از سیکل ماهیانه ام است . و دیروز ترشح لزج هم داشته ام.
    در ضمن پریودهای من نا منظم است مثلا ماه گذشته 40 روز بودم و ماههای قبلش 27و33 روزه هم بوده ام
    لطفاً من را راهنمایی کنید اگر امشب برای بارداری اقدام کنم درصد پسر زایی بالا میرود.
    من در این مورد کی اقدام کنم بهتر است
    با تشکر
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©



Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.

به تلگرام سایت بپیوندید


مدت زمان ایجاد صفحه : 0.17 ثانیه (73)