xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



ریزش مو و استفاده از این قرص ها و راهنمائی فوری شما دوستان

  1. سلام

    چند سالی است که ریزش مو دارم

    چند وقت پیش از دوستان که از خارج از کشور آمده بود قرص
      zink sulfate و قرص biotin آورد
    و البته روی قرص
    biotin نوشته بود for hair & skin b vitamin
    و در خیلی از جاها هم نوشته شده بهترن راه استفاده از قرص فینستراید 1 است

    بنظر شما کدام از اینها را  مصرف کنم که تاثیر داشته باشه

    چون دکتر هم رفتم قبلا ولی چند قطره  و چند قرص داد ولی تاثیری زیادی نداشت

    ممنون


    خداحافظ
     
    تشکر شده توسط : 3 کاربر




  2. منم موهام خیلی میریزه یعنی طوریه که به موهام اروم دست میزنم یه دسته از موهام میریزه واقعا نگرانم دکتر رفتم بهم قطره داد زدم یه دره خوب شدم دوباره به شدت داره میریزه به نظرتون چکارکنم
     
  3. در ریزش مو موارد زیادی دخیلند ارث کمبودهاهورمونها  و ......... مو بصورت طبیعی ریزش دارد اما اگر از سرعت رویش بیشتر باشد نگران کننده است شاید اگر در اثر موارد مختلف باشد بتوان جلویش را گرفت اما در مورد ارث فقط میتوان از سرعتش کم کرد اما چاره قطعی ندارد
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
  4. shahab7 نوشته است:
    سلام

    چند سالی است که ریزش مو دارم

    چند وقت پیش از دوستان که از خارج از کشور آمده بود قرص
      zink sulfate و قرص biotin آورد
    و البته روی قرص
    biotin نوشته بود for hair & skin b vitamin
    و در خیلی از جاها هم نوشته شده بهترن راه استفاده از قرص فینستراید 1 است

    بنظر شما کدام از اینها را  مصرف کنم که تاثیر داشته باشه

    چون دکتر هم رفتم قبلا ولی چند قطره  و چند قرص داد ولی تاثیری زیادی نداشت

    ممنون


    خداحافظ

    با سلام
    دوست عزیز،اگر در همین سایت و در نوار جستجو در مورد مشکلتون بگردید،جوابهای علمی و عملی بسیاری رو پیدا میکنید! معذالک باید بدونید که ریزش مو شاید به دلایل ذیل باشه:
    1- توارث!!(ارثی بودن!! که بندرت در این سنین دیده میشه!)
    2- عدم استحمام زود به زود!
    3- تعریق بیش از حد!!
    4- بلندی مو و عدم رسیدگی و شستشوی مناسب اون!!
    5- در معرض هوای آزاد نبودن موها به مدت طولانی!!
    6- استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد و یا حساس بودن مو به این نوع شوینده ها!!
    7- تعویض بیشمار مواد شوینده!!
    8- ترشحات بیش از اندازه غدد هورمونی!!که منجر به ایجاد چربی بر روی پوست میشه!!
    9- عدم تغذیه مناسب!!
    10- کم خونی مفرط!!(این مورد اغلب بیشتر در بانوان در هنگام عادت ماهانه نمایان میشه!!)
    11- بعضاً استفاده از ژلهای براق کننده مو!!
    12- داشتن پوستی چرب!! که باعث عدم رسیدن اکسیژن به پیازهای مو میشه!
    13- استفاده از سر پوش مانند کلاه و یا مقنعه به مدت طولانی!!
    14- در معرض حرارت بودن موها به مدت طولانی!!
    15- مصرف بعضی از داروها!!
    و....
    در نهایت پیشنهاد میکنم قبل از استفاده از موادی که در اول پستتون نوشتید،با یک متخصص پوست در مورد اونها مشورت کرده و سپس مصرف کنید!!
    موفق باشید.
     
    aliyan, چهار‌شنبه 28 مهر 1389 - 08:54
    تشکر شده توسط : 6 کاربر
  5. سلام
    دوستان قبلا پیش دکتر رفته بودم ولی زیاد کاری نکرد و همون قطره های که به همه میدهن
    ولی این دوستم چند از این قرص ها را آورده بود که در خارج بود
    حالا این biotin ها تا جالا کسی استفاده کرده که نوشته برای موها

    راستی چه نوع آزمایشی نشان میدهد که ریزش مو ارثی است چون میخواستم بروم آزمایشگاه ولی نوع آزمایش را نمیدونستم چه نوعی است که بگیرم که مشخص بشود ریزش مو از چیه و یا چه هرمونی کم یا زیاد است لطف میکنید و بگید چه نوعی است
     
    shahab7, چهار‌شنبه 28 مهر 1389 - 15:04
  6. سلام
    من دختری 21 ساله هستم وزنم 42کیلوه خواستم راهنمایی ام کنید چیکار کنم چند کیلو چاق شم بهم پیشنهاد دادن که پودر چاقی 007 بخورم میگن خیلی عالیه لطفا راهنماییم کنیم مرسی
     
  7. nazi4722

    اخطارها : 2 باراخطارها : 2 بار

    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    سلام
    چون وقت ارسال تموم شده اینجا سوالمو میپرسم.من پوستم سبزه است.رویبینی و اطراف بینی ام روزنه هاش بازه.چیکار کنم درست شه؟.راستی پوستم  ترکیبیه بینی و اطراف دهانم و پیشونیم چربه
     
  8. باسلام خدمت اقاي دكتر...جواني هستم28ساله زماني كه پشت كنكوربودم به طورناگهاني موهام شروع به ريزش كردند كه همزمان چربي  شديدي پوست سرم درست كردبه طوري كه اصلا اين چربي شسسته نميشد وكل موهاي سرم درهمه نقاط شروع به ريزش كردالان حدود3سال ميشه كه ازفيناسترايد1ميلي استفاده ميكنم موهام بهتر شدن خواستم ببينم تاكي ميتونم استفاده كنم وايا اينكه اگه بازاستفاده كنم عوارض زيادي داردتوراخداكمكم كنيد درضمن مجردهستم باتشكر فراوان..............
     
  9. mehdi146

    اخطارها : 1 بار

    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    همياري با سايت 1 بار
    سلام دوست عزیز شما تا زمانی که از این قرص ها استفاده میکنید میتونید اثرشونو ببینید بعد از اینکه از این قرص استفاده نکردید دوباره به حالت قبل برمیگردی.شما میتونید از محلول مانوکسیدیل 5% هم استفاده کنید
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  10. دوست عزیز
    سلام من چند سال پیش استفاده می کردم ولی اگر مصرف رو قطع کنید به حالت اول برمی گرده .اگر ریزش موی شما ارثیه که هیچ کاری نمیشه کرد.اول اینکه اصلا بهش فکر نکنید .در مورد قرص و عوارضش توی نت سرچ کنید مطالب کاملی پیدا می کنید .من همه این مشکلات رو داشتم درمان دارویی فقط زمان مصرف جواب می ده.من مو کاشتم و راحت شدم.پیشنهادمی کنم شما بعد از 30 سالگی مو بکارید
     
  11. با سلام ريزش مو از استرس زيادو تغزيه نا مناسب ميشود
    من چند وقت است قرص زينك مي خورم خوب تاثير كرده
     
    تشکر شده توسط : 1 کاربر
  12. farhadn

    اخطارها : 2 باراخطارها : 2 بار

    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    در جواب دوستان بايد بگم كه منم موهام ميريخت ريزش مو علل مختلفي داره ممكن از كم كاريه تيروئيد باشه يا ارثي باشه يا كمبود روي در بدن بايد آزمايش خون و ادرار داد تا مشخص بشه از چيه  رفتن به دكتر و دادن آزمايش بهترين  راه براي درمانه خودسرانه شامپو يا قرص مصرف نكنيد...
     
  13. sanaz68

    اخطارها : 2 باراخطارها : 2 بار

    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    ASAL21 نوشته است: سلام
    من دختری 21 ساله هستم وزنم 42کیلوه خواستم راهنمایی ام کنید چیکار کنم چند کیلو چاق شم بهم پیشنهاد دادن که پودر چاقی 007 بخورم میگن خیلی عالیه لطفا راهنماییم کنیم مرسی




    سلام ASAL21 جان.
    به بدنتان روغن زيتون بماليد.
    ميتوانيد کلاس ايروبيک يا بدنسازي برويد و بلافاصله بعد از تمرين، غذاهاي مقوي بخوريد تا چاق شويد.
    خوردن روغن گاو هم خوب است.
     
    تشکر شده توسط : 2 کاربر
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©





.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.15 ثانیه (126)