xبستن تبليغات
xبستن تبليغات
شما در بخش انجمنهای گفتگو سایت دکتر رهام صادقی هستید، برای آشنایی با امکانات متنوع دیگر سایت اینجا کلیک کنید


به اينستاگرام سايت بپيونديد



ایجاد تاخير در پريود و حساسیت به ال دی

  1. سلام و خسته نباشيد.من 23 ساله و متاهل هستم.ميخوام پريودم رو كه از روز 27 يا 28 اين ماه شروع ميشه حدود 10 روز عقب بندازم.به قرص ld هم حساسيت زيادي دارم.از چه قرصي ميتونم براي اينكار استفاده كنم؟hd شنيدم حساسيت ايجاد نميكنه.لطفا كامل راهنماييم كنيد.
     




  2. zoom نوشته است: سلام و خسته نباشيد.من 23 ساله و متاهل هستم.ميخوام پريودم رو كه از روز 27 يا 28 اين ماه شروع ميشه حدود 10 روز عقب بندازم.به قرص ld هم حساسيت زيادي دارم.از چه قرصي ميتونم براي اينكار استفاده كنم؟hd شنيدم حساسيت ايجاد نميكنه.لطفا كامل راهنماييم كنيد.


    از قرص یاسمین میتونید استفاده کنید که عوارضش نسبت به اچ دی و ال دی کمتره
     
    این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
    تشکر شده توسط : ROHAM و 2 کاربر ديگر
  3. ميتونيد لطفا اسم لاتينش رو برام بنويسين؟و لطف كنين روش دقيق مصرفش رو بگين.ممون ميشم.
     
  4. zoom نوشته است: سلام و خسته نباشيد.من 23 ساله و متاهل هستم.ميخوام پريودم رو كه از روز 27 يا 28 اين ماه شروع ميشه حدود 10 روز عقب بندازم.به قرص ld هم حساسيت زيادي دارم.از چه قرصي ميتونم براي اينكار استفاده كنم؟hd شنيدم حساسيت ايجاد نميكنه.لطفا كامل راهنماييم كنيد.



    دوست عزيز ...
    1- منظورتون از حساسيت چيه ؟؟ تهوع ؟؟
    اگر تهوع داريد بايد همراه دارو از داروهاي ضد تهوع استفاده كنيد .
    2- چنانچه كسي با ال.دي دچار عوارض و مشكلاتي ميشه ...اين موارد با اچ. دي شديد تر خواهد بود چون همون جور كه از نامش پيداست دوز دارو در اچ . دي بالاتره .
    3- دوست عزيزم ...شما در نيمه دوم سيكل ماهانه هستيد(حدودا روز بيستم ) و بهتره در صورتيكه ضرورت مهمي نيست سيستم بدنيتون را با عدم تعادل هورموني مواجه نكنيد .
    4-نام لاتين دارويي كه خواسته بودين :yasmin
    5- روش مصرف براي شما با روش روتين متفاوته مسلما!!! در اولين زمان ممكن مصرف دارو رو شروع كنيد . شبي يك عدد
    و باز هم تاكيد ميكنم در صورتيكه اين كار واقعا ضرورت داره !
    مويد و سلامت باشيد ./.
     
    این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
    تشکر شده توسط : ROHAM
  5. سلام. خسته نباشيد...
    من دختر هستم و 23 سالمه. 2 سال پيش سمت چپ رحمم يه كيست فوليكولر 3 سانتي بود و چون LD بهم نمي ساخت قرص ياسمين خوردم به مدت يك دوره و بعد از سونوگرافي اثري از كيست نبود و حالا عادت ماهانم عقب افتاده بايد شانزدهم مي شدم ولي الان 22وم هست. همون جا كه اون موقع كيست بود دوباره يه كم درد مي كنه از روز شانزدهم. و هميشه قبل از عادت ماهانه صورتم جوش مي زد و رنگ پوستم خراب مي شد و سينه هام درد مي گرفت و بزرگ مي شد ولي الان اصلا هيچ كدون از اين اتفاقا نيفتاد و حالمم خيلي خوبتر از هميشه هست غذا زيادتر مي خورم... (41 كيلو هستم) يه بسته قرص ياسمين خريدم ولي نمي دونم بخورم يا نه چون نمي خوام برم دكتر چون 7 مرداد كنكور دارم و براي كل روز برنامه ريزي كردم . خيلي مي ترسم كه اگه سر كنكور دلم درد بگيره چيكار كنم. چون 2 سال پيش كه اون كيست بود بعضي وقتا درد شديدي مي گرفت.
    حالا چيكار كنم؟ قرص رو شروع كنم؟ يا حتما بايد از روز 5 قاعدگي شروع به مصرف كرد؟
     
  6. سلام
    این قرص باید از روز 5 قاعدگی باشه.
    به نظر من سلامتیتون مهم تر از 1 روز عقب افتادن درستونه. بهتره به پزشک مراجعه کنید.
    با آرزوی سلامتی.
     
    elinaze, چهار‌شنبه 23 تیر 1389 - 00:26
  7. mamar



    کاربر نيمه فعال


    کاربر نيمه فعال
    سلام میخواستم خواهش کنم که اگر کسی راجع به نقطه جی اطلاعاتی داره بگه و اینکه چطور میشه از طریق نقطه جی ارضا شد بدون تحریک کلیتروس .
    ممنونم
     
    mamar, چهار‌شنبه 23 تیر 1389 - 04:02
  8. mamar نوشته است: سلام میخواستم خواهش کنم که اگر کسی راجع به نقطه جی اطلاعاتی داره بگه و اینکه چطور میشه از طریق نقطه جی ارضا شد بدون تحریک کلیتروس .
    ممنونم



    سلام دوست عزیز

    اگر تاپیک " تحریک نقطه ی جی " رو تو سایت search کنی حتماً جواب سئوالاتو می گیری.
    موفق باشی
     
    miracle, چهار‌شنبه 23 تیر 1389 - 10:52
  9. elaheh_e نوشته است: سلام. خسته نباشيد...
    من دختر هستم و 23 سالمه. 2 سال پيش سمت چپ رحمم يه كيست فوليكولر 3 سانتي بود و چون LD بهم نمي ساخت قرص ياسمين خوردم به مدت يك دوره و بعد از سونوگرافي اثري از كيست نبود و حالا عادت ماهانم عقب افتاده بايد شانزدهم مي شدم ولي الان 22وم هست. همون جا كه اون موقع كيست بود دوباره يه كم درد مي كنه از روز شانزدهم. و هميشه قبل از عادت ماهانه صورتم جوش مي زد و رنگ پوستم خراب مي شد و سينه هام درد مي گرفت و بزرگ مي شد ولي الان اصلا هيچ كدون از اين اتفاقا نيفتاد و حالمم خيلي خوبتر از هميشه هست غذا زيادتر مي خورم... (41 كيلو هستم) يه بسته قرص ياسمين خريدم ولي نمي دونم بخورم يا نه چون نمي خوام برم دكتر چون 7 مرداد كنكور دارم و براي كل روز برنامه ريزي كردم . خيلي مي ترسم كه اگه سر كنكور دلم درد بگيره چيكار كنم. چون 2 سال پيش كه اون كيست بود بعضي وقتا درد شديدي مي گرفت.
    حالا چيكار كنم؟ قرص رو شروع كنم؟ يا حتما بايد از روز 5 قاعدگي شروع به مصرف كرد؟

    با سلام
    دوست گرامی، مگر مراجعه به پزشک چقدر طول میکشه؟؟؟ که اینقدر سختتونه که برید؟؟؟ ما انسانها متاسفانه ! بجای اینکه سلامتیمونو در نظر بگیریم !! فقط مسائلی که میشه در آینده هم اونا رو بدست بیاریم رو به تندرستیمون ارجحیت میدیم!! در حالیکه سلامتی گوهریست که زمانیکه از دست میدیدم تازه به یاد و ارزشش پی میبریم!! لذا دوست عزیز، بدون مراجعه به پزشک هیچگاه، سر خود از دارو استفاده نکنید!! بعدش هم یک روز ،زمانی نیست که بخواد شما رو از درس خوندن عقب بندازه!! از طرفی با یک روز نخواندن درس، کسی رد و یا قبول نشده و نخواهد شد!!
    موفق باشید.
     
    aliyan, چهار‌شنبه 23 تیر 1389 - 15:11
    این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
    تشکر شده توسط : ROHAM
  10. سلام
    خانمی 30ساله هستم قرار بود 22تیرماه به مکه مشرف بشیم بنابراین به توصیه پزشک جهت جلوگیری از پریود از قرص یاسمین استفاده کردم ولی چون اعزام به مکه عقب افتاد من هم در دهمین روز پریودم که 10 عدد هم از قرصها را خورده بودم قطع کردم حالا از تاریخ 17/4پریود نشدم و قرار هست تاریخ 1/5اعزام بشیم ایا راهی هست که پریودم جلو بیفته تا موقع اعزام پاک باشم وچرا قرصها را قطع کردم پریود نشدم و اگر بعد از 5روز فاصله دوباره قرصها را بخورم از پریود جلو گیری می کنه یا نه
     
    1350oo, چهار‌شنبه 23 تیر 1389 - 15:55
  11. سلام...
    به حرفتون گوش كردم و رفتم دكتر سونوگرافي انجام دادم.
    گفتن كيست دارم. اينطوري نوشته :

    تخمدانهاي دو طرف حاوي كيستهاي فوليكولر ريز 2 الي 3 ميليمتري متعدد مي باشد. كه پيشنهاد دهنده تخمدانهاي پلي كيستيك P.C.O.D مي باشد. مثانه داراي شكل و جدار و حجم طبيعي است. ميست ساده اي به قطر 57 ميليمتر در تخمدان چپ ديده مي شود حجم تخمدان راست 6 سي سي مي باشد.
    فردا به دكتر نشون مي دم جوابو ولي مي خواستم نظر شما هم بدونم.
    بايد عمل كنم؟ يا با قرص ياسمين حل مي شه؟
    تو رو خدا زود جواب بدين انقد گريه كردم نمي دونم تا فردا چطوري صبر كنم تا دكتر جواب بده.
    زود جواب بدين. مرسي
     
  12. سلام...
    جواب سوال قبليمو كه ندادين حالا اگه وقت كردين اين يكي سوالمو جواب بدين.
    به خاطر كيستم دكتر 20 تا قرص پروژسترون بهم داده تا پريود بشم و بعد ياسمين شروع كنم.
    مي خواستم بدونم امكان داره با قرص پريود نشم؟ يا اينكه بعد از اتمام قرص اگه پريود نشم بهم آمپول مي دن؟ با زدن آمپول حتما مي شم؟ چند تا آمپول؟
    اگر در اين مدت كه قرص تموم بشه (10 روز) و كيستم هر روز بزرگ و بزرگ تر بشه و با قرص ديگه خوب نشه چي؟
    از عمل مي ترسم وحشت دارم . كنكور هم دارم. انگار خدا از من خيلي بدش مياد كه منو سر كنكور مريض كرده تا زحتام به باد بره.
    حالا اگه زحمتي نيست و بيكار بودين يه جواب كوچيك هم به من بدين.
    مرسي
     
  13. سلام.من اول همين ماه پريودشدم اما الانم دوباره پريودشدم دليلش چيه؟
     
  14. elaheh_e نوشته است: سلام...
    جواب سوال قبليمو كه ندادين حالا اگه وقت كردين اين يكي سوالمو جواب بدين.
    به خاطر كيستم دكتر 20 تا قرص پروژسترون بهم داده تا پريود بشم و بعد ياسمين شروع كنم.
    مي خواستم بدونم امكان داره با قرص پريود نشم؟ يا اينكه بعد از اتمام قرص اگه پريود نشم بهم آمپول مي دن؟ با زدن آمپول حتما مي شم؟ چند تا آمپول؟
    اگر در اين مدت كه قرص تموم بشه (10 روز) و كيستم هر روز بزرگ و بزرگ تر بشه و با قرص ديگه خوب نشه چي؟
    از عمل مي ترسم وحشت دارم . كنكور هم دارم. انگار خدا از من خيلي بدش مياد كه منو سر كنكور مريض كرده تا زحتام به باد بره.
    حالا اگه زحمتي نيست و بيكار بودين يه جواب كوچيك هم به من بدين.
    مرسي


    سلام دوست من
    چرا اینهمه استرس و وحشت به خودت وارد میکنی؟ مسئله اصلا بغرنج و پیچیده نیست. چند تا کیست کوچیکه که با مصرف دارو کاملا برطرف میشه. نهایتا کار به 2تا آمپول ختم میشه. همین. واقعا مسئله نگران کننده ای نیست که انقدر خودتو درگیر و ناراحت کردی. گریه واسه چی؟؟؟!!!
    داروهاتو سروقت و منظم بخور که سریع تر نتیجه بگیری.
    آرامشتم حفظ کن.
    با آرزوی سلامتی روز افزون!
     
    این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
    تشکر شده توسط : ROHAM
  15. maryam27 نوشته است: سلام.من اول همين ماه پريودشدم اما الانم دوباره پريودشدم دليلش چيه؟


    سلام
    مریم خانم در فضای مجازی نه معاینه ای وجود داره نه درمان قطعی. ما چطوری باید تشخیص بدیم شما چرا دوباره پریود شدید؟ خیلی دلایل میتونه وجود داشته باشه. بهتره به پزشک متخصص مراجعه کنید.
    موفق باشید.
     
    این پست توسط مدیریت سایت تایید شده است
    تشکر شده توسط : ROHAM
تمام زمانها بر حسب GMT + 4.5 Hours می‌باشند
صفحه 1 از 1


پرش به:  

شما نمی توانید در این بخش موضوع جدید پست کنید
شما نمی توانید در این بخش به موضوعها پاسخ دهید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش ویرایش کنید
شما نمی توانید موضوع های خودتان را در این بخش حذف کنید
شما نمی توانید در این بخش رای دهید

Powered by phpBB ©




Forums ©

.: مسئوليت مطالب، تبليغات و محصولات ديگر سايتها به عهده خودشان است :.
.:: برداشت از مطالب اين سايت فقط با کسب مجوز از مدیریت و با ذکر مبنع و آدرس به صورت لینک بلامانع است ::.
.::: کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رهام صادقی بوده و هرگونه سواستفاده از آن طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای قابل پیگیری است :::.






مدت زمان ایجاد صفحه : 0.17 ثانیه (111)